Waarschijnlijk is iedereen wel gewend aan het feit dat er meestal kort na het uitkomen van de diverse Linux distro's al updates en errata worden uitgebracht, wat vaak doorgaat zolang er nog geen nieuwe distro in het vooruitzicht is, maar op een bepaald moment toch lijkt te minderen.
Het slipstreamen van Windows servicepacks is een bekende truuk maar daarbij gaat het, i.t.t. Linux, om bestanden die dezelfde namen hebben. Ik vroeg me daarom af of je een soort slipstreamversie zou kunnen maken van een Linux-distro. Zou dat lukken of is de installer te naamgevoelig? In dat geval lijkt het me wel mogelijk, mits de updates de oude naam krijgen. Of misschien is de installer zelf aan te passen?
I know, 't is misschien wat veel werk etc. maar het lijkt me wel een uitdaging.
Het slipstreamen van Windows servicepacks is een bekende truuk maar daarbij gaat het, i.t.t. Linux, om bestanden die dezelfde namen hebben. Ik vroeg me daarom af of je een soort slipstreamversie zou kunnen maken van een Linux-distro. Zou dat lukken of is de installer te naamgevoelig? In dat geval lijkt het me wel mogelijk, mits de updates de oude naam krijgen. Of misschien is de installer zelf aan te passen?
I know, 't is misschien wat veel werk etc. maar het lijkt me wel een uitdaging.
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory