Hoe maxtor 52049H4 low format geven?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe maxtor 52049H4 low format geven? Ik heb op de site van maxtor gekeken, maar ik kan alleen low format utilities vinden voor andere types hds.
iemand aan idee?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is dat een IDE? Die mag je niet lowlevelen hé, maar ik neem aan dat je dat weet... alleen SCSI-disks mag je lowlevelen.

Ik zou trouwens ook niet weten waarom je het zou willen, maargoed...

Virussen? Scan ze hier!

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:46 schreef wildhagen het volgende:
Is dat een IDE? Die mag je niet lowlevelen hé, maar ik neem aan dat je dat weet... alleen SCSI-disks mag je lowlevelen.

omdat er mer dan 100 bad sectors om zitten en ie allemaal tikjes maakt. iemand zei dat een low format misschien zou kunnen helpen...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uhm... die blocks verdwijnen dan MISSCHIEN ja, dat tikken niet... ga maar rustig garantie-claimen hoor :)

Virussen? Scan ze hier!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57

Met het proggie van Maxtor kun je hem ander wel gewoon ff simpel ll formatten. Hij is dan als het goed is weer factory clean ofzoiets. Ik heb het ook wel eens gedaan met een IDE hd, geen problemen verder.

www.maxtor.com > ff tooltje downloaden en klaar ben je.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
meer dan 100...ken je hem beter met een RMA terug sturen...als ie nog garantie heeft anders gewoon lekker nieuwe kopen...low level heeft namelijk ook nie veel zin...

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:49 schreef wildhagen het volgende:
Uhm... die blocks verdwijnen dan MISSCHIEN ja, dat tikken niet... ga maar rustig garantie-claimen hoor :)
was is ook al van plan :)
alleen dat duurt zo verrukte lang, grr

Verwijderd

Mag en kan heus wel hoor, mits je de juiste tooltjes gebruikt.
Heb het zelf ook wel es gedaan met een IBM schijf waarvan de partities zo'n ongelovelijke rotzooi waren met een half gedeinstalleerde DDO derdoorheen enzo dat ik opnieuw met een frisse start wilde beginnen

Verder kun je trouwes idd beter die schijf terugsturen... zoveel bad sectors hoort gewoon niet, dan is er structureel iets mis met de hd. Zeker als hij ook al tikken geeft. Bovendien repareert een low level format de bad sectors niet, hij 'vervangt' ze alleen maar met sectors uit de spare track die speciaal hiervoor bedoeld is totdat deze ook vol zijn.
Pagina: 1