Toon posts:

harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis en computer stan die raar doet. ik kreeg laatst een foutmelding, kon de computer niet meer goed gebruiken (hij gaf aan dat er ruim 800GB op en 8GB harde schijf stond)
Ik heb de schijf geformateerd en alles opnieuw geïnstalleerd, maar nu hoor ik net dat hij weer niet wil opstarten, ik vrees dat de schijf kapot is gegaan. Het is een Pentium III 450 Mhz met 64 MB SDRAM.
Als ik een nieuwe harddisk er in wil hebben, wat is het beste? Ik wil graag dan een western digital of maxtor, maar zijn er bepaalde zaken die ik in de gaten moet houden omdat hij maar 8 GB draide eerst? Er zat trouwens al een Western Digital in.
Is er een bepaald type dat voor deze computer ideaal zou zijn of maakt het niet veel uit?

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 08:18

Ozzi

??

het merk of type maakt niet veel uit

geen

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Ik ben zeer tevreden over mijn maxtor hardeschijven. Heb je niet iets verkeerd ingevuld in je bios dat hij denkt dat je hardeschijven zo groot zijn??

Verwijderd

Ik ben ook zeer tevreden met mijn 80 gig WD 7200 toeren alleen wel een beetje klein :9 ik zou dus ook voor een beetje grote schijf gaan

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:27 schreef Quattroman het volgende:
Ik ben ook zeer tevreden met mijn 80 gig WD 7200 toeren alleen wel een beetje klein :9 ik zou dus ook voor een beetje grote schijf gaan
als de bios dat aankan wel >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Is het misschien een Windows probleem?? Dat weergeven van die 800 GB ??
Pagina: 1