Casema problemen

Pagina: 1
Acties:

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Oke, ik post mijn vraagje maar hier. Heeft denk ik te maken met een conflict of iets dergelijks, maar ik kom er niet uit.

Ik heb hier bij een collega een Celeron 400 draaien op een chaintech 6LTM2 mobo (slot1). Draait onder Win98SE en er zit 64 MB funprice geheugen in, een intel i740 en een sb 128.

Nu zit ik met het volgende:
Op deze pc wordt geinternet via casema wanadoo cable via een externe aansluiting via de compoort. Tijdens internetten loopt de pc regelmatig vast. Goed vast. Reset knop gebruiken is noodzakelijk.

Nu zullen de meesten gaan denken; funprice geheugen is de oorzaak. Dat dacht ik dus ook.
Het rare is echter dat er bij normaal gebruik, een beetje spellen spelen, typen in word en excel en cd's branden bijna nooit fouten optreden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik ben 'out of options' Heb ook het mobo al vervangen. Geen effect.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:52

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zet het modem eens op een andere compoort. com2 ipv com1 (of andersom)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Killjoy

Klingon lawn products

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Zet het modem eens op een andere compoort. com2 ipv com1 (of andersom)
Heeft helaas geen effect.
Ik post dit trouwens weer vanaf thuis. Bij m'n collega heb ik na een bios upgrade (een kat in het nauw...) 2x geprobeerd hierop te replyen. 2x massieve vastloper. Ben onderhand wel een beetje radeloos. Gelukkig niet mijn pc ;)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.