wat een rare reacties kreeg ik dan op mijn vraag over de hardhouse versie van 'if you love me', je mag daar toch gewoon naar vragen, als iemand die plaat heeft en wil verkopen aan mij ofzo, wat is dan het probleem
Nylon - If you love me
/en dat maak je trouwens niet duidelijk in die thread, je zoekt een nummer maar hebt het niet over kopen.
Nu lijkt het net of je vraagt aan iemand om een nummer te downloaden en dat mag dus niet.
/en dat maak je trouwens niet duidelijk in die thread, je zoekt een nummer maar hebt het niet over kopen.
Nu lijkt het net of je vraagt aan iemand om een nummer te downloaden en dat mag dus niet.
staat anders duidelijk dat hij de plaat zoekt en niet een kopie.
Wie heeft het nummer van Nylon 'If you love me' op plaat
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik vond het idd ook een beetje discutabel (ja, een duur woord
) dat hij gesloten werd..maarja, wie ben ik...
* Glacier denkt dat hij zichzelf is
* Glacier denkt dat hij zichzelf is
Verwijderd
moved NSTM >> LA
ernaar vragen mag niet ivm copyrights en als je het wilt kopen zijn daar sites als www.ricardo.nl, www.ibazar.nl etc. voor
ernaar vragen mag niet ivm copyrights en als je het wilt kopen zijn daar sites als www.ricardo.nl, www.ibazar.nl etc. voor
Foutje bedankt, Het is bijna Sinterklaas daarom heeft Sinterklaas 82 tm het de laatste tijd nogal drukOp dinsdag 30 oktober 2001 17:52 schreef Glacier het volgende:
hij wordt ook nog gesloten met de kreet:
dit mag idd, er zitten copyrights op dat nummer en de BUMA is hier niet zo blij mee als je het vraagt.
Pagina: 1