Hoe maxtor 52049H4 low format geven? Ik heb op de site van maxtor gekeken, maar ik kan alleen low format utilities vinden voor andere types hds.
iemand aan idee?
iemand aan idee?
Virussen? Scan ze hier!
omdat er mer dan 100 bad sectors om zitten en ie allemaal tikjes maakt. iemand zei dat een low format misschien zou kunnen helpen...Op dinsdag 30 oktober 2001 18:46 schreef wildhagen het volgende:
Is dat een IDE? Die mag je niet lowlevelen hé, maar ik neem aan dat je dat weet... alleen SCSI-disks mag je lowlevelen.
Ik zou trouwens ook niet weten waarom je het zou willen, maargoed...
Virussen? Scan ze hier!
Met het proggie van Maxtor kun je hem ander wel gewoon ff simpel ll formatten. Hij is dan als het goed is weer factory clean ofzoiets. Ik heb het ook wel eens gedaan met een IDE hd, geen problemen verder.Op dinsdag 30 oktober 2001 18:46 schreef wildhagen het volgende:
Is dat een IDE? Die mag je niet lowlevelen hé, maar ik neem aan dat je dat weet... alleen SCSI-disks mag je lowlevelen.
Ik zou trouwens ook niet weten waarom je het zou willen, maargoed...
was is ook al van planOp dinsdag 30 oktober 2001 18:49 schreef wildhagen het volgende:
Uhm... die blocks verdwijnen dan MISSCHIEN ja, dat tikken niet... ga maar rustig garantie-claimen hoor
Verwijderd
Mag en kan heus wel hoor, mits je de juiste tooltjes gebruikt.Op dinsdag 30 oktober 2001 18:46 schreef wildhagen het volgende: