Don't You stare there, Operate!
Dan zou ie het misschien weer moeten doen.
Anders heb je je proc gewoon verknalt, nieuwe kopen!
Verwijderd
Beetje raar, maar daar zit ook alchol in en daardoor wordt de koelpaste verdunt en kan je het eraf vegen!
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Gewoon een heel klein druppeltje op je core leggen en dan met een bankpasje (ik heb zelf een telefoonkaart gebruikt) rustig het spul uitsmeren totdat je een bijna doorzichtig dun laagje hebt dat netjes de core bedekt..
Even ter verduidelijking..
Je moet het Artic Silver ook niet op de HEATSINK smeren maar op de CORE van je CPU! Dat is dat kleine vierkantje 'vlakje' op die grote CPU.. dus niet over de gehele CPU maar goed, daar ben je nu ook wel achter
En volgens mij is AC wel degelijk geleidend (dus ook stroom, niet alleen hitte). Dus ineens zijn al je L1 pootjes met elkaar verbonden en dat werkt dus niet goed..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
http://www.arctivsilver.com/instructions.htm
Succes...
Verwijderd
Alleen warmte.
Of ik moet het helemaal verkeerd hebben.
Verwijderd
Ze hebben geprobeert het zo min mogelijk stroom te laten geleiden (moeilijk, want zilver is een uitstekende geleider van stroom), maar toch kun je er een processor nog mee kaputt maken. Was laatst ook zo'n topic met foto's van allerlei kapotte processors die teruggebracht zijn naar de winkel om garantie te claimen. Zat ook zo'n plaatje bij van een processor waar ASII werkelijk over de complete processor incl package gesmeerd was. Die was dus wel (zichtbaar zelfs) dood gegaan.Op woensdag 31 oktober 2001 00:28 schreef ureal het volgende:
Voor zover ik weet geleid artic silver geen stroom.
Alleen warmte.
Of ik moet het helemaal verkeerd hebben.
Kan ik hem nu terugsturen naar de leverancier?(me van de domme houden?)
kan anders een of andere verzeking hier op aanspreken?
iemand anders misschien een suggestie?
Of in de wasmachine, maar dan moet je wel centrifugeren na afloop!Op woensdag 31 oktober 2001 00:24 schreef floooo het volgende:
Tip:
Stop hem in de vaatwasser!![]()
Verwijderd
Allen als je een verzekering hebt tegen je eigen fouten. Als het vaker voorkomt is dat zeker te overwegen.Op woensdag 31 oktober 2001 20:33 schreef seppie het volgende:
kan anders een of andere verzeking hier op aanspreken?
de leukste thuis proost?
Verwijderd
De eerlijkste!Op woensdag 31 oktober 2001 20:59 schreef seppie het volgende:
chiegh!
de leukste thuis proost?
ik had ook flink geknoeid op allebei m'n celly's , wel een beetje erafgeveegd, maar er zat nog zichtbaar wat tussen een paar contactjes..
geen enkel probleem
Verwijderd
Nope, gevalletje user abuse dus geen garantie. En ook nog eens superzichtbaar (domkop had de ASII er gewoon op laten zitten toen hij naar de winkel terug ging en je zag helemaal dat het was gaan bubbelen bij de bruggen.Op woensdag 31 oktober 2001 20:33 schreef seppie het volgende:
En kregen die mensen hun geld/nieuwe cpu??
Is het proberen waard, maar niet echt eerlijk want het is wel zo goed als zeker dat hij kapot is gegaan doordat alle pinnetjes bij de bruggen met elkaar verbonden zijn door de koelpasta.Kan ik hem nu terugsturen naar de leverancier?(me van de domme houden?)
Koop toch gewoon een nieuwe joh. Zelf stuk gemaakt, eigen schuld. Laat niet andere mensen dervoor opdraaien. Bovendien: wat kosten die dingen tegenwoordig nogkan anders een of andere verzeking hier op aanspreken?