tv out naar tv zonder scart ingang

Pagina: 1
Acties:

• PjotrP
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 09:12
Ik heb een Viper v550 met tv-out, een stekkertje om mijn mijn tv-uitgang naar een coax-vrouwtje te converteren en een tv zonder scart ingang (en dus zonder ext1 en ext2).
Nu kan ik m'n antenne aansluiting van de tv wel op de tv out van de videokaart aansluiten (met dat kabeltje), maar dan geeft de tv geen beeld.
Er schijnen stukken hardware te koop te zijn om een scart signaal naar een normaal kabel-televisie signaal om te zetten, maar ik weet hier het fijne niet van. Iemand een idee om mijn pc-beeld op mijn tv te krijgen?

Zonnepaneel installateur

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

via de videorecorder laten lopen... Moet je de video in van je scart gebruiken...

• PjotrP
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 09:12
Ik zie behalve een antenne-in in mijn tv ook een kabeltje uit mijn tv hangen. Deze lijkt op een composiet kabel, alhoewel mijn composiet kabeltje van de pc er wel erg losjes in kan hangen.

Zonnepaneel installateur

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Dat is waarschijnlijk het kabeltje van de interne antenne van je TV. Als je die dus wilt gebruiken stop je dat kabeltje in de antenne-in van je TV. Dat zit hier ook op een oud Philips tv'tje.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Heeeee Pieter! Eeeh, ik bedoel PjotrP... :)
Welkom op GoT kerel.
Dat kabeltje wat uit je TV bungelt zal idd van de antenne zijn zoals hier al wordt opgemerkt.

Kijk even goed of dat idd ALLE aansluitingen op je TV zijn, wellicht dat er aan de voorkant of zijkant nog een ingang zit om bijvoorbeeld een videocamera op aan te sluiten (of je TV-Out dus)

Anders kom ik wel een keertje bij jou langs als je er echt niet uitkomt.

https://www.strava.com/athletes/10490675