Toon posts:

overstappen van usb ADSL naar ethernet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een speedtouch usb adsl modem, maar over een tijdje komt er een 2e pc bij, dat wordt dus een netwerk. ik kan hierbij de usb modem dus niet gebruiken, wel de ethernet versie.

is er een mogelijkheid om over te stappen? (ik heb planet internet)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Je kan ook gewoon een proxy server installeren op de pc met de internet verbinding.
Voor het overstappen geld: Ja dit is mogelijk, maar je betaald wel de volle prijs van phet ethernet modem. En dat is meer dan de KPN vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg geen geld terug ofzo voor die usb? die gebruik ik dan toch niet meer mocht ik ethernet nemen (is wel zo makkelijk denk ik)

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 20:24

Nss

The Dude Abides

modems worden absoluut niet door KPN geruild, zover ik weet, tenzij je het pakket nog maar net hebt en je een goede reden hebt, maar daar doen ze erg moeilijk over.

op http://www.kpn.com kan je ethernet modems los bestellen a 550 gld :(.

je kan sinds kort mxstream aanvragen zonder modem, dus die usb kan je altijd op marktplaats zetten of zo

Verwijderd

Mijn buurman wisselt zijn USB voor Ethernet in en moest daarvoor ca. 100,- betalen (volgens mij het verschil tussen een DHZ usb en ethernet pakket)...8-)

[edit] na het lezen van bovenstaande post moet ik wel vermelden dat de usb-versie bij hem niet werkte omdat hij een Athlon heeft draaien die de usb-poort niet goed schijnt aan te sturen :D (schijnt bekend probleem te zijn met de spanning op de usb-poort)

Verwijderd

Wat je ook doet stap lekker over!!!!!
:9

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Sowieso fout om usb te bestellen :( Ethernet kaartjes kan je ook kope voor 40 piek ofzo

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Heb al wel eerder gehoord dat met bijbetaling en een hele hoop gezeur en geslijm je alsnog over kunt stappen (mag eigenlijk niet van kpn, maar gebeurt af en toe wel)

suc6 ermee

iRacing Profiel

Pagina: 1