Toon posts:

Forum Snowboard.nl Commercieel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He.. Voor een onderzoek moet ik weten of de site: http://www.snowboard.nl commercieel is.
Die alliancies en banner van Europeesche verzekeringen kan ik nog wel inkomen, maar die Banner van Merc-Benz lijkt me duiden op een commerciele site.

Toch is het een onderdeel van een vereniging (De Nederlandse Skivereniging) dus zou het niet commercieel moeten zijn. (denk ik dan )

Wat vinden jullie?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Alleen het feit dat er banners opstaan wil niet zeggen dat ze commercieel zijn. In SKI (het blad van de Nederlandse Ski Vereniging) staan voor zover ik weet gewoon advertenties. En het 'clubblad' van de HCC bijvoorbeeld (Computer!Totaal) puilt ook uit van de advertenties.

Het kan ook heel goed zijn dat die banners als kostendekking dienen.

Ik ben echter niet op de hoogte of de Ned. Ski. Ver. een commerciële instelling is of niet. Als het dat niet is, kun je er in mijn ogen vanuit gaan dat die site dat ook niet is. Als de vereniging wel commercieel is, zal de website dat ook wel zijn.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:53
Een verening mag toch niet commercieel zijn? Waarschijnlijk is de reclame op de site gewoon om uit de kosten te komen.

Of word er op de site winst gemaakt, wat weer gebruikt wordt voor de verening.