Toon posts:

Gameservers

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben misschien van plan om meerdere gameservers op te gaan zetten....nu wil ik van jullie weten aan welke gameservers het meeste behoefte is!!
Dit alles gaat door wanneer ik het idee hebt dat er heel veel behoefte is aan nieuwe gameservers ...... dus post hier ff je message..
dan kan ik aan de slag!

Verwijderd

Er komen de komende tijd een paar spellen op de markt en daar zal zeker qua servers een enorme vraag naar komen,, nl. RtCW, Duke Nukem4ever en Doom3(zal ook wel een MP optie hebben,, hoop ik :9). Een Rtcw server kan je in ieder geval alvast opzetten met de test versie en alvast testen/tweaken, zodat je helemaal klaar bent als het spel in de winkels ligt (ken niet wachten,, mjam, mjam)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

UT natuurtlijk :P :+ ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 31 oktober 2001 00:14 schreef ]NTT[ het volgende:
Er komen de komende tijd een paar spellen op de markt en daar zal zeker qua servers een enorme vraag naar komen,, nl. RtCW, Duke Nukem4ever en Doom3(zal ook wel een MP optie hebben,, hoop ik :9). Een Rtcw server kan je in ieder geval alvast opzetten met de test versie en alvast testen/tweaken, zodat je helemaal klaar bent als het spel in de winkels ligt (ken niet wachten,, mjam, mjam)
Misschien wel, maar verwacht er niet teveel van... Het is al een aantal keren gezegd dat dat spel zich echt concentreert op singleplay, niet op multiplay.

De vraag is natuurlijk hoe sterk id-software in z'n schoenen staat om het hele multiplay gedeelte te ontkennen terwijl alle gamers schreeuwen om multiplay support :)

Maar om effe on-topic te gaan: een RTCW server!!! :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik denk dat er altijd wel behoefte is naar clanservers, als ze bookable oid zijn. De meeste ISP's ed. zullen sowieso wel gameservers opzetten, dus gewone public gameservers zullen er wel genoeg zijn.

Er zijn veel clans die vaak een server zoeken voor hun games.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dubbelpost van [topic=306064/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.