An eternity is very, very long, especially towards the end.
Verwijderd
Lokaal inbellen vanuit de VS op een Hongaars netwerk lijkt me onmogelijk. Wat wel kan is surfen via een anonymous proxy.
maar hoe werkt dat precies dan?Op dinsdag 30 oktober 2001 21:25 schreef Bigs het volgende:
Dan zal hij wel gewoon een proxy gebruiken ja, of een shellaccount oid.
en hoe werkt een shellaccount?
Verwijderd
Een voorbeeld van een anonymous proxy service kun je hier vinden. De proxy "verbergt" dan jouw echte ip-adres voor de rest van het internet.
Een shell-account is een unix account van waaruit oa internet services geboden worden geloof ik.
Een shell-account is een unix account van waaruit oa internet services geboden worden geloof ik.
okee, bedankt voor de uitleg, ik heb zelf net ook al wat sites over shell accounts en anonymous proxies bekeken.
weet iemand op welke manier je aan iemand anders kan bewijzen waar je je werkelijk bevindt? (beetje rare vraag, ik weet het, maar toch
)
weet iemand op welke manier je aan iemand anders kan bewijzen waar je je werkelijk bevindt? (beetje rare vraag, ik weet het, maar toch
Visualroute is wel leuk enzo, maar zo'n anonymous proxy is niet voor niks een anonymous proxy
Wat er ook gebeuren moogh...
Is dan niet meer te traceren denk ik........tenzij je die proxy gaat hacken ofzo om de logfiles te bekijken......zou het anders niet weten
Pagina: 1