herkent iemand deze writer ?

Pagina: 1
Acties:

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 08:38
Morgen kan je in de Aldi België deze writer kopen :
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_44/BILD02.JPG

Met deze beschrijving :
CD Rewriter

20 x schrijven, 10 x overschrijven, 40 x lezen, extra veiligheid door controle van de gegevensstroom, ondersteunt media tot 80min (700 MB) capaciteit 2 MB databuffer. Seamless link.

Er staat geen merk op, vandaar zou ik willen weten of iemand deze writer herkent en me kan zeggen om welk merk het gaat :)

De prijs : 5000Bef oftewel zo'n 250gulden (123.82euro)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Sjees, dat ding lijkt echt wel veel op de 20x Acer (http://www.eacer.com/newac2010acd.html) of die van Traxdata, maar het is em niet, tenzij ze het frontje verandert hebben en een knopje hebben weggelaten :?.

edit:

Morgen maar es in Lanaken gaan kijken >:)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Lijkt wel een samsung :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Volgens mij de artec speler

www.artecusa.com

Was in nederland vorige week bij de makro voor 236 gulden te koop.

Marcel :)

Overigens voor iemand gekocht en hier een week proefgedraaid. Nero 5543 included, en naar volle tevredenheid meerdere cdr's en cdrw's gebrand.

Verwijderd

koop zulke dingen niet man , geloof me je gaat er veel problemen mee hebben , het kost je maar geld en irritatie
koop een plextor ofzo

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:59 schreef mvsteeg het volgende:

www.artecusa.com

Verdraaid zeg, heeft die gast ook nog gelijk ook :+

• BitProcessor
idd, zou wel BEST eens een artec kunnen zijn :)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• BitProcessor
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:01 schreef MASTER_M het volgende:
koop zulke dingen niet man , geloof me je gaat er veel problemen mee hebben , het kost je maar geld en irritatie
koop een plextor ofzo
Zijn er niet heel veel mensen tevreden over gerief van Aldi ? (op IT-vlak dan wel te verstaan hé :) )

• BitProcessor
Op dinsdag 30 oktober 2001 19:59 schreef mvsteeg het volgende:

www.artecusa.com

Overigens voor iemand gekocht en hier een week proefgedraaid. Nero 5543 included, en naar volle tevredenheid meerdere cdr's en cdrw's gebrand.
Cool, bedankt voor je reactie hoor, het tekeningetje komt idd PERFECT overeen :)

De rest natuurlijk ook bedankt :)

• BitProcessor
Na een gesprekje met een vriend tot de conclussie gekomen dat een 16x LiteOn slechts 10gulden meer kost, betere koop waarschijnlijk ?

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 16:55
Ik vindt hem meer op een A-open lijken

Grtz

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zou voor een merk gaan waar je regelmatig firmware-updates van kan verwachten. Voor een mooie prijs/kwaliteit zou ik dan toch voor de LiteOn 16x gaan ofzo.

G8KeePeR: Heb je weleens van het edit-knopje gehoord? Vier posts achter elkaar kan niet door de beugel natuurlijk.

20*350ZO45°

• BitProcessor
Op dinsdag 30 oktober 2001 22:20 schreef RDK_NL het volgende:
Ik zou voor een merk gaan waar je regelmatig firmware-updates van kan verwachten. Voor een mooie prijs/kwaliteit zou ik dan toch voor de LiteOn 16x gaan ofzo.

G8KeePeR: Heb je weleens van het edit-knopje gehoord? Vier posts achter elkaar kan niet door de beugel natuurlijk.
Euhm, waarom kan dat niet door de beugel ? Is nieuwe reactie, geen aanvullig op een vorige post (waarvoor EDIT toch dient dacht ik ?)

Pagina: 1