Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Is mij ook al gebeurd, 10Gig weg
Maar staat wel op de site geloof ik. Hoewel ik eigenlijk denk dat je nog garantie via de winkel hebt hoor...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
* creative8500 heeft niet meer een kapotte harddisk gehad sinds z'n pa's XT
Da was mijn backup schijf, ik had de andere net geformateerd en was alles terug aant zetten en toen KKKKRRRRRRGGGGGGG!!!!Op dinsdag 30 oktober 2001 21:52 schreef LiquidSilver het volgende:
Tsjah, beste is altijd backuppen, zorgen voor 2 schijven dan ook
Is mij ook al gebeurd, 10Gig weg
Maar staat wel op de site geloof ik. Hoewel ik eigenlijk denk dat je nog garantie via de winkel hebt hoor...
Heb em trouwens besteld bij Alternate.nl
* miekol begint zich aardig zorgen te maken over zijn IBM 75gb als die crashed )$#*@&(*@#*& heb em nu in zo een 5 1/2 inch hd cooler gezet. Maakt dat nou wat uit?
tjah is toch allemaal illegaal boeit dus vrij weinigGVD 40GB aan data (lees: mp3/films/iso's etc.) kwijt!!!
blup
Ja het zal jouw gebeuren, denk niet dat je dan nog blij bent. Al helemaal niet omdat je dan weer allemaal dat gezeik krijgt om de schijf op te sturen en die hele zooi.Op dinsdag 30 oktober 2001 21:57 schreef Werkeend het volgende:
[..]
tjah is toch allemaal illegaal boeit dus vrij weinig
Verwijderd
Dan zou ik m zeker niet terug sturen naar Alternate, tenzij je erg lang wilt wachten op een nieuwe. Heb er ooit een tvkaartje vandaan gehad die bij aankomst defect bleek te zijn. Omruilen konden ze niet aan beginnen... het ging dus om een kaartje van 150,-! Moest uiteindelijk 6 weken wachten voordat ik alsnog een nieuwe kreeg.Op dinsdag 30 oktober 2001 21:54 schreef Shove_it999 het volgende:
[..]
Heb em trouwens besteld bij Alternate.nl
Zeer trieste winkel IMHO...
Dus gewoon contact opnemen met IBM zou ik zeggen.
Verwijderd
Mijn pa had het ook en deed precies hetzelfde als ik en zijn schijf werkt ook alweer gewoon. Echt raar...
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Verwijderd
Verwijderd
tering, begin me echt zorgen te maken over me DTLA307045, wilde er nog een kopen voor een raid, maar laat dat maar zitten......
[off topic]
Verwijderd
Ghehe verkopen en maxtor raid beginnen of seagate of WDOp woensdag 31 oktober 2001 13:27 schreef Count_Grishnackh het volgende:
[off topic]
tering, begin me echt zorgen te maken over me DTLA307045, wilde er nog een kopen voor een raid, maar laat dat maar zitten......
[off topic]
Mijn IBM 75gb maakte laatste tijd dus ook vage geluiden en werd vet heet enzo en toen heb ik hem maar in zo een 5 1/2 inch cooler bracket geknald en gaat nu wel weer veel beter, misschien is dat een ideetje?Op woensdag 31 oktober 2001 13:27 schreef Count_Grishnackh het volgende:
[off topic]
[off topic]
Da's inderdaad de beste oplossing, IBM heeft z'n naam een beetje verneukt de laatste tijd. Zijn heel wat verotte schijfjes in de omloop. Wij hebben op school zo' 2000-3000 PC's staan van HP met allemaal IBM schijfjes, en die vallen bij bosjes uit.Op woensdag 31 oktober 2001 13:29 schreef schumache het volgende:
[..]
Ghehe verkopen en maxtor raid beginnen of seagate of WD
Gelukkig wist ik dit toen ik mijn computer aanschafte, heb toen maar een Maxtor genomen, en die doet het nu meer dan een jaar perfect.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Het fabricageproces van de scsi schijf is toch hetzelfde? Alleen een ander controllertje op het printplaatje, bw van spreken. Waarom dan zo'n ellende met die Deathstar serie?
Verwijderd
Zoek gewoon voor een ander merk... keuze zat... die nieuwe WD zijn wel relax
Ik heb hier 4x 60GXP's (60gigx4=240Gig) en die worden konstant gebruikt als dumpserver... Dagelijks krijg ik dus zo'n 5 gig binnen die ik dan op tonnen CD's archive...
Die worden dus dagelijks HEVIG gebruikt en nog NIX kapot, een jaar lang al.
Op donderdag 01 november 2001 02:48 schreef -KOD- het volgende:
Ik zou ook als ik jou was niet meer voor IBM disk's gaan. Was toen tijd geleden discussie over. Feit wat bleek veel IBM's gingen kapot (algemeen bekend) toen kwamen zogenaam verbeterde versies, Had er weer slechte dingen over gehoord, meeste hier op GOT wilde me niet geloven... anyway... ik blijf het nog steeds horen. En 1 ding wat je niet wil is dat je DATA corrupt of totaal kwijt raakt...
Zoek gewoon voor een ander merk... keuze zat... die nieuwe WD zijn wel relax
And The Only One
Verwijderd
Wil je er van af? Ik zoek nog een een 45GB'er, ook voor raidOp woensdag 31 oktober 2001 13:27 schreef Count_Grishnackh het volgende:
[off topic]
[off topic]
mail ff naar allmusicyouwant@hotmail.com (of msn ofzo, anders icq).
Kortom alles staat 100% aan en wordt best wel warm. Maar dat blijft het dan ook altijd, geen temperatuurschommelingen. Ik heb nog nooit zo'n stabiel systeem gehad. Ik hoop dan ook dat dit ook zo gaat blijven
Siditamentis astuentis pactum.
wie zegt hier dat het illegaal is???Op dinsdag 30 oktober 2001 21:57 schreef Werkeend het volgende:
[..]
tjah is toch allemaal illegaal boeit dus vrij weinig
misschien heeft hij de originelen wel in zijn bezit?
dat kan wel eens voorkomen hoor.... (alhoewel
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
Precies hetzelfde probleem hier. Ik heb nog een andere computer met een Maxtor 60 GB 5400 RPM en die gaat bij het upspinnen ook tikken. Hij is dan ook heel langzaam (MP3s op die schijf beginnen soms te stotteren bij veel CPU-load) en ik kan er ook al niet meer vanaf branden zonder buffer-underruns. Ik ben dus nu bezig alles te back-uppen en hem maar eens te formatteren, want dit vertrouw ik dus niet!Op vrijdag 02 november 2001 08:35 schreef Varienaja het volgende:
Irritante HD's ook. Ik sta op het punt om 36GB aan MP3 te backuppen met m'n 2x cdwriterVanmorgen maakte m'n Maxtor 80GB een hele enge tik bij het upspinnen. BAH!!!
Heb ook net een 60 Gig IBM gekocht en probeer maar eruit te halen wat erinzit...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Anders gaat ie sneller stuk.
Ik heb 2 IBM's draaien waarvan 1 een 40 gig 60GXP.
De oude is een deskstar van 1,5 a 2 jaar oud en die wordt wat slomer dus die hou ik in de gaten.
Ik heb nog een Maxtor om data van en naar m'n werk te slepen maar ook voor backup.
Overigens heb ik 'm voor een mooi prijsje kunnen krijgen anders had ik nog een IBM genomen.
Ik blijf bij IBM.