Waar TFT te kopen

Pagina: 1
Acties:

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:47
Mede tweakers!

Ik wil heel graag mijn belabberde 17 inch CRT vervangen door een TFT. Ik ben heel wat winkels afgeweest maar bijna niemand heeft een 17 TFT staan! :(

Nu zag ik toevallig dat in Duitsland (ik woon in Arnhem) bijv ViewSonic ineens WEL leverbaar is! :9 En nog goedkoper ook. Dus wie weet een goede duitse computerhandel waar ik ook nog effe naar de schermen kan kijken en vergelijken???

Groetjes, Asing

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Mediamarkt is goedkoop in TFT's! dus ga daar eens kijken :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/57

Allemaal TFT schermen en winkels waar ze te koop zijn :P

(waarom zou je ervoor naar duitsland gaan :?)

• asing
Ietsjes goedkoper en meer keus. De Viewsonic 175 is hier niet te koop.

Ik heb al eerder een smak geld uitgegeven aan een monitor die ik niet gezien had, en daar had ik af en toe spijt van. De TFT kost nog meer, dus ik wil eerst kunnen vergelijken.

MediaMarkt zou een goed idee zijn, maar ik zie alleen philips....

Asing

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Verwijderd

Help en zoveel vraagtekens hoeven niet in je topictitel, die heb ik er ff uitgevist.

• asing
Dank sint! Ik heb eerder iets gepost en dat kwam na een halve dag niet meer voor in de eerste pagina. Dus ff de aandacht getrokken.

Mediamarkt was een leuk idee. R'dam, A'dam, L'warden en zo 200+ km bij mij vandaan. Ik heb hier in Arnhem keuze uit misschien wel 8 winkels, maar geen één 17 " TFT :(

Verwijderd

Bij Mediamarkt hebben ze nu een voor 1577 (excl. 100,- Energiepremie). Ik heb hem ook, en het is zeker waar voor je geld. Suc6 met je keuze
Pagina: 1