om zeflmoord te plegen? En waarom zou je het op die manier doen?
Anoniem: 27642
trein is het snelst.
van gebouw af springen ook.
zou beide nooit doen. is niet eerlijk tegenover andere mensen.
betere manier zou zijn om te verdrinken.
maar das weer vrij lang.
en als je de connecties hebt en het geld kun je natuurlijk ook een geweer kopen en jezelf door je kop schieten.
dan hangt het weer af van waar je schiet enzo.
van gebouw af springen ook.
zou beide nooit doen. is niet eerlijk tegenover andere mensen.
betere manier zou zijn om te verdrinken.
maar das weer vrij lang.
en als je de connecties hebt en het geld kun je natuurlijk ook een geweer kopen en jezelf door je kop schieten.
dan hangt het weer af van waar je schiet enzo.
Probeer het eens...
We see things as we are, not as they are
OD (overdosis) aan bepaalde pillen, geeft de minste overlast voor omstanders (als die er al zijn).
Of met drugs ofzo, coke, heroine, of de nieuwste trend die XTC pillen met zo'n gevaarlijk stof in.
En trouwens ik raad het je af om zelfmoord te plegen, als je echt depressief bent moet je gewoon opnieuw met je leven beginnen, doe dingen die je nog nooit hebt gedaan, verhuis ergens naartoe waar je niemand kent maar waar je wel snel bekend in de buurt kunt worden (een dorpje bevoorbeeld).
Open dan een klein zaakje ofzo, je zult zien dat je dan misschien een hele andere kijk op het leven krijgt.
Of verhuis desnoods naar een ander land, australie ofzo.
Open dan een klein zaakje ofzo, je zult zien dat je dan misschien een hele andere kijk op het leven krijgt.
Of verhuis desnoods naar een ander land, australie ofzo.
bullshit.Op dinsdag 30 oktober 2001 21:55 schreef Virtual-nobody het volgende:
Ik ben het idd van plan en dit is geen schreeuw om aandacht en ga me er niet van weer houden
als jij het echt van plan was dan was je nu al 3x6 cm in de plaatselijke krant.
jezelf vermoorden is niet moeilijk.
als jij dood will ben je het moeilijkste gedeelte dus al voorbij.
het jezelf er toe zetten het te doen.
Bezig zijn is een van de betere dingen om depressie tegen te gaan, dus een hobbie zou ook geen kwaad kunnen...
probeer een hobbie te ontwikkelen waar veel mensen aan doen, bv modelvliegtuigen die radiografisch bestuurbaar zijn, en ga dan naar zo'n hobbieclubjes, meest belangrijke is dus ook dat je je tussen mensen omringt.
Er is altijd wel een groep mensen waar je bij past.
Depressief zijn betekent gewoon dat je ontevreden bent over je leven, en dat kun je veranderen door iets kompleet anders te doen in je leven (hobbies, verhuisen, vrienden).
probeer een hobbie te ontwikkelen waar veel mensen aan doen, bv modelvliegtuigen die radiografisch bestuurbaar zijn, en ga dan naar zo'n hobbieclubjes, meest belangrijke is dus ook dat je je tussen mensen omringt.
Depressief zijn betekent gewoon dat je ontevreden bent over je leven, en dat kun je veranderen door iets kompleet anders te doen in je leven (hobbies, verhuisen, vrienden).
ok de reden van mij:Op dinsdag 30 oktober 2001 22:09 schreef Legion het volgende:
Bezig zijn is een van de betere dingen om depressie tegen te gaan, dus een hobbie zou ook geen kwaad kunnen...
ten eerste alles waar ik om geef maak ik kapot.
ten tweede ik ben een nietsnut en kan helemaal niks goed doen
ten derde ik haat me eigen.
ten vierde wil ik wel is weten of de hemel/hel nu echt bestaat.
ten vijfde wie zou het erg vinden
ik zou het heel erg vinden!!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
ikOp dinsdag 30 oktober 2001 22:11 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
ten vijfde wie zou het erg vinden
They made me do it.
Je heb, imho, het recht om te stoppen met dit leven.
Toch wil ik nog wat zeggen na alle topics over dit en aanverwanten zaken waarin je duidelijkheid vroeg over het eventuele 'hier na'.
Je verwacht iets, resultaat, zekerheid misschien.
Als je het doet kan die verwachting tegen vallen.
Hoe ga je daar mee om. Heb je echt alles overdacht? Niets vergeten?
Een ding is zeker je kan niet meer terug keren naar dit leven.
Doe het niet overhaast, neem de tijd er voor maar laat anderen er niet de dupe van worden.
Toch wil ik nog wat zeggen na alle topics over dit en aanverwanten zaken waarin je duidelijkheid vroeg over het eventuele 'hier na'.
Je verwacht iets, resultaat, zekerheid misschien.
Als je het doet kan die verwachting tegen vallen.
Hoe ga je daar mee om. Heb je echt alles overdacht? Niets vergeten?
Een ding is zeker je kan niet meer terug keren naar dit leven.
Doe het niet overhaast, neem de tijd er voor maar laat anderen er niet de dupe van worden.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
mwa geloof niet dat het waar is.Op dinsdag 30 oktober 2001 22:11 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
ok de reden van mij:
maar ik ken je niet dus kan ook het tegendeel niet bewijzen
ok dit klinkt al bekender in de oren.ten tweede ik ben een nietsnut en kan helemaal niks goed doen
ow jij kunt dus niks goed doen, wat dan niet?
je hebt duidelijk meer verstand van computers dan 70% van heel nederland.
ik heb je hier in W&L al redelijk inteligente posts zien maken dus je maatschapelijke ontwikkeling zit ook wel snor.
ik denk dat je bij deze vraag eerder de vraag "wat will ik doen?" kunt stellen.
heb zelf ook nogsteeds het antwoord niet maar gaat al wel beter met mij.
doe ik ook maar andere schijnbaar niet en we leven toch in een maatschapij waar je ook wat voor andere over moet hebbenten derde ik haat me eigen.
mwa heb je nog alle tijd voor om achter te komen lijkt mij.ten vierde wil ik wel is weten of de hemel/hel nu echt bestaat.
goh, meschien:ten vijfde wie zou het erg vinden
je ouders.
je (ex)vriendin.
je vrienden
je mede mensen op GoT
en dan is er altijd nog 1 rede om ff te blijven leven want je hebt jezelf opgegeven voor W&L meeting.
4e Zelfmoord is een doodzonde... wat zoiets wil zeggen als: Je pleegd zelfmoord, wat geeft jou het recht om iemands leven te nemen? => zonde => vergeving?? kan niet, je bent al dood... geen hemel, maar helaas een brandende, stinkende hel voor alle mensen die zelfmoord plegen...Op dinsdag 30 oktober 2001 22:11 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
ok de reden van mij:
ten vierde wil ik wel is weten of de hemel/hel nu echt bestaat.
niet echt een optie dus... want hoe slecht het nu ook mag zijn, dood gaan met een doodzonde op je geweten, betekend oneindig meer en lang lijden...
In times of war the law falls silent
Dan kan dat al iets zijn wat je aan jezelf gaat veranderen.Op dinsdag 30 oktober 2001 22:11 schreef Virtual-nobody het volgende:
[..]
ok de reden van mij:
Dan doe je gewoon iets anders, er zal zeer zeker wel iets zijn wat je wel kunt.ten tweede ik ben een nietsnut en kan helemaal niks goed doen
Ook weer een uitdaging om overheen te komen.ten derde ik haat me eigen.
Dat zou ik ook wel willen wetenten vierde wil ik wel is weten of de hemel/hel nu echt bestaat.
Nouja wie niet eigenlijk
Dit onderschat je misschien wel hoor.ten vijfde wie zou het erg vinden
Bv de mensen die je zou hebben ontmoet door iets kompleet anders te gaan doen, deze mensen zouden het dan opeens zonder jou moeten doen.
Ikzelf zat vorig jaar ook in een behoorlijk depressieve periode, weet je wat ik heb gedaan....
Ik had een ander kapsel genomen, begon andere kleren te dragen, begon de computer eens uit te zetten, begon met een andere opleiding, begon dingen te doen die ik vroeger nooit deed (uitgaan bv), ook andere voeding helpt heel goed.
Nu ga ik iedere week uit, heb zat vrienden, doe een leuke opleiding, had tot voor kort een leuke baan (had ff geen zin meer om te werken
Als je me dit vorig jaar zou zeggen zou ik je voor gek verklaren.
Zolang je het wilt kun je jezelf KOMPLEET veranderen.
Anoniem: 13710
A koop een mes en snij je slagaders in de pols verticaal over. Dat is het snelst en ook niet meer herstelbaar.Op dinsdag 30 oktober 2001 21:46 schreef Virtual-nobody het volgende:
om zeflmoord te plegen? En waarom zou je het op die manier doen?
Volgens mij is dit toch gewoon een schreeuw om aandacht, je gaat toch niet in een forum plaatsen hoe je het beste zelfmoord gaat plegen? Maar wie ben ik.
en dan nog even op eht stukje dat ej wilt weten of er ene hemel of hel bestaat, als je zelfmoord pleegt kom je in de Hel, is een doodzonde namelijk.
Als je het zo graag wilt weten, verdiep je dan in het geloof. Koop een bijbel en begin met lezen, ga naar de kerk en als het je beinvloed heb je misschien steun aan dat God je helpt.
cool, iemand will dood en meteen beginnen alle hard-core gelovige propaganda te spuiten.
weet jij veel meschien is hij wel sado en vind hij het lekker om voor altijd gepijnigd te worden
weet jij veel meschien is hij wel sado en vind hij het lekker om voor altijd gepijnigd te worden
Virtual Nobody. Je bent er wel mee bezig zie ik zo. Heb effe lopen searchen en onderstaande is wat binnen no time naar boven kwam.
Reïncarnatie kan niet :?
Liefdesverdriet
Iedereen gaat naar de hell
zelfmoord waarom?
hel vs hemel
Wat is er na de dood?
Denk dat iedereen wel zou willen weten of er wat na de dood is, of er hemel of hel is. Maar daar kom je vanzelf wel achter. Dood ga je toch.
Ik zou zeggen ga is wat ander doen. Doe nieuwe ervaringen op. Je hebt echt ontzettend veel posts gepost de laatste tijd. Voornamelijke thema; dood en pc's. Volgensmij is het tijd je pc effe te laten staan en de rest van de wereld te verkennen. Maar goed, wie ben ik.
Reïncarnatie kan niet :?
Liefdesverdriet
Iedereen gaat naar de hell
zelfmoord waarom?
hel vs hemel
Wat is er na de dood?
Denk dat iedereen wel zou willen weten of er wat na de dood is, of er hemel of hel is. Maar daar kom je vanzelf wel achter. Dood ga je toch.
Ik zou zeggen ga is wat ander doen. Doe nieuwe ervaringen op. Je hebt echt ontzettend veel posts gepost de laatste tijd. Voornamelijke thema; dood en pc's. Volgensmij is het tijd je pc effe te laten staan en de rest van de wereld te verkennen. Maar goed, wie ben ik.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Anoniem: 34566
Okay, vrij heftig wat je van plan bent.
Ik keur het niet af, en ook niet goed.
Ik heb wel een tip voor je.
Ga eens b.v. met een gun in je mond staan en op dat moment gaan je gadachten werken zoals ze nog nooit gedaan hebben.
Pas dan weet je of je wil of niet. Vergeet niet dat je er voor de volle 100 % achter moet staan. Doe het niet omdat je zoveel moeite hebt gedaan om die gun te bemachtigen.!!!
Maar eigenlijk is het te egoistisch om te doen, je maakt het hele wereldje om je heen kapot. Echt waar de gevolgen zijn groter dan je nu denkt.
Nu denk je fuck ! het gaat toch om mij ! Ja dat is waar, dus denk is goed na over"mij" en al die mensen die je verdried zal doen. Mte hen kun je het leven ook beter maken.
Ik keur het niet af, en ook niet goed.
Ik heb wel een tip voor je.
Ga eens b.v. met een gun in je mond staan en op dat moment gaan je gadachten werken zoals ze nog nooit gedaan hebben.
Pas dan weet je of je wil of niet. Vergeet niet dat je er voor de volle 100 % achter moet staan. Doe het niet omdat je zoveel moeite hebt gedaan om die gun te bemachtigen.!!!
Maar eigenlijk is het te egoistisch om te doen, je maakt het hele wereldje om je heen kapot. Echt waar de gevolgen zijn groter dan je nu denkt.
Nu denk je fuck ! het gaat toch om mij ! Ja dat is waar, dus denk is goed na over"mij" en al die mensen die je verdried zal doen. Mte hen kun je het leven ook beter maken.
Sorry hoor, maar je hoort toch wel te weten waaraan een startpost moet voldoen om in w&l te mogen blijven staan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.