Toon posts:

Logitech Optical Wheelman iTouch beweegt spontaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een nieuwe muis gekocht, namelijk de Logitech Optical Wheelman iTouch (USB). Nu heb ik deze dus goed aangesloten en geinstalleerd alleen het probleem is dat mijn muis zo nu en dan spontaan snel heen en weer gaat bewegen. Dus als ik bijv. mijn muis op een scrollbalk hou en ik scroll langzaam naar beneden gebeurt het wel eens dat de cursor van de balk afschuift. Ook is het nu zeer moeilijk om in Counter-Strike bijv. te snipen want de muis beweegt langzaam. Ook screensavers doen het niet omdat de muis steeds beweegt.

Als ik de muis in de lucht hou is ie wel stil.

Hoe kan dit?

Verwijderd

test bij iemand anders, download de nieuwste drivers, anders ruil je hem om voor een nieuwe (mocht je garantie hebben)

Verwijderd

Welk os draai je, een maat van mij had ook zo'n soort probleem lag aan logitec drivers in combinatie met win2k. Mischien is dat t probleem check t ff.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 22:13

flexje

got-father

gladde of weerspiegelende ondergrond?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:23
ik zou idd ff goed je ondergrond nakijken en andere muismatten/ondergronden proberen. En check ook ff of er voorje sensor/oogje geen stof of haartjes of zoiets zitten. Daar gaat ie bij mij ook van flippen...

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

welke driver? Ik zou de meest recente nemen en hem helemaal opnieuw configureren. Misschien heb je er nog sotware opstaan die je vorige usb-muis ondersteunde, die eraf halen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Let maar eens op je ondergrond. Mijn muis is heel soms ook in de war en dat komt door de ondergrond.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1