Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Mediamarkt is goedkoop in TFT's! dus ga daar eens kijken
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/57
Allemaal TFT schermen en winkels waar ze te koop zijn
(waarom zou je ervoor naar duitsland gaan
)
Allemaal TFT schermen en winkels waar ze te koop zijn
(waarom zou je ervoor naar duitsland gaan
Ietsjes goedkoper en meer keus. De Viewsonic 175 is hier niet te koop.
Ik heb al eerder een smak geld uitgegeven aan een monitor die ik niet gezien had, en daar had ik af en toe spijt van. De TFT kost nog meer, dus ik wil eerst kunnen vergelijken.
MediaMarkt zou een goed idee zijn, maar ik zie alleen philips....
Asing
Ik heb al eerder een smak geld uitgegeven aan een monitor die ik niet gezien had, en daar had ik af en toe spijt van. De TFT kost nog meer, dus ik wil eerst kunnen vergelijken.
MediaMarkt zou een goed idee zijn, maar ik zie alleen philips....
Asing
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dank sint! Ik heb eerder iets gepost en dat kwam na een halve dag niet meer voor in de eerste pagina. Dus ff de aandacht getrokken.
Mediamarkt was een leuk idee. R'dam, A'dam, L'warden en zo 200+ km bij mij vandaan. Ik heb hier in Arnhem keuze uit misschien wel 8 winkels, maar geen één 17 " TFT
Mediamarkt was een leuk idee. R'dam, A'dam, L'warden en zo 200+ km bij mij vandaan. Ik heb hier in Arnhem keuze uit misschien wel 8 winkels, maar geen één 17 " TFT
Verwijderd
Bij Mediamarkt hebben ze nu een voor 1577 (excl. 100,- Energiepremie). Ik heb hem ook, en het is zeker waar voor je geld. Suc6 met je keuze
Pagina: 1