Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Als er goede drivers waren dan had ik er NU een bestelt.
*zucht*
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik heb hem ook, en hij werkt perfect.
Nieuwste drivers van Sourceforge, helder geluid, geen ruis ofzo
Ik ben tevreden
met papier mache kun je alles maken!!
Heb ik een vraag aan jullie: Hebben jullie een MX25(dacht dat die zo heette), een extra kaartje voor de MX300, waaraan je er een 5.1 setje aan kan hangen. Word die nog verkocht?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Lekker kaartje, superieure kwaliteit. A3D ook fijnere technologie dan AEX als je 't mij vraagt.
Alleen.... draai ik op die pc wel w2k, en daar zijn de drivers nogal kut voor.
M.a.w. geregeld crashen ze en moet ik rebooten voordat ie het weer doet
(overigens is dat mijn ervaring met alle Diamond en S3 producten -> wel technologisch goed product, maar vervolgens strontsupport op drivers ed. jammer wel...
Erg jammer dat Aureal er niet meer is, en dat er dus een slechte(geen?) driverondersteuning meer is.
Onder Windows Xp werkt het bij mij met de standaard drivers. Ik moet dan, om te voorkomen dat het geluid uitvalt of kraakt, wel even de tweak van Vortex of Sound gebruiken. (http://www.vortexofsound.com/techhelp/th-v2a80.htm)
Dan draait het allemaal top
maar idd ook geen ruis enzo
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Je kan het zelf maken......Op vrijdag 04 januari 2002 10:17 schreef Mystic_Jack het volgende:
Doet hier ook nog perfect zijn werk, behalve dat de drivers niet 100% werken met de nieuwere DirectX versies, maa echt problemen heb ik nu niet en nooit echt gehad.
Heb ik een vraag aan jullie: Hebben jullie een MX25(dacht dat die zo heette), een extra kaartje voor de MX300, waaraan je er een 5.1 setje aan kan hangen. Word die nog verkocht?
http://www.algonet.se/~cyrano/mx1.html
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Hier ook nog steeds Flotter, ken je me nog?Op woensdag 09 januari 2002 15:22 schreef Flotter het volgende:
Hier nog een tevreden Vortex2 gebruiker! 't Mag dan wel een TerraTec XLerate Pro zijn, maar't komt allemaal op't zelfde neer.
De Windows 2000 beta-drivers werken goed onder Windows XP dus kunnen we wel even vooruit met de Vortex2 chips
Creative doet aan driver onderhoud voor de Aureal Vortex chipsets geen bal. Creative heeft enkel de patenten gekocht en is niet van wille om ondersteuning te geven.
Ik heb na het verschijnen van XP met Creative gemaild ivm betere drivers van hun zijde en toen kreeg ik te horen dat de Aureal gebaseerde kaartjes als 'Legacy'worden bestempeld en niet worden ondersteund.
Tel daarbij op dat Diamond nu van S3 is en S3 niets van zich laat horen op het driver vlak kun je je MX-300 dus wel afschrijven.
Jammer want mijn kaartje is nog geen 2 jaar oud en vlgs Creative dus al antiek (8 bit ISA da's pas antiek, HAHA
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Nu kan ik nergens meer goede drivers vinden. Vortex of sound werkt nl niet meer. Weet iemand nog waar ik die zou kunnen vinden? Mijn pc draait op 98se.
vortexofsound.com doet't hier prima!El_Mariachi schreef op 12 oktober 2002 @ 16:26:
Ok heb van een vriend een MX 300 gekregen en wil mijn awe 64 hiermee vervangen.
Nu kan ik nergens meer goede drivers vinden. Vortex of sound werkt nl niet meer. Weet iemand nog waar ik die zou kunnen vinden? Mijn pc draait op 98se.
De Aureal reference driver is hier te vinden, een specifieke MX300 driver (ouder dan de Aurealdriver) vind je hier.
Als ik die drivers wil downloaden krijg ik:
DOWNLOAD ERROR!
The file you attempted to download was linked illegally from another site. We apologize for the inconvenience, and encourage you to email the webmaster of the offending site to notify them that they should be linking in accordance with our policies.
Please feel free to explore our site, and download the file from here.
Thank you.
Welke probeer je dan te downloaden? Alle downloads op de paginas die ik noemde werken hier.El_Mariachi schreef op 12 oktober 2002 @ 16:59:
Ok de site klopt wel, maar de links niet.
Als ik die drivers wil downloaden krijg ik:
DOWNLOAD ERROR!
The file you attempted to download was linked illegally from another site. We apologize for the inconvenience, and encourage you to email the webmaster of the offending site to notify them that they should be linking in accordance with our policies.
Please feel free to explore our site, and download the file from here.
Thank you.
Mocht't echt niet willen dan wil ik wel even een drivertje op een ander stukkie webspace gooien, dan moet je'm zeker kunnen downloaden.
en een creative koop ik al helemaal niet...
als die al weggaat wordt het terratec of hercules
als er ooit nog eens echte drivers voor win2k zouden komen.....wow..... GEIL
al geprobeert?Please feel free to explore our site, and download the file from here.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Iig ontzettend bedankt voor de moeite, en nu maar hopen dat ie het doet.
't Werkt dus nu wel?El_Mariachi schreef op 12 oktober 2002 @ 17:39:
nevermind, was mijn internet security die het downloaden belette. Ze moeten kunnen zien dat ik op hun site die file download.
Iig ontzettend bedankt voor de moeite, en nu maar hopen dat ie het doet.
Bedankt Flotter.
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Kheb de kans gehad zo'n MX25 te kopen maar dat is toch k*t omdat ze (toenertijd iig) alleen werkte met de drivers van de fabrikant. En aangezien de diamond drivers (1,02) nog geen a3d 2.0 ondersteunde was het dus useless om die te gaan gebruiken. Mijn brave AU8830 dragertje zit nu in mijn extra celly'tje met winxp. Doet het perfect als allrounder, kheb trouwens ook geen problemen in de nieuwere spellen...
Ik kon uren met die wavetrace demos bezig zijn

wie wil nou niet weten hoe z'n clantag reverbed
...gamen blijft leuk...
Verwijderd