Toon posts:

Ik heb een vraagje over TNet casebadges

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar hebben jullie deze dingen laten maken?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Gepost door AntonT Donderdag 2 Augustus 2001 - 10:36 Score: 2 (Informatief)
Die leverancier is "De Stickerkoning".

Je krijgt die dingen omdat wij na de eerste druk (zo'n 2700 badges: het teveel was hun schuld) een herdruk hebben gevraagd en zij dus wat van die stickers over hadden. Blijkbaar willen ze daar promotie mee doen.

Als je veel casebadges wilt bestellen raad ik de TP Promotion Group te Eindhoven aan. Minimumorderbedrag is 2500,= ex BTW, maar de service & kwaliteit is zwaar OK.
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=307&highlight=tweakgear

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 16:24

AntonT

One Ton!

Dank. :)

* AntonT hoeft al niets meer te zeggen :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

[Ik hoop dat dit overbodig is mode aan]
Je weet hopelijk dat je zelf geen casebadges mag laten maken met het logo of de handelsnaam Tweakers of iets wat er 'te erg op lijkt'.
[Ik hoop dat dit overbodig is mode uit]

Bericht hierboven

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:58 schreef Floris Diemel het volgende:
Je weet hopelijk dat je zelf geen casebadges mag laten maken met het logo of de handelsnaam Tweakers of iets wat er 'te erg op lijkt'.
Natuurlijk is dat overbodig. De meeste tweakers hier willen wel een 'originele' casebadge, helemaal omdat ze haast niks kosten. En als een of andere gast voor 2 en halve rug een aantal neppe laat maken, kan ie die niet eens kwijt, dus zo gek is niemand :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:58 schreef Floris Diemel het volgende:
euhmm neej... dat was ik niet van plan, ik wou eigenlijk gewoon mijn eigen casebadges maken... hoeveel lieten jullie er eigenlijk maken voor hoeveel...

als ik een tweakers.net casebadge wil dan koop ik hem heus wel op www.tweakers.net hoor :)

maaruh.. bedankt veldmuis!
ik dacht er maar 100 te kunnen verkopen.. een minimumorder van 2500 piek lijkt me dan een beetje vergaan
Pagina: 1