"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Sjees, dat ding lijkt echt wel veel op de 20x Acer (http://www.eacer.com/newac2010acd.html) of die van Traxdata, maar het is em niet, tenzij ze het frontje verandert hebben en een knopje hebben weggelaten
.
edit:
Morgen maar es in Lanaken gaan kijken
Morgen maar es in Lanaken gaan kijken
Lijkt wel een samsung
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Volgens mij de artec speler
www.artecusa.com
Was in nederland vorige week bij de makro voor 236 gulden te koop.
Marcel
Overigens voor iemand gekocht en hier een week proefgedraaid. Nero 5543 included, en naar volle tevredenheid meerdere cdr's en cdrw's gebrand.
www.artecusa.com
Marcel
Overigens voor iemand gekocht en hier een week proefgedraaid. Nero 5543 included, en naar volle tevredenheid meerdere cdr's en cdrw's gebrand.
Verwijderd
koop zulke dingen niet man , geloof me je gaat er veel problemen mee hebben , het kost je maar geld en irritatie
koop een plextor ofzo
koop een plextor ofzo
Verwijderd
Verdraaid zeg, heeft die gast ook nog gelijk ookOp dinsdag 30 oktober 2001 19:59 schreef mvsteeg het volgende:
www.artecusa.com
Marcel
idd, zou wel BEST eens een artec kunnen zijn
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Zijn er niet heel veel mensen tevreden over gerief van Aldi ? (op IT-vlak dan wel te verstaan héOp dinsdag 30 oktober 2001 20:01 schreef MASTER_M het volgende:
koop zulke dingen niet man , geloof me je gaat er veel problemen mee hebben , het kost je maar geld en irritatie
koop een plextor ofzo
Cool, bedankt voor je reactie hoor, het tekeningetje komt idd PERFECT overeenOp dinsdag 30 oktober 2001 19:59 schreef mvsteeg het volgende:
www.artecusa.com
Marcel
De rest natuurlijk ook bedankt
Ik vindt hem meer op een A-open lijken
Grtz
Grtz
Ik zou voor een merk gaan waar je regelmatig firmware-updates van kan verwachten. Voor een mooie prijs/kwaliteit zou ik dan toch voor de LiteOn 16x gaan ofzo.
G8KeePeR: Heb je weleens van het edit-knopje gehoord? Vier posts achter elkaar kan niet door de beugel natuurlijk.
G8KeePeR: Heb je weleens van het edit-knopje gehoord? Vier posts achter elkaar kan niet door de beugel natuurlijk.
20*350ZO45°
Euhm, waarom kan dat niet door de beugel ? Is nieuwe reactie, geen aanvullig op een vorige post (waarvoor EDIT toch dient dacht ik ?)Op dinsdag 30 oktober 2001 22:20 schreef RDK_NL het volgende:
Ik zou voor een merk gaan waar je regelmatig firmware-updates van kan verwachten. Voor een mooie prijs/kwaliteit zou ik dan toch voor de LiteOn 16x gaan ofzo.
Pagina: 1