Password retrieval NetDSL 1000

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 11:50
Okay, ik heb dus een NetDSL router gekregen van versatel voor me ADSL connectie. Die het dus nog steeds niet doet, omdat die monteurs hun werk niet doen, ze kunnen dat ding niet instellen.

Nou wil ik dat ook best wel zelf doen, alleen die gozers willen me het password niet geven. Ik kan hem natuurlijk sniffen, maar daarvoor moeten die gozers het password intikken terwijl ik zit te sniffen.

Als ik dus telnet naar me routertje, wordt er gelijk om een password gevraagd.

Iemand suggesties hoe toch aan het password te komen, want er is geen "admin-password" ofzow (zie www.arescom.com). Moet ik gaan brute-forcen, en zo ja, waarmee.

Noot voor admins & co.:

Dat ding is van mij, ik heb ervoor betaald, en ben dus de eigenaar, mag ik dus mee doen wat ik wil; alleen die lamme monteurs willen het password niet geven. Ik heb niet eens een manual, en dat terwijl wanneer je een doe-het-zelf-pakket bestelt dat wel hebt + alles zelf kan doen; maar om nou nog een doe-het-zelf-pakket te bestellen.

Ik heb gezegd.

Compromises are for the weak

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
hmm, zit er een web based config in ?

ik heb zo een keer een HP jetdirect gehacked (ding draaide java applets die je eenvoudig kon sniffen om dat ze op je browser worden uitgevoerd)

Verwijderd

Ergens uit een newsgroup over Versatel ADSL met een NetDSL 1000 opgeduikeld : dwo34xjk
Wat je er mee zou moeten weet ik niet 8-)

Verwijderd

Helaas, da's 'm niet...

iemand anders nog suggesties?

Verwijderd

removed

[ Voor 92% gewijzigd door Koffie op 12-12-2002 16:28 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer