Toon posts:

Athlon XP Multiplier veranderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een Athlon XP 1700+ (1,47Ghz)

Deze heb ik via de unlock guide op overclockers.com geprobeerd te unlocken, schoonmaken, opvullen(non-conductive), silverinkt(conductive). Gezorgd dat ze niet elkaar raken. Dus volgens mij perfect.

Maar kan nog steeds niet de multiplier veranderen. Nu kan het zijn dat ik het niet helemaal goed heb gedaan, contaktjes niet raken. Maar voordat ik um weer helemaal onder mijn vapochill uithaal wou ik eerst weten of je hem nu wel of niet met de multiplier onboard kan veranderen?

Ik heb een Epox XP-8K7A+ , deze heeft kan dus alleen die multiplier via de dipswitch veranderen & niet via de bios.

Nu had ik ergens gelezen dat het niet mogelijk was via dipswitch alleen via bios, Maar ook ergens gelezen dat het via bijde gewoon mogelijk is.

Wat zijn jullie ervaringen??? Iemand al multiplier via dipswitch veranderd? Iemand het via bios veranderd?

Zo ja , welk mobo & welke bios versie & hoe unlocked :)

Tnx for the replies...

Groeten,
Eric

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmz.. heb um nu op een MSI K7T 266 Pro geprobeerd.. maar daar kan ik de multiplier ook niet veranderen .. en die werkt dus met bios.

zal um dus wel niet goed unlocked hebben :/

morgen nieuwe poging....

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
bios en dipswitch multiplier veranderen is hetzelfde.
je hebt de gaatjes opgevuld met?

heb je wel goed ontsmet vantevoren? (de contactjes dus)
foto wan wat je gedaan hebt misschien?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Wel de contactpuntjes schoonmaken, zit ook een laagje over heen.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:37
Probeer het met een soldeerbout, je krijgt dan niet het mooiste resultaat, maar het werkt iig wel goed.

Alleen weluitkijken dat je niet alles aan elkaar smelt.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Op woensdag 31 oktober 2001 09:58 schreef MagicTempest het volgende:
Probeer het met een soldeerbout, je krijgt dan niet het mooiste resultaat, maar het werkt iig wel goed.

Alleen weluitkijken dat je niet alles aan elkaar smelt.
ik weet niet of je weleens een tbird of xponder ogen hebt gehad, dan zul je zien dat solderen ongeveer onmogelijk is.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Ik heb net een XP 1500+, 1.33@1.44 via 144MHz fsb, gekocht.
Zodra ik mijn vantec 6045D cooler en mijn slotcooler heb ga ik hem proberen te unlocken. Zal de resultaten hier wel posten.
Het heeft totaal geen zin om dat nu te doen met de Volcano II cooler die ik nu heb. De processor wordt nu al 60 graden met kast dicht als ik 1x 3dmark2001 draai.
Komt waarschijnlijk ook omdat ik de fsb op 144MHz heb en mijn GF3 draait op 230/520 :+

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb er gewoon een bij Eynstein besteld en die unlocken hem voor me dus weet ik zeker dat het goed gaat :)

Turn it off and on again.

Pagina: 1