Toon posts:

Ho-Bo en Harman/Kardon

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier komt et

Nog niet eens langterug heb ik een nieuwe set gekocht
Een H/K 3370 Reciever (Die gelukkig nog niet gek doet)

En een HD 710 Cd-Speler.
Deze cd speler heeft het wel 1 WEEK gedaan. Ik terug naar de winkel ja ja lastig maar goed werd omgeruild met bij betaling van 200 piek voor een HD 720 cd speler En ja hoor 2 weken later cd speler zelfde mankementen slaat over en dan slaat die gewoon uit en zegt no-disc of hij doet het helemaal al niet eens. Ik vanavond weer terug word in eerste instantie goed te woord gestaan en had min of meer weer een nieuwe mee kunnen nemen. Komt de sjef erbij die gaat met mij een partij discussieren en wil eigenlijk hem niet omruilen. Heb gewoon een uur met hem staan lullen en dan eindelijk krijg ik een nieuwe mee. En ja hoor hij speelt ^&%&^!%^#$%^#$^!!!!!!!!!!!!!! nog niet eens een kwartier en er is een probleem.. Het geluid gaat erg kraken en begint als een maloot over te slaan (met bijna al me cds met of zonder kras dat ding is geflipt)

NU kan ik dus morgen weer terug maar hij wil dus eigenlijk niet omruilen. Hij zegt ja ik kan hem niet meer verkopen dan want hij is gebruikt. Ik zeg tegen hem ja jammer hoor
Ik koop 3 jaar terug een _gebruikte nogwel_ cd speler van philips en dat ding speelt 2 jaar en kost 125piek
Ik koop hier een cd speler van 600 piek en dat ding begeeft het of functioneerd niet naar behoren binnen zeer korte termijn dus.

Wat moet ik nou morgen doen ? Ik heb in nog geen eens 2 maand tijd nu 3 verschillende cd spelers gehad van H/K die allemaal niet deugden en wil toch op ze minst nu wel een goed werkend exemplaar of mijn geld terug. (en hij wilde vanavond dus niet het hele bedrag terug geven)

Iemand die mij kan helpen hiermee ??

Het is hobo hife enschede

Verwijderd

blijf bij je recht. je hebt recht op een goed product. je moet niet akkoord gaan als ze je geen ander product meegeven. als ze hier toch bij blijven moet je een beetje gaan dreigen met dingen als schrijven naar de consumenten-bond, daar zijn ze meestal wel bang van. of beetje hardop zeggen(terwijl er ook andere klanten zijn)dat de garantie hier slecht is enz.. :D

Verwijderd

ff offtopic:

me pa heeft pas een HD-760 gekocht bij correct voor fl 499,- :P :P >:)

*edit hij doet het overigens heel netjes, nog _GEEN_ probleem mee gehad

Verwijderd

Topicstarter
Eeuhm het was bijna al een schreew partij in de winkel
Hij begon op een dus danige toon HARD OP tegen mij te spreken dat ik het maar terug deed.. Zo heb ik een uur
gediscussieerd met hem.En ook tegen hem gezegd dat ik dus
geen vertrouwen had in een h/k cd-speler. Ik ben dus nu
2 maand zo bezig en vraag me af of ik niet iets anders kan doen want om mij mag die de hele pleuris zooi wel terug nemen dan koop ik het liever elders waar ze WEL service geven.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 19:29 schreef wiebe het volgende:
ff offtopic:

me pa heeft pas een HD-760 gekocht bij correct voor fl 499,- :P :P >:)
^&^&*$%%^$#$%#!!!!!!!!!!!!!!! :(

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:32 schreef Driez het volgende:

blaat

Ik ben dus nu
2 maand zo bezig en vraag me af of ik niet iets anders kan doen want om mij mag die de hele pleuris zooi wel terug nemen dan koop ik het liever elders waar ze WEL service geven.
nee dit kan niet. je hebt wel het recht een goed product geleverd te krijgen, maar je geld terug kan (voor zover ik weet) niet

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Hobo in enschede is de ergste zaak ooit, echt een stel oplichters van de eerste orde, is die kerel die je hielp die vetzak? Die keal is zo erg, eis je geld terug en koop je speler bij hifistudiocity in enschede.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Geld terug eisen !

Daarna bij een échte zaak een goeie cd speler halen.

Verwijderd

Topicstarter
Ow was me ouwe onkyo set nou maar niet in vlammen op gegaan
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Wanneer Hobo in gebreken blijft om goede spullen te leveren dan heb je recht op je geld terug.

Ga ff op zoek naar een branche-organisatie, die hebben meestal wel een geschillen-commisie.

Laat je niet afbluffen...

Succes man :)

Verwijderd

denk niet dat geld terugeisen gaat lukken.. zou wel mooi zijn! kan je een hd760 halen bij correct(als ze hem nog hebbe....)

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 17:33
Aaahhh, ons aller geliefde zaak Hobo en dan nog wel die in Enschede. Echt dat dikke figuur is errug. Ben er 1x als misschien toekomstige klant binnen geweest, werd een potje afgesnauwd en ben meteen weg gegaan en kom er nooooit weer. In Enschede heb je twee zaken die ik ken die wel deugen, Hifi Studio City en Acoustique.
Hoe jij precies in je recht staat zou ik niet weten, maar ik wil meteen iedereen ff aanraden daar nooooit naar binnen te stappen, wat een godsgruwelijke kut zaak is dat, stelletje arrogante kwallen.
HK is opzich niets mis mee, dus ben bang dat je gewoon pech hebt met die spelers van jou, maar je moet er toch zeker een andere voor krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
Hij wil hem wel opsturen voor reparatie.
Alleen ga IK daar eigenlijk niet mee accoord.
Hij geeft als reden dat hij de speler dan als gebruikt moet gaan verkopen. Jammer dan vind ik kom op je koopt een cd speler die binnen een week kuren begint te vertonen. Die dikzak (de sjef dus) zegt daar nog nooit van gehoord te hebben terwijl de andere gozer (die mij eigenlijk hielp) wist dat het een probleem was bij een bepaalde levering ofzo van deze cd spelers en dat er een ander loopwerk in moest dan. Ze spreken elkaar daar ook nog lekker tegen dan.

Verwijderd

Je hebt toch 7 of 8 dagen omruil garantie ?
Staat er niets bij de voorwaarden v/d bon ?
ik heb ook zoiets meegemaakt met een App.
Heb ook als brugman moeten kletsen om m'n gelijk te krijgen
( dat geintje heeft bijna een maand geduurd ! )
En als ik nu dus iets koop vraag ik eerst als iets niet in orde of niet naar mijn zin is ik het kan ruilen ,zoniet ,dan gaat de koop niet door ( ik heb mijn lesje nu wel geleerd ! )
Suc6 !

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op dinsdag 30 oktober 2001 19:50 schreef Driez het volgende:
Hij wil hem wel opsturen voor reparatie.
Alleen ga IK daar eigenlijk niet mee accoord.
Hij geeft als reden dat hij de speler dan als gebruikt moet gaan verkopen. Jammer dan vind ik kom op je koopt een cd speler die binnen een week kuren begint te vertonen. Die dikzak (de sjef dus) zegt daar nog nooit van gehoord te hebben terwijl de andere gozer (die mij eigenlijk hielp) wist dat het een probleem was bij een bepaalde levering ofzo van deze cd spelers en dat er een ander loopwerk in moest dan. Ze spreken elkaar daar ook nog lekker tegen dan.
Ok, ik zou dus mijn geld terug eisen. Je koopt een apparaat, het werkt niet, je gaat terug krijgt een ander apparaat, dat werkt weer niet, je gaat weer terug, en krijgt een ander die is DOA (min of meer). Je moet nu volgens de wet je geld terug kunnen krijgen. Je hebt de zaak nl. genoeg mogelijkheden gegeven om het apparaat voor je te repareren/ruilen, en dat is ze niet gelukt, dan heb je recht op je geld terug.

Succes, en laat je niet met een smoesje wegsturen, en ter reparatie opsturen zou ik niet pikken als ik jou was. En apparaat wat zo jong is mag gewoon niet stuk gaan/zijn. Ik zou iig opzoek gaan naar een hele andere cdspeler. En ook zeggen dat je geen vertrouwen meer hebt in de desbetreffende cdspeler. H/K is over het algemeen wel een goed merk btw.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem uitgenodigd om hier te komen en het zelf te beluisteren en te bekijken. Kreeg in de winkel dat die me niet serieus nam. Dus zal ik hem morgen opbellen en verwacht ik dat hij langskomt. Anders kom ik hem halen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens over het geld terug vragen
Ik ben nu dus al 2 maand bezig zo kan dit dan nog gewoon ?
Hij wilde wel 500 piek terug geven ipv de 600 die ik er voor betaald heb.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:01

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Bedankt voor de waarschuwingen over HoBo-Enschede. Moet ik daar dus maar niet heengaan :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 23:20 schreef Hillie het volgende:
Bedankt voor de waarschuwingen over HoBo-Enschede. Moet ik daar dus maar niet heengaan :)
(off)
He man jij hier ? = die ene die bij henk woonde ;)
(/off)

Ik raad deze zaak voor al aan om _NIET_ naarbinnen te gaan jah.. Behalve als je graag wilt verbouwen :D

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als het echt erg is kun je de onsympatieke weg nemen...

Trommel een twee vrienden op om op de drukste dag van de week naar de winkel te gaan...

Die vrienden kennen jou zogenaamt niet...

die twee vrienden pas naar binnen gaan als jij binnen bent en gewoon rond kijken... Als jij in een verhitte discussie bent met de verkoper, zorgen zij dat ze in de buurt van andere klanten staan en iets zeggen van 'als dat hier normaal is ben ik pleite' en redelijk demonstratief de winkel verlaten...

Waarschijnlijk zullen andere klanten hun voorbeeld volgen en de chef als ie niet helemaal dom is je snel geld terug geeft voordat de hele winkel leeg is...

Dit werkte iig bij een vriend van mij... waar we hetzelfde uitgehaalt hadden, alleen ging het toen over een wasmachine...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Harman kardon is volgens mij merk met redelijke service.

Dit komt van de harman kardon website:
Harman Consumer Holland
foon: 31-184 608 060
fax: 31-184 608 050
info.holland@harman.com

Doe die mensen eens bellen, leg uit wat er misgaat en doe je beklag over hobo hifi. Mijn ervaring met bedrijven is, wanneer je ze vriendelijk* uitlegt wat er fout gaat, ze over het algemeen heel veel willen doen. (die lui die je aan de lijn krijgt, zijn toch loonslaven, of ze nou met jou aan het lullen zijn, of de volgende, boeit niks)

* waarom vriendelijk: Hobo is de boosdoener, dat zijn pestlui. En het is idd jammer dat je HK niet goed werkt. Maar wanneer je je frustraties tegen de telefonist begint af te reageren heeft die persoon er echt helemaal geen zin meer in om iets voor je te doen. Bovendien is het ook niet zijn schuld. Maar hij kan het wel voor je oplossen, dus wees vriendelijk en bedenk van te voren al wal je gezegd wilt hebben, ga niet lopen hakkelen en stotteren, zonder te weten wat je nu eigenlijk kwijt wilt. Succes gegarandeerd!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal H/K morgen zeker zelf bellen als ik er met hobo niet uit kom. En ik blijf ten alle tijde redelijk alleen als je half de zaak uit geschreewd word zoals vanmiddag is het best nog wel moeilijk om redelijk te blijven.

• TimMer
  • Niet online
Ik hoor alleen maar slechte verhalen over die HoBo in Enschede. Hoe kunnen die lui het nog zo lang uithouden dan?

• TimMer
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 00:05 schreef Driez het volgende:
Ik zal H/K morgen zeker zelf bellen als ik er met hobo niet uit kom. En ik blijf ten alle tijde redelijk alleen als je half de zaak uit geschreewd word zoals vanmiddag is het best nog wel moeilijk om redelijk te blijven.
Ik had gewoon gezegd: je hoort nog van mijn advocaat... >:)

• P5ycho
  • Laatst online: 08:24
hifi studio city, hmmz die lui zij flink duur als ik de goede winkel in gedachten heb. Acoustique matst me altijd als ik daar wat koop, zijn echt prima kerels. je wordt altijd uitgenodigd voor een kop koffie, ze tillen zich een breuk voor je als je wat gekocht hebt, etc etc. als je wat wilt kopen zit je daar gewoon altijd goed.

hobo, ik ben er nooit geweest, en wil eigenlijk niet eens naar binnen daar. ik had er al een slecht gevoel over toen ik voor de eerste keer voor de winkel stond. (was dicht)

Als ik jou was zou ik eens ff wat meer info vragen over defect loopwerk-verhaaltje. trek gewoon die andere verkoper erbij en vraag em dat te herhalen. heb je meteen een oplossing (hij kan gerepareerd worden zonder gezeik, ze krijgen gewoon gerepareerde modellen terug, zo goed als nieuw die dan ook weer gewoon verkocht kunnen worden, dus kun jij je geld eigenlijk ook terug eisen)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• imdos
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik zou zorgen dat ik alles i.i.g. op papier zou krijgen voordat je een verdere stap onderneemt! Want anders vergeet je dingen of is het misschien niet duidelijk meer ...

Het is misschien even een werk maar dan weet je meteen de volgende keer hoe het moet/niet moet! Maybe kun je anderen er nog mee helpen zelfs

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Topicstarter
Mwoa er zit een advocaten buro boven waar een vriend van mij werkt die kan ik er ook binne 5 minuten bijhalen >:)

• Raymond
Op woensdag 31 oktober 2001 00:13 schreef TimMer het volgende:

[..]

Ik had gewoon gezegd: je hoort nog van mijn advocaat... >:)
dreigen: nutteloos.

Ik werk ook in een winkel, de enige reactie die je dan van mij zal loskrijgen: Laat je advocaat contact opnemen met de juridische dienst van ons (dit is geen fabeltje, ongeveer twee keer in de maand is er iemand die terecht of onterecht vind dat hij/zij een verkeerde behandeling krijgt en gaat lopen dreigen met stappen)

Dan ligt het balletje weer bij jou en kan jij of daadwerkelijk een advocaat inschakelen (die dan toch weinig voor je kan doen, burgerlijk wetboek lijkt leuk, maar het is nogal ene kostbare aangelegenheid je gelijk te krijgen.....) of je krabbelt terug, wat een leuke afgang betekend.

Dus: dreigen is dom en je bereikt er helemaal niks mee. Je moet niet dreigen, maar wanneer je vind dat je een advocaat wilt inschakelen, moet je dan onaangekondigd doen!! Gewoon een advocaat een briefj laten sturen met een hoop law-speak erin. Kost ff wat moeite en geld, maar DAT maakt wel indruk. Ik spreek hier ook uit eigen ervaring (zowel aan de ontvangende als de versturende kant :D )

• TimMer
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 00:34 schreef Lampje het volgende:

[..]

dreigen: nutteloos.

Ik werk ook in een winkel, ...
Als je een rechtsbijstandverzekering hebt dan is er geen vuiltje aan de lucht met die advocatenkosten. :Y)

• Ritch
Op woensdag 31 oktober 2001 00:20 schreef P5ycho het volgende:
hifi studio city, hmmz die lui zij flink duur als ik de goede winkel in gedachten heb. Acoustique matst me altijd als ik daar wat koop, zijn echt prima kerels. je wordt altijd uitgenodigd voor een kop koffie, ze tillen zich een breuk voor je als je wat gekocht hebt, etc etc. als je wat wilt kopen zit je daar gewoon altijd goed.
Daar heb je gelijk in ja, in dat opzicht ben ik ook meer Acoustique fan, maar daar hebben ze minder wat mij boeit. Qua speakers hebben ze een luisterruimte vol staan met spul tot 1500/stuk, heb ze allemaal gehoord, wil er geen van hebben eigenlijk en in de andere ruimte staat prachtig spul, maar me iets te duur :). Ze hebben wel af en toe leuke aanbiedingen en over de prijs valt altijd te praten. Bij hifi studio city hebben ze alleen infitiny speakers die door HK gedumpt zijn in de aanbieding en dan nog betaal je te veel en prijzen staan vast daar, krijg je weinig vanaf. Je moet er ook oppassen dat je geen nitwit bent, heb je geen verstand van hifi naaien ze je er zo bij, heb je wel wat verstand, kun je er goed mee lullen over vanalles. Ik was er gister om een paar spikes te halen, dus viel weinig te verdienen aan mij, nou dan wordt je ook half met de rug aan gekeken. Eén van mijn favoriete zaken blijft Verloot Hifi in Arnhem, vooral omdat ik na 2 maanden mijn speakers voor het volle bedrag kon inruilen tegen andere :).

Verwijderd

Topicstarter
Nou bij hobo willen ze er vandaag niks aan doen
ik moest morgen maar ff komen.

Ik met H/K zelf gebeld en ff het een en ander nagevraagd
blijkt dat hobo ook nog eens ontiegelijk durft te naaien met garantie.. Blijkt dat op mijn cd speler en versterker 2 jaar garantie zit en op mijn speakers 5 terwijl er 1 op de bon staat.Heb het nu zo met H/K geregeld dat als ik morgen weer zo'n gezeur heb bij Ho-Bo dat ik dan me cd speler op kan sturen naar H/K zelf en er een 750 voor terug krijg.
Toch wel een beetje service voor die 600 piek.

We wachten morgen af dan horen jullie het wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja nog iets toen ik gister uiteindelijk een andere cd speler mee heb gekregen heeft hij de boven kapjes omgeruild.
Lijkt me ook niet echt normaal :?

• tbusquet
Op woensdag 31 oktober 2001 15:59 schreef Driez het volgende:
Ow ja nog iets toen ik gister uiteindelijk een andere cd speler mee heb gekregen heeft hij de boven kapjes omgeruild.
Lijkt me ook niet echt normaal :?
Huh?? dat is vaag.. je bedoelt de bovenplaat van de cd-speler ? Dat is echt onbegrijpelijk.. heb je hem niet gevraagd wat hij aan het doen was ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
Op woensdag 31 oktober 2001 15:19 schreef Driez het volgende:
......
kan sturen naar H/K zelf en er een 750 voor terug krijg.
Toch wel een beetje service voor die 600 piek.

We wachten morgen af dan horen jullie het wel :)
Waarom krijg van je H/K zelf meer terug dan je uberhaupt in de winkel betaalt hebt ?

• PM
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

is inderdaad kutwinkel, vriend van me heeft daar stereo gekocht, paar maand later; woofer kapot, na maanden emmeren met 200 piek bijbetaling gemaakt ipv omgeruild. Nu is zijn versterker kapot gegaan en weigeren ze ook service onder het mom van: "ja ja, studentje he, zal er wel niet goed mee omgegaan zijn" sukkels

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 19:37 schreef hervaz het volgende:
Hobo in enschede is de ergste zaak ooit, echt een stel oplichters van de eerste orde, is die kerel die je hielp die vetzak? Die keal is zo erg, eis je geld terug en koop je speler bij hifistudiocity in enschede.
Is idd een goede zaak, daar ga ik ook mn nieuwe speakers kopen.

Die lui weten tenminste wat service is. En bovendien veel verstand van zaken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was allang blij dat ik een andere cd-speler heb.
Die het nu btw goed doet moest ff schoongemaakt worden denk ik.. Hij stottert nu niet meer en die boven plaat ? ach boeiend ik denk dat hij die ingeruilde cd speler morgen verkoopt ofzo dat er een nieuwe kap opzit ofzo daarom ?
Mensen die dus hier lezen weten dat ze er beter niet kunnen kopen en die anderen komen er snel achter want als hij dat ding zo verkoopt is die binnen een week weer terug dat ding is echt gaar.. De ene keer pakt ie de cd wel en de andere keer valt ie midden in het spelen uit en zegt no-disc..
Maar goed ik ga morgen alsnog ff bellen met ho-bo want ik wil dat met de garantie goed hebben 2 jaar en 5 jaar zijn in mijn ogen nog steeds geen 1 jaar garantie.

• Raymond
Op woensdag 31 oktober 2001 17:56 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Waarom krijg van je H/K zelf meer terug dan je uberhaupt in de winkel betaalt hebt ?
ik denk dat hij type 750 bedoelt.

Toch wel mooi dat mijn tipje heeft gewerkt 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Jup het type 750 de opvolger van de 710 720 740 en 760.

Verwijderd

Hmm Ik heb toevallig 3 weken geleden mijn h/k versterker er naar toe gebracht. Het rechter kanaal wat kapot gegaan. :?
Ze deden wel aardig wist nog precies wat ik had gekocht daar enz. Terwijl dit ook al 1,5 geleden was.

Ik zou morgen eens vragen waar mijn versterker blijft. 3 weken om een versterker te repareren begint me toch wel te lang te duren.
En ik hoop dat ik er niet zoveel problemen mee krijg.
suc6 in iedergeval

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 oktober 2001 21:32 schreef Shabby het volgende:
Hmm Ik heb toevallig 3 weken geleden mijn h/k versterker er naar toe gebracht. Het rechter kanaal wat kapot gegaan. :?
Ze deden wel aardig wist nog precies wat ik had gekocht daar enz. Terwijl dit ook al 1,5 geleden was.

Ik zou morgen eens vragen waar mijn versterker blijft. 3 weken om een versterker te repareren begint me toch wel te lang te duren.
En ik hoop dat ik er niet zoveel problemen mee krijg.
suc6 in iedergeval
Check ff je bon of dr wel 2 jaar garantie opstaat
anders moet je hem daar ff op wijzen..

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor het volgende. Ik heb WEER problemen met die cd speler. Ik hobo bellen hem uitleggen. En word me toch een partij kut behandeld. Wat mot ik nu doen heb nu 3x gezeik gehad met dat ding en ben het nu meer dan zat.

• hervaz
Probeer het via de consumentenbond of via harman uit te vechten.

En koop nooit meer iets bij hobo....laat dit een wijze les zijn voor de rest van de mensen hier: Hobo is de slechste rotzaak die je je maar kan bedenken . (punt)

(wat zeiden ze btw?)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vertelde hem het verhaal wat er aan de hand was en vroeg heel redelijk wat gaan we er aan doen.
Begon hij met een een of ander lul verhaal van ja jij heb plichten en ik rechten en bla bla bla en zei die die ene cd speler die jij hier gebracht heb staat al anderhalf dag goed te spelen (ik zei al die gaat ie gewoon verkopen verklaart het kapje wisselen ook) En ik zeg nou ff luistere ik zit hier met een probleem en wat ga JIJ daar aandoen.
Zegt ie ja ik kan em opsturen naar harman maar dan zijn de verzend kosten voor jou.. Zeg ik wat ?? Dat accepteer ik niet ! En begon die weer een lul verhaal dat ik de enige was met die problemen wat complete lulkoek is want er was nl nog iemand anders kwam ik achter die ook tot 3x toe dit probleem heeft gehad. Dus ik zeg tegen hem als weet je wat ik kom morgen terug jij geeft mij me geld terug en ik kom hier nooit meer in deze zaak. Toen zegt ie ik geef jou niks terug en hangt op.. Ik weer terug gebeld ik zeg tegen hem we lossen dit nu op. Ik ben het meer dan zat met deze cd speler. Hij zegt je begint me op me zenuwen te werken zeg ik tja doh. luister eens ik zit hier voor de 4e keer met een cd speler die niet goed werkt. Probeerde hij mij subtiel een leugenaar te noemen omdat hij zegt dat die cd speler die van mij daar stond wel goed werkte. Maar goed als hij mij niet wil geloven een aantal vrienden van mij hebben het ook gezien en die zeiden toen al .. ik zou toch wel kriebelig worden van dit als ik jou was.. Heb me nu dus erg lang ingehouden. Maar word continue afgesnauwd door een een of andere jan lul die er dan ook maar niks aan doet om mij echt service te verlenen. Op een hele simpele vraag van gaan wij dit dan nu oplossen kan hij geen antwoord geven nee
dan gaat ie lopen zeiken over wat het allemaal wel niet voor hem is en wat hij doet met klanten en weet ik veel wat.
Het lijkt er steeds meer op dat hij gewoon niet eens iets voor mij wil doen wat volgens mij is dat ook zo...
Zucht ik ben echt wel pissed of nu :(

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Klote is het ja, probeer in ieder geval even uit te sluiten dat het écht niet aan jou ligt. Zet bijvoorbeeld de cdspeler een meter van ALLE electronische apparaten weg en probeer het dan nog een keer. Mogelijk dat een voeding in bijvoorbeeld de versterker op de cdspeler stoort. Ook al lijkt mij dit erg sterk want daar moeten ze op berekend zijn.

• JvS
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het geluid gaat erg kraken en begint als een maloot over te slaan (met bijna al me cds met of zonder kras dat ding is geflipt)
Dit klinkt niet echt als iets wat die winkel over het hoofd ziet.

Ik zou als winkel ook niet moeilijk gaan doen als zo'n speler dat deed... Ik kan me dat haast niet voorstellen. Ik heb ook in een hifi zaak gewerkt met wat mij betreft twijfelachtige reputatie, als het op garantie aankomt enzo (moeilijk doen, als een apparaat een week over de periode stuk gaat, terwijl je dan als consument gewoon nog recht op garantie hebt), maar bij zo'n geval kan ik me echt niet voorstellen dat je dan als winkel zoiets hebt van: "Naja, jammer dan geef die knakker alsjeblieft een ander model, zijn wij van dat pokkegezeik af". Ik snap het niet...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er ook de ballen van. Ik heb hem zelfs aangeboden om mij aan geld minder terug te geven en dat ik dan wel elders een cd speler zou halen. Die knakker.. Ik word er moedeloos van

• Ritch
Op vrijdag 02 november 2001 19:55 schreef JvS het volgende:
Ik snap het niet...
Wie snapt hobo wel? Imho is er 1 ding waar hobo goed voor is, zorgen voor leuke gesprekken met verkopers van andere hifi zaken. Vooral als je even gaat vissen naar verhalen over hobo, die verkopers weten alles ongeveer, best vermakelijk :). Maar om er klant te zijn lijkt me echt een ramp...

Verwijderd

Topicstarter
Ze mogen me hele set wel terug nemen ik WIL er geen eens meer klant zijn :(

• Raymond
Op vrijdag 02 november 2001 21:00 schreef Driez het volgende:
Ze mogen me hele set wel terug nemen ik WIL er geen eens meer klant zijn :(
Je kon het toch met harman zelf afhandelen? DOE DAT DAN!!

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is lampje dat HOBO dat hoort te doen.
Nu kan ik het wel met Harman zelf regelen maar
dan zijn verzend kosten etc voor mijn rekening
En ik heb daarvoor niet gekozen. Morgen krijgt
HOBO zijn laatste kans anders doe ik het zelf.

<edit>
En voor harman daadwerkelijk helpt moet ik natuurlijk wel alles gedaan/geprobeerd hebben
</edit>

• GraveR
  • Laatst online: 22-08-2025
Ik begrijp je niet echt... Je WEET dat HoBo moeilijk doet...

H/K biedt zelfs aan om de opvolger van dat ding te sturen... Je bent hooguit 40,- verzendkosten kwijt op een versterker die weet ik hoeveel kost.

Ik had allang dat aanbod met 3 handen aangegrepen, maar ja, wie ben ik?

• JvS
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 02 november 2001 22:05 schreef GraveR het volgende:
Ik begrijp je niet echt... Je WEET dat HoBo moeilijk doet...

H/K biedt zelfs aan om de opvolger van dat ding te sturen... Je bent hooguit 40,- verzendkosten kwijt op een versterker die weet ik hoeveel kost.

Ik had allang dat aanbod met 3 handen aangegrepen, maar ja, wie ben ik?
Je kreeg toch ook meer poen terug voor je versterker oid? (of heb ik dat verkeerd gelezen :o).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 22:10 schreef JvS het volgende:

[..]

Je kreeg toch ook meer poen terug voor je versterker oid? (of heb ik dat verkeerd gelezen :o).
uhhh ging hier toch om een cd speler???? :P
maar ik zou um ook omruile voor een hd 750, die verzendkoste zijn t denk wel waard...

• tbusquet
Op vrijdag 02 november 2001 20:50 schreef Driez het volgende:
Ik snap er ook de ballen van. Ik heb hem zelfs aangeboden om mij aan geld minder terug te geven en dat ik dan wel elders een cd speler zou halen. Die knakker.. Ik word er moedeloos van
Dat snap ik dus helemaal niet ! Je gaat toch niet de kerel je minder geld terug laten geven !? Dan ben je echt gestoord, het is verdomme jouw geld, en daar moet je een goed werkend apparaat voor krijgen, en als dat niet lukt bij die winkel, dan moet je gewoon je VOLLEDIGE bedrag terug krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Zucht.. we zijn nu een maand verder cd speler is al een maand bij h/k nog niets :'(

Heb nu 3 maanden terug dat ding gekocht en nog geen dag plezier gehad.. :(

Verwijderd

damn dude that sux,

mocht je nog een speler willen kopen, bij correct staat nog steeds de HD760 voor fl 499,- (normaal kost ie rond de 1000 dacht ik)

• hervaz
Sjezus wat een ballenzaak is het toch ook!

Als je nog 500 piek hebt liggen: koop dan die 760, da's een zeer goeie speler!

Verwijderd

Topicstarter
Zucht.. ik net met harman zelf gebeld blijkt dat mijn cd speler 2 weken terug vernietigd is en gecrediteerd is..

Btw waar zit correct ?

Ik heb hobo een dag gegeven om ervoor te zorgen dat ik OF mijn geld terug of een cd speler heb..
Die keal van hobo beweert dat die cdspeler nog in reparatie is en staat de wachten op onderdelen uit america terwijl de technische dienst mij het bovenstaande vertelde..

• TimMer
  • Niet online
Ik zou m'n advocaat ff bellen en gelijk naar het kantongerecht stappen! En stiekem ff 's nachts een baksteen door de ruiten bij dat HoBo heen parkeren...

Verwijderd

Topicstarter
Is een man van geduld..
Al is het nu wel een beetje op..
Ennuh alleen een baksteen is geen steil ;)
Kan er beter een bestelbus achteruit in parkeren..
Volladen en wegcrossen :+ >:)

Verwijderd

Ik vermoed dat HOBO een van de terug-gebrachte loopwerken in de behuizing van een 750 heeft gestopt, en die aan je mee heeft gegeven. >:)

Kijk eens of de schoefjes beschadigd zijn?

4 Defecten op een rij is echt onmogelijk!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou achter af weet ik dat hobo ingeruilde cd-spelers NIET eens terug stuurt.. Ik zag namelijk mijn ingeleverde kapotte cd spelers een dag later met een prijskaartje in de rekken staan.. En btw ik heb 3x een hd 720 en 1x een 710 gehad.. nog geen 750 en weet ook niet of ik die wel wil..
iig niet bij hobo vandaan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou morgen of mijn geld terug moeten krijgen (vind ik)
Of een hd750 cd speler alleen is die bij hem duurder dan wat ik voor me 720 heb betaald.. Dus ga ik denk ik voor geld terug en dan bij stassen of correct of een 760 of een 750 halen denk ik.. Als ik al iets terug krijg.. Heb het idee dat ik geflest word. :(

• hervaz
In flessen in hobo ook kampioen, ik las laatst nog war rare verhalen over ze, probeer je geld terug te krijgen en koop die 760 zou ik zeggen (alweer) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 17:26 schreef hervaz het volgende:
In flessen in hobo ook kampioen, ik las laatst nog war rare verhalen over ze, probeer je geld terug te krijgen en koop die 760 zou ik zeggen (alweer) :)
Waar zit correct dan ? (alweer) :+

Vestiging in de buurt van enschede dan :P

<edit> iets dr bij ofzo </edit>

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 17:34 schreef Driez het volgende:

[..]

Waar zit correct dan ? (alweer) :+

Vestiging in de buurt van enschede dan :P

<edit> iets dr bij ofzo </edit>
uuuhhhhhh correct zit in rotterdam(toevallig vlak bij mijn school >:) ) en ze hebben hem nog staan(ik kan het weten want ik wandel er wel is binnen, als ik "een uurtje vrij" heb >:) . mijn pa heeft 3 maanden terug een 760 gekocht, en die staat al die tijd al prima te spelen. enigste nadeel is dat je ongeveer scherpschutter moet zijn om de afstandsbediening te gebruiken :( . verder is ie Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif

Verwijderd

mocht je geen 500 beschikbaar hebben, ze hebben ook de HD740 voor 399,- staan.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 18:35 schreef wiebe het volgende:

[..]

uuuhhhhhh correct zit in rotterdam(toevallig vlak bij mijn school >:) ) en ze hebben hem nog staan(ik kan het weten want ik wandel er wel is binnen, als ik "een uurtje vrij" heb >:) . mijn pa heeft 3 maanden terug een 760 gekocht, en die staat al die tijd al prima te spelen. enigste nadeel is dat je ongeveer scherpschutter moet zijn om de afstandsbediening te gebruiken :( . verder is ie Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/happy/xyxthumbs.gif
Tis een bekend kwaaltje bij de hk cd spelers :P
Btw als hij een H/K amp heeft kan hij achter het ir signaal doorlussen met stekkertjes.. Dan reageerd de ab ook op de sensor van de amp.

Zijn zeker leuke aanbiedingen de 740 of 760 zijn allebei erg goeie spelers en kosten een paar maand terug nog flink wat meer.. Ik kijk morgen wel.. Ik ga denk ik de rest van mijn set ook omruilen.. Wil niks meer met hobo te maken hebben.. Koop dan elders wel wat.

Verwijderd

hifi studio city is wel een aanradertje..met een vriendin van me daar setje gekocht, kregen we gratis speaker kabels erbij, wij hadden geschat dat 2 * 5 meter wel genoeg was. Mooi niet dus, thuis aangekomen hadden we wat langer nodig, wij terug naar die zaak, nemen ze de kabels weer terug en trekken ze nieuwe kabels voor ons van de rol...relaxed hoor..ik bedoel het kost hun dan wel niet zo veel geld, maar het is wel een geweldige service.

• P5ycho
  • Laatst online: 08:24
ben 1x bij hifi studio city binnengeweest, leuk zaakie, leuk spul, mijn denon pma2k stond erook, alleen tot mijn verbazing voor de volle 2500 piek... beetje te als je het mij vraagt, aangezien ik em voor 1650 bij acoustique vandaan had. verder ben ik er niet lang gebleven, want als ik ergens lang blijf gaat mijn portemonnee jeuken :)

Wel kut zeg dit hele verhaal, die gozer in die winkel denkt puur aan zichzelf en heeft compleet geen oog voor jouw situatie... misschien issie aan het sparen voor een ferrari ofzo dattie zo moeilijk doet over dit soort zaken? sjongejonge belachelijk gewoon. ik hoop dat ze snel failliet gaan, want hier moeten niet meer mensen de dupe van worden.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• hervaz
Dat is inderdaad het grote nadeel, ook een lichte korting geven doen ze gruwelijk moeilijk daar bij hsc, ik was er van plan mijn hele set te halen, maar ze doen daar alles voor het volle pond, bv ook die kappa 100 voor 1499 p/s, ttssss veels te duur, de service is daarentegen echt goed. (hoewel een kameraad van me al weken op een ab wacht)

Verwijderd

Ik vind het toch wel een beetje raar dat alledrie de cd-spelers al na zo'n korte tijd kapot gaan of niet goed meer functioneren. Zet je ze op een grote magneet ofzo? Verder heb jij gewoon het recht om een 100% werkend product te krijgen.

Greetz

Verwijderd

Ik ken Hobo ook wel ja. Kom er vrijwel iedere dag langs. Dus jij wilt zeggen dat je defecte Harman Kardon speler daar nu afgeprijst in de etalage staat :? Morgen toch nog eens even kijken dan :)

't Is wel mooi k*t van ze iig :( ... ohw ja, ik weet trouwens waar één van die eigenaren woont }). Dat is hier een paar straten verderop >:). Die zaak staat me overigens op de één of andere manier niet aan. Ik zou eerder naar Hemmers ofzo gaan.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 21:47 schreef Driez het volgende:

[..]

Tis een bekend kwaaltje bij de hk cd spelers :P
Btw als hij een H/K amp heeft kan hij achter het ir signaal doorlussen met stekkertjes.. Dan reageerd de ab ook op de sensor van de amp.
wist ik al, en kan tegenwoordig met de meeste setjes van een merk. hij heeft echter een NAD amp, dus dat werkt helaas niet :( .(ze zouden dat doorlussen trouwens is universeel moeten maken, zo heb je veel te veel afstandbedieningen liggen :( )
Zijn zeker leuke aanbiedingen de 740 of 760 zijn allebei erg goeie spelers en kosten een paar maand terug nog flink wat meer.. Ik kijk morgen wel.. Ik ga denk ik de rest van mijn set ook omruilen.. Wil niks meer met hobo te maken hebben.. Koop dan elders wel wat.
als je je geld terug kan krijgen zou ik dit waarschijnlijk ook wel doen ja, weg daar!

nog een tip:
als je er weer heen gaat, neem dan een linkje naar deze thread mee, of print hem helemaal uit, en douw het onder zijn neus. dan ziet hij hoe negatief dit voor hem is, en krijg je misschien gewoon je geld terug ;) :7 .

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 08:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op woensdag 05 december 2001 11:31 schreef wiebe het volgende:

[..]

wist ik al, en kan tegenwoordig met de meeste setjes van een merk. hij heeft echter een NAD amp, dus dat werkt helaas niet :( .(ze zouden dat doorlussen trouwens is universeel moeten maken, zo heb je veel te veel afstandbedieningen liggen :( )
[..]

als je je geld terug kan krijgen zou ik dit waarschijnlijk ook wel doen ja, weg daar!

nog een tip:
als je er weer heen gaat, neem dan een linkje naar deze thread mee, of print hem helemaal uit, en douw het onder zijn neus. dan ziet hij hoe negatief dit voor hem is, en krijg je misschien gewoon je geld terug ;) :7 .
Ben het met je eens, maar na alle kracht taal, waarom is de topicplaatser nog niet naar de consumentenbond gestapt oid? Die lossen dit zo op .. :) En dan staat die winkel er volgende week in, zullen ze blij mee zijn (je kan allicht dreigen :P ).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Stuur een briefje naar Kassa!! met deze thread erbij.
Hoor zoveel slechte verhalen over Hobo dat ze daar denk ik echt niet blij mee zijn :)

edit: hmm had bovenstaande post nog niet gezien |:(

specs

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 11:38 schreef nigelator het volgende:

[..]

Ben het met je eens, maar na alle kracht taal, waarom is de topicplaatser nog niet naar de consumentenbond gestapt oid? Die lossen dit zo op .. :) En dan staat die winkel er volgende week in, zullen ze blij mee zijn (je kan allicht dreigen :P ).
dat is inderdaad een goed idee. ook alleen al al deze reacties laten zien zal helpen, want er hebben al heel wat lui gezegd, hobo koop ik niks meer, is toch niet goed voor zo'n zaak.

• Hillie
  • Laatst online: 05:01

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op dinsdag 30 oktober 2001 23:38 schreef Driez het volgende:
(off)
He man jij hier ? = die ene die bij henk woonde ;)
(/off)
Ik heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug bij een Hendrik op de flat gewoond ja. :)
Ik raad deze zaak voor al aan om _NIET_ naarbinnen te gaan jah.. Behalve als je graag wilt verbouwen :D
Hmmmm. Die vetzak behandelde mij, als aankomende klant, wel vriendelijk. Maar hij probeerde wel net ff teveel stroop om m'n mond te smeren. Ik ga liever naar Hifistudiocity (ofzo), daar zijn ze wat relaxter, maar zeker even bekwaam.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Gaat zo ff ze favo :r zaak bellen :(

Verwijderd

vertel je nog ff wat er gezegd word?? we aijn benieuwd :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik met hobo gebeld ik kon me geld _NIET_ terug krijgen en moest 100 piek bij betalen voor een HD 750 verder geen opties.. Toen Heb ik gezegd ja ho.. Ik heb die 100 piek niet daar voor over dus wil iets anders.. Hobo ging hier niet mee accoord zij dat ik het maar met Harman zelf op moest lossen en hing op. Ik naar Harman gebeld hun het verhaal voorgelegd en zei zeiden ok.. Dit is ons voorstel wij betalen die 100 peik voor je bel hobo en zeg hen dat..
Ik hobo opbellen.. Werd gezegd jij krijgt helemaal niets en werd keihard opgehangen.. Weer Harman gebeld zei zijn nu met hun vertegenwoordiger hobo aan het bellen en garandeerden mij dat ze met een oplossing zouden komen,.. Ik zou worden terug gebeld.. en we wachten :( :( :(

Verwijderd

Lijkt me dat H/K dit dus zeer netjes op wil lossen!! Hoop dat t lukt man!

Ik ben zelf nogal H/K aanhanger :) Dus ik zit dit topic al een tijdje te volgen...

Verwijderd

Tsss ... fijne lui zeg. Dat ze ook zo zeggen dat 't niet kan en de haak erop flikkeren. Ze kunnen een defect apparaat toch zo naar de leverancier terugsturen?? Waarom doen ze in godsnaam zo moeilijk :?

Verwijderd

Topicstarter
Hk vertegenwoordiger heeft net terug gebeld.. 1 ik kan mijn cd speler ophalen 2 ik kan mijn garantie overdragen aan een andere h/k dealer. Ze zijn _he-le-maal_ niet blij met hobo. Die vertegenwoordiger vond het ook geen stijl dat mijn ingeruilde cd-spelers te koop staan die hoor je op te sturen.. Ma goed.. Mijn vriendin is nu onderweg naar hobo (heb griep :r) en zal vanavond kunnen genieten van me eigen cd speler..

• tbusquet
Op woensdag 05 december 2001 16:54 schreef Driez het volgende:
Nou ik met hobo gebeld ik kon me geld _NIET_ terug krijgen en moest 100 piek bij betalen voor een HD 750 verder geen opties.. Toen Heb ik gezegd ja ho.. Ik heb die 100 piek niet daar voor over dus wil iets anders.. Hobo ging hier niet mee accoord zij dat ik het maar met Harman zelf op moest lossen en hing op. Ik naar Harman gebeld hun het verhaal voorgelegd en zei zeiden ok.. Dit is ons voorstel wij betalen die 100 peik voor je bel hobo en zeg hen dat..
Ik hobo opbellen.. Werd gezegd jij krijgt helemaal niets en werd keihard opgehangen.. Weer Harman gebeld zei zijn nu met hun vertegenwoordiger hobo aan het bellen en garandeerden mij dat ze met een oplossing zouden komen,.. Ik zou worden terug gebeld.. en we wachten :( :( :(
Ik zou die vent vriendelijk doch dringed verzoeken het geld te retourneren. Ze zijn dit VERPLICHT, ze hebben nl. genoeg kansen gekregen om het probleem op te lossen, dit is ze niet gelukt.. dus nu zijn ze VERPLICHT om het geld terug te geven. Anders die kerel ff met een moker bewerken >:) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 17:07 schreef Spor het volgende:
Tsss ... fijne lui zeg. Dat ze ook zo zeggen dat 't niet kan en de haak erop flikkeren. Ze kunnen een defect apparaat toch zo naar de leverancier terugsturen?? Waarom doen ze in godsnaam zo moeilijk :?
Het defecte apperaat was al opgestuurd naar de importeur daar werd die onrepareerbaar bevonden en is gecrediteerd 2 weken terug.. Ik moest er gister dus zelf achter komen wat en waar me cd speler was/is. Ruud (die dikke flikker eigenaar/verkoper van hobo) die vertelde dat ze op onderdelen wachten uit amerika gister. Terwijl Harman mij vertelde dat de cd speler al lang gecrediteerd is.

Verwijderd

Topicstarter
Hum.. De winkel is nu gesloten :(

Maar dan ga ik morgen zelf ! es ff kijken of die wegloopt ipv ophangt als ik in de winkel sta >:)

<edit> polletje </edit>

Poll: Zou jij iets kopen bij Ho-Bo ?
Ja
Nee
Misschien
Pleur toch op met die Poll

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=432&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Verwijderd

Hobo in Arnhem is toch echtwel een relaxte winkel ofzo,
toffe verkopers.... Korting doen ze ook niet moeilijk over....... Hobo in Apeldoorn is weer iets minder..

Verwijderd

Topicstarter
Hobo enschede is alleen naam genoot en hoort niet bij de hobo "keten" . De poll is dus alleen voor hobo enschede..

Had beter kunnen zeggen of jij bij een zaak waar je zo'n verhaal over hebt gelezen iets zou durfen kopen...
Ik had ook wel eens wat negatiefs gehoord maar gaf ze het voordeel van de twijfel omdat ik in bij de koop net behandeld werd (al hadden ze me wel iets meer tijd mogen geven) Ik zou zelf persoonlijk de volgende keer als ik weer een audio iets koop _nooit_ meer in winkel binnenstappen waar ik zoiets als dit over heb gelezen. Mensen overdrijven soms maar ingeval van hobo enschede is overdrijven moeilijk,

Verwijderd

hoe zit het nou met dat spelertje?? heb je hem al?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dus de winkel was vanavond al gesloten toen me vriendin er naartoe was.. Dus ga ik em morgen ophalen

Verwijderd

Topicstarter
Het spelertje is dr nu :)
Me vriendin was zo aardig geweest om hem vanmorgen vroeg op te halen ze maakte me wakker met verassing O+
Hij doet ut goed en hoop dat die dat ook blijft doen 8-)

Verwijderd

het is de hd750 geworden toch??

als je hem hebt geluisterd kan je dan svp ff vertellen wat je ervan vind?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:24

FFF

Dit is echt een triest verhaal. Als je zo'n zaak leed aan kunt brengen moet je het niet laten :D

Fijn dat je nu een goede speler hebt, maar ik vraag me toch af, of deze nu wel goed blijft, we praten toch over een redelijke top speler, die mag niet zomaar 3x achter elkaar kapot gaan.

Natuurlijk ga je er niet ruw mee om, (dat doet niemand lijkt mij met een trots van een speler) maar misshcien zit er iets fout, met stroom ofzo, misshcien is er een factor waar ze erg gevoelig voor zijn, zoals geen aarde ofzo. Ik weet het niet, of ze hebben je gewoon 3x een 2dehands/slechte speler verkocht. Kan me wel voorstellen dat je als verkoper het dan ook niet meer weet.

Verwijderd

Topicstarter
Het schijnt dat er voor mij ook iemand is geweest die problemen heeft gehad met de 720 serie. En Harman zegt zelf ook dat er een lichting is met foutieve loopwerken..

Anyway ik heb nu dus de 750 die spint lekker.
Het geluid is zoals het moet lekker gedetaileerd en een
mooie volle bas. Het is een wereld van verschil iig
Ik had een denon apperaat te leen en die gaf een schel
geluid met volgens mij een enorme boost in de mid..

Ik ben tevree nu.. Alleen krijgt hobo nog een kerstkadeau van mij..

Ik dank trouwens Harman Consumer voor het helpen en het voor het blok zetten van hobo enschede.. Die jongens hebben hun nek voor me uitgestoken.. Ze staan voor je klaar terwijl eigenlijk de winkel dat hoort.
Pagina: 1