PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Denk niet dat dat gaat lukken. Bij het branden van nog een sessie komen en nog aantal MB bij en 40 + datte is toch te veel vermoed ik. Ach, gewoon proberen
Wat kost zo'n cdtje nou
ehm volgens mij is het zo dat als je wilt overburnen, dat je dat in 1 keer moet doen en niet in multisessies. Dit denk ik omdat hij alleen kan overburnen in disc-at-once en als je gaat multisessie'en heb je al geen disc at once meer... het kan natuurlijk zijn dat ik er naast zit maar dit lijkt me dus wel vrij logisch
Hoi
Verwijderd
[quote]Op woensdag 31 oktober 2001 00:44 schreef floooo het volgende:
Vraagje:
Met Nero kan ik niet overburnen. Nog geen 3 seconden. Of kan dit wel?
[/quote
Open Nero ga naar "bestand" - "voorkeuren" - "expertfuncties" en dan kan je de overburntijd instellen. Zorg dat je "disc at once" brandt en dat multisessie is uitgeschakeld. Je kan het gewoon terugvinden in het helpbestand.
Vraagje:
Met Nero kan ik niet overburnen. Nog geen 3 seconden. Of kan dit wel?
[/quote
Open Nero ga naar "bestand" - "voorkeuren" - "expertfuncties" en dan kan je de overburntijd instellen. Zorg dat je "disc at once" brandt en dat multisessie is uitgeschakeld. Je kan het gewoon terugvinden in het helpbestand.
Verwijderd
ik heb hier nog wa cd'tjes van 800Mb/90min, maar ik kan die ook ni branden. Alle software bekan al geprobeert (Nero 5.5.4.0, Winoncd 3.8, Easy CD Creator 5) Mijn cd-writer is nen HP CD-Writer Plus 8250i (intern, 4x4x24x)
Heb begrepen dat overburnene niet ten goede van je brander komt
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ongeduldig ventje!Op woensdag 31 oktober 2001 18:07 schreef Herretje het volgende:
Eej, hallooooooow
Maare, je brander ondersteund geen overburn...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Op woensdag 31 oktober 2001 18:43 schreef FrankGuthrie het volgende:
Heb begrepen dat overburnene niet ten goede van je brander komt
waar heb je dat vernomen dan
volgens mij is dat namelijk niet zo... of wel soms
Hoi
Pagina: 1