webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Verwijderd
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Pak je rust!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Misschien dat daar iets opduikt..
Die heb ik ook nog één liggen!
Ik weet ook niet wat voor één het is.
Maar in huis hebben wij geen isa sleuven meer dus...
Met name Win2000/XP staan er om bekend dat ze zonder drivers op de meest exotische kaarten meteen geluid produceren. (Was bij mij overigens wel het geval met een heeel ouwe 8-bits ISA mono Maestro plus)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Vooral te zien aan dat volume wieltje erop.. dat hadden die dingen ook allemaal..
Maar het is echt oude shite '92 staat er ook achterop.
Ik had ook zo'n kaartje btw. maar die heb ik pas weggepleurt.... Ik had de doos/boekjes alle shite er zelfs nog bij,.. snel weggegooid.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Moet je idd eens testen met een oud spelletje. Staat me bij dat die oude Sierra-adventures altijd veel geluidskaarten ondersteunden.
Is iig geen soundblaster, ik heb nog een 2.0, da's best een lomp ding, met gameport en mic-in erbij.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
Dat zijn 16 bits kaarten.Op dinsdag 30 oktober 2001 21:07 schreef Bigs het volgende:
Volgens mij had Creative toen nog helemaal niet van die halve kaartjes. De Sound Blaster 2.0 en Pro waren in ig gewoon volledige hoogte.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Wat me vooral fascineerd is dat er een line-in ingang op zit. Dat vind ik zo dubiues