Relatief goede koptelefoon voor een leuke prijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoi

Ik zoek een koptelefoon. Tis voor aan de pc aan te sluiten voor mijn volgende lan. Aangezien ik er buiten de lan nooit gebruik van zal maken ben ik niet van plan om er te veel geld aan uit te geven. 100,- is echt het maximum.

Search heb ik gebruikt maar ik zie veel tegenstrijdige argumenten. Op audio gebied ben ik een echte n00b dus simpele uitleg is vereist

alvast bedankt

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

een M$ game voice???
fl 109 bij informatique, heb je gelijk een mic erbij.

• The Dolf
  • Niet online
mic heb ik al

kzal eens tjekken

Gezocht!
Router

Verwijderd

Jah, hier is een perfect ding voor maar 59, pieken.
Philips SBC HP550, perfect kwaliteit, licht, Goed(zeer) geluid, en het leukste hij is overal bij de ITS te verkrijgen:D

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Alleen voor lan?? Dan heb je toch meer dan genoeg aan standaard disc/walkman oordopjes?

Maar antwoord op je vraag: heb zelf een Sennheiser HD210.
Echt verbazingwekkend goed geluid voor maar iets van fl 89,-in de aanbieding. Kan je ook nog vaker gebruiken om gewoon muziek te luisteren. Voor zijn prijs de beste, vind ik.

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:49 schreef Telefoongids het volgende:
Jah, hier is een perfect ding voor maar 59, pieken.
Philips SBC HP550, perfect kwaliteit, licht, Goed(zeer) geluid, en het leukste hij is overal bij de ITS te verkrijgen:D
Die ziet er wel leuk uit ja

Die gamevoice moet ik niet. Moet natuurlijk wel een beetje goed zitten.

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:53 schreef TheLemon het volgende:
Alleen voor lan?? Dan heb je toch meer dan genoeg aan standaard disc/walkman oordopjes?

Maar antwoord op je vraag: heb zelf een Sennheiser HD210.
Echt verbazingwekkend goed geluid voor maar iets van fl 89,-in de aanbieding. Kan je ook nog vaker gebruiken om gewoon muziek te luisteren. Voor zijn prijs de beste, vind ik.
Daar had mijn pa het ook al over. Waar is ie in de aanbieding? Of is ie overal te verkrijgen?
Kan hem niet eens vinden op de site

En bij een lan zit je meestal meer dan 2uur achter elkaar aan de pc. Met oordopjes word ik helemaal gek

Gezocht!
Router

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik heb ook een philips koptelefoon, met van die grote doppen de SBC-HB090, zit een waanzinnig lang snoer aan, en een verloop van minijack naar gewoon jack bij. Ding geeft echt erg goed geluid.. En ik heb hem voor 10 piek gekocht.. bij de kruidvat, en ik meen dit dus echt serieus, zit niet te fokken ofzo.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• TheLemon
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/search.html?ReadForm&start=1&searchstr=hdnbsp210 en dan ff op die link klikken...

fl. 89,- Megapool krantje van deze week.

Verwijderd

Sennheiser HD200/210

• kilgates
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-06-2012
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:41 schreef thedolf het volgende:
Hoi

Ik zoek een koptelefoon. Tis voor aan de pc aan te sluiten voor mijn volgende lan. Aangezien ik er buiten de lan nooit gebruik van zal maken ben ik niet van plan om er te veel geld aan uit te geven. 100,- is echt het maximum.

Search heb ik gebruikt maar ik zie veel tegenstrijdige argumenten. Op audio gebied ben ik een echte n00b dus simpele uitleg is vereist

alvast bedankt
Luister eens naar Sennheiser en AKG, zij hebben een heleboel heel erg goede hoofdtelefoons voor onder de F 100,-. Ik heb zelf een AKG K-300 voor F 99,- gekocht: enorm goed geluid, erg transparant.

• XippIX
  • Niet online
er is toch ook zo' n headset, daar zit echt een superdun " steeltje" aan waar de mic aan vast zit, iemand een idee? (je ziet zoiets ook vaak in films etc) niet met die lompe micrsoffons eraan, maar dan nog dunner dan een rietje. Weet iemand wat voor een merk dit is?

Verwijderd

voor een (1?) LAN? zou ik niet bijzonder veel geld aan uitgeven. de HD200 is idd een leuk ding, maar f100 voor een LAN is mischien wel veel. die 550 van philips moet ook een goeie wezen voor f50.

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 21:43 schreef Cownus het volgende:
voor een (1?) LAN? zou ik niet bijzonder veel geld aan uitgeven. de HD200 is idd een leuk ding, maar f100 voor een LAN is mischien wel veel. die 550 van philips moet ook een goeie wezen voor f50.
Natuurlijk ga ik wel naar meer lans maar das ook maar 4 a 5 keer per jaar.

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
Dus als ik een Sennheiser of een AKG koop dan is het altijd goed?

Gezocht!
Router

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Op dinsdag 30 oktober 2001 21:03 schreef tbusquet het volgende:
Ik heb ook een philips koptelefoon, met van die grote doppen de SBC-HB090, zit een waanzinnig lang snoer aan, en een verloop van minijack naar gewoon jack bij. Ding geeft echt erg goed geluid.. En ik heb hem voor 10 piek gekocht.. bij de kruidvat, en ik meen dit dus echt serieus, zit niet te fokken ofzo.
De mijne heet SBC-HP090.
Is een gesloten koptelefoon met 2 m kabel, aan de linker schelp vastgemaakt.

Ze liggen nu(=gisteren) weer bij Novalux/Blokker. F 10.

tbusquet zit idd niet te fokken. :)

En je kan voor f 85 een FM draadloze kopen bij Staffhorst.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 20:43 schreef wiebe het volgende:
een M$ game voice???
fl 109 bij informatique, heb je gelijk een mic erbij.
IIIEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

die heb ik ooit eens gewonnen op een LAN-Party! DIE ZUIGT ECHT HARD! ok , hij ziet er leuk uit , maar het geluid is echt :r :r NIET KOPEN! wat een zuigding!

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 21:54 schreef thedolf het volgende:
Dus als ik een Sennheiser of een AKG koop dan is het altijd goed?
ehm, nee. AKG heeft in die prijsklasse zowieso vrij weinig en Senn doet wel es rare dingen, vooral met gsloten koptelefoons. maar die hier in deze thread genoemd zijn zijn wel goed allemaal. en voor spellen hoeft het geen HiFi te zijn, of wel? zou ik meer letten op genoeg bass en dergelijke.

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

ik heb vanmiddag een Sennheiser HD 433 gekocht, echt een pefect ding, zeker aan te raden, voor niet te veel geld en ik heb hem om de zelfde reden gekocht..

Verwijderd

Of deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.electricsound.com/Beyer/Beyer_aanbieding/images/DT231.jpg

Beyer DT 231

Volgens what hifi toppie, en dat voor 114,- piek (incl. verloopje 3,5mm-6,35mm)

• The Dolf
  • Niet online
en de HD 490?

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 17:59 schreef thedolf het volgende:
en de HD 490?
Die heb ik, ik vind de lage tonen vrij slecht, en na verloop van tijd begint hij mijn oorschelpen te irriteren. Nou weet ik niet of dat normaal is, ik heb maar 1 koptelefoon.

Pluspunt vindt ik het enorm heldere geluid. Al met al ben ik er tevreden mee, maar zal ik hem nooit voor mijn plezier opdoen.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

Flotter

Pelipper!

Ik zou geen draadloze nemen, 2 weken geleden was er een lan van een studievereniging waarbij 3 personen een draadloze koptelefoon hadden, waarvan er 2 niet van frequentie konden wisselen :D :D :D

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• The Dolf
  • Niet online
ik heb de 490 gekocht
en ik ben er best wel tevreden over (96h mee gespeeld op de lan)

bedankt voor de info

Gezocht!
Router

Pagina: 1