Toon posts:

Miro PC TV Pro in Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand de Miro PC Tv Pro al aan de praat in Windows XP? Welke drivers zijn geschikt?
Mijn kaart doet het in ieder geval nog niet onder Win XP...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jep. Hij werkt hier perfect bij mij. Gewoon met de 4.02 drivers van de CD :)

Verwijderd

Topicstarter
Versie 4.02 van CD?
Ik heb de kaart 2 jaar geleden gekocht en heb drivers 3.0.
De patches van de Pinnacle-site zijn geen goede full-install files want dan installeert ie de radio niet...
Nog meer tips?

Verwijderd

perfect werkend met de driver + software van borgtech...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Warschijnlijk heb jij dan nog een PCTV Pro met een Brooktree chip erop en niet de nieuwere Connexant chip. Ik weet niet of die 4.02 drivers daarbij werken. Je kunt wel contact opnemen met Pinnacle en hun vragen om een recente CD :)

Of je download eerst de 4.0 software voor win2k en daarna de update naar 4.02, maar kweetnie zeker ofda gaat werken, suc6 iig ! :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, helaas. Ik krijg wat vage errors bij het installeren van versie 4. Dat van die chip zou ik 's na moeten kijken...
Voorlopig dus geen radio, tv en txt op mijn pc :-((

Toch maar even Pinnacle vragen... Ben benieuwd of ze reageren.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
werkt perfect met de 4.0 drivers hier...

Verwijderd

Topicstarter
Heb ondertussen wel de drivers van Borgtech geinstalleerd en programma's gedraaid. Natuurlijk werkt het nog niet...
Misschien geeft de helpfile wat duidelijkheid. Anders nodig ik Silacoid uit tot nadere uitleg, please...

Blijkbaar heb ik een chipset op de kaart die met de echte Pinnacle-drivers gewoon niet goed werkt...

Verwijderd

Oh ik zie dat ik verkeerd heb gekeken. De drivers drivers van Borgtech zijn dus drivers voor W2k...
Ik weet niet zeker of dit zo'n probleem is met XP, het is een WDM-driver, dus dat zou niet horen.

BTW, ik heb een PCTV Pro met een Brooktree-chipset en draai dus W2k {daar zat het misverstand)...

Ik vroeg me overigens wel af wat voor errors je kreeg...

Een paar mogelijkheden:

1) Installeer het met de compatibility wizard als een 98/ME-programma (zelf niet geprobeerd, gelezen op usenet)
2) de drivers van Avermedia icm D-Scaler schijnen wel met een PCTV te werken onder XP, ze gebruiken immers beiden het BT878-chipset.

Kijk hier
http://www.iulab.com/index.shtm?bt8x8/about
http://deinterlace.sourceforge.net/
Pagina: 1