Als ik een nieuw spel begin en ik op "fire" gedrukt heb om te beginnen, kom ik eerst in een "Live Feed" (spectator mode) van een andere speler. Pas als ik dan 1x neergeschoten ben, kan ik pas als "mijzelf" spelen.
Wat is hier het probleem en hoe kan ik het oplossen?
Verwijderd
Volgens mij is het vrij normaal dat je als spectator begint, zowel in een server als tegen bots, alleen moet je tegen bots op Fire drukken voordat je wil beginnen en dat je daarna pas kan beginnen 
Ook kan het zo zijn dat jij 16 bots laat spawnen in een level als DM-Morbias, waarin vast niet genoeg player starts zijn om 17 players tegelijk te laten spawnen in het begin, dus spawn je "in elkaar" en ga je de eerste keer dood
Ook kan het zo zijn dat jij 16 bots laat spawnen in een level als DM-Morbias, waarin vast niet genoeg player starts zijn om 17 players tegelijk te laten spawnen in het begin, dus spawn je "in elkaar" en ga je de eerste keer dood
staat bij player setup 'play as spectator' uit?
anders weet ik het ook niet
anders weet ik het ook niet
Het gebeurt zelfs als ik het "offline" tournament speel. Dus als ik alleen tegen Blake speel, moet ik toch steeds de eerste keer neergeschoten worden. En ik heb inderdaad de optie "spectator" uit staan.
Met numpad kan je live uit de ogen van 1 van je teamspelers kijken. Waarschijnlijk (ik weet niet waarom) komt ie direct na het starten of het betreden van een server in deze mode terecht. Je zou kunnen proberen om willekeurig wat knoppen op het numpad in te drukken (met numlock aan that is).
Anders zou ik het ook nie weten. Je zou ook UT ff opnieuw kunnen installeren.
Succes
Anders zou ik het ook nie weten. Je zou ook UT ff opnieuw kunnen installeren.
Succes
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Hoe weet je zo zeker dat je neergeschoten wordt dan? Heeft Blake 1 frag als jij begint?Op dinsdag 30 oktober 2001 21:09 schreef Sickness666 het volgende:
Het gebeurt zelfs als ik het "offline" tournament speel. Dus als ik alleen tegen Blake speel, moet ik toch steeds de eerste keer neergeschoten worden. En ik heb inderdaad de optie "spectator" uit staan.
Het probleem is eindelijk verholpen. Een reïnstall hielp ook niet, maar toen ik in de safemode alles gereset had, en daarna opnieuw de instellingen goed zette, deed hij het plotseling wel goed. Raar.... maar hij doet het in ieder geval weer goed. Ieder geval bedankt voor alle hulp.
Pagina: 1