Toon posts:

ff duidelijk.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Cable Wanadoo Basic (via seriele modem), en zoals jullie weten is dat t r a a g. Daarom ga ik over op Planet Adsl Basic. We hebben nu thuis een netwerk van 4 pc's, pc met WinXP deelt het internet, maar wordt gewoon op gewerkt, is dus niet echt een server. Ik heb geen extra proggie's geinstalleerd voor internet delen, gebruik gewoon de functie van winXP. Als ik in die WinXP pc nou een tweede netwerkkaart doe, en gewoon winXP gebruik om internet te delen (geen Winroute ofzo...), werkt dat dan?? Of kan ik ook de ADSL modem op de hub doen? Ik heb voor een goede internet verbinding toch geen 100 mbit hub/switch nodig?

Ik heb de search gebruikt, maar daar las ik dus allemaal verhalen over Winroute en NAT, maar ik vraag me dus af of het kan zoals ik het nu doe.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
adsl modem tweake ?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Gebruik search, zoek op Modem Tweaken, en dan vind je het vanzelf wel :)

Suc6!

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
En wat schiet ik daar dan mee op? Kan hij dan direct op de hub ?

• Attilla
jepz

maar use ff de search wat er zijn al 1600 post over geloof ik

• Attilla
Wat ben ik toch weer goed voor de medemens >:)

[topic=192381/1/25]

Verwijderd

Even een normaler antwoord. Kijk eens op www.mxstream.nl - Service en Support. Kies dan je modem, en je zult zien dat ze er zelfs een WinXP handleiding bij hebben tegenwoordig.

Een link naar het al of niet tweaken van je alcatel modem is onhandig, daar de officiele link in die draad niet meer mag linken naar iets van tweaken van je modem.

En als laatste, zelfs al zou je 2 NICs in je PC moeten stoppen, 1 voor de modem en 1 naar je hub, dat is toch niet zo'n probleem?

Jord.

• Attilla
nou ehm de tweak vind ik dan toch makkelijker
Pagina: 1