Ok ik was lekker bezig aan het scharelen totdat ik dacht hee die 468 kan ik wel leuks mee volgens mijn. Ik dus alles aan sluiten, en naar mening probleem aan de praat gekregen. Nu er stond nog windows 95 op, zo vet hoor en snel ook nog
maar ja wat moet ik ermee he. Niks helemaal niks, ik dus denken wat kan ik ermee, toen dacht laat ik een router er van maken, probleem 1 hoe?
Ja hoe doe ik dat ik dacht zelf linux maar welke want hij mag niet te groot want ik heb maar 5mb geheugen en iets van 440 mb schijfruimte (1 van 210 en 1 van 230 ) Maar ook wil ik op dat linux bakie een webserver draaien, kleintje (prive namelijk) dus.
Weet iemand iets waar ik heen kan met deze zut en mijn ideen want ik weet dat het kan, maar hoe?
Ik ga nu de boel formateren.
Ja hoe doe ik dat ik dacht zelf linux maar welke want hij mag niet te groot want ik heb maar 5mb geheugen en iets van 440 mb schijfruimte (1 van 210 en 1 van 230 ) Maar ook wil ik op dat linux bakie een webserver draaien, kleintje (prive namelijk) dus.
Weet iemand iets waar ik heen kan met deze zut en mijn ideen want ik weet dat het kan, maar hoe?
Ik ga nu de boel formateren.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.