Toon posts:

GEK word ik van AMD vs Intel

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ECHT GEK word ik er van , je hoeft nog niet te vragen waar koop ik een p4 of er staan alweer 80 amdertjes op je te replien met van dat ge "neem toch een amd, veel goedkoper" of "intel sux" of "p4 is veel te duur"

kunnen jullie die lui niet een keer een waarschuwing geven ofzo? of zodra er amd in een intel thread staat het hele boeltje op slot zetten ofzo , dit is echt HEEL frustrerend

maak mij maar mod, kick ik het hele forum leeg :P hehe nix geen ge amd :P maar serieus, het loopt de spuigaten uit nu

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

je hebt idd gelijk.

Maar het zijn dan wel de personen die zonder enige argumenten irritant zijn.

Toch zie ik veel mensen AMD de voorkeur geven en dat dan ook goed onderbouwen.

specs

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:19 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
kunnen jullie die lui niet een keer een waarschuwing geven ofzo? of zodra er amd in een intel thread staat het hele boeltje op slot zetten ofzo , dit is echt HEEL frustrerend
Waarschuwing is natuurlijk overdreven, want er zijn zoveel users die niet de search gebruiken of de FAQ lezen dan zou je dus half GoT een waarschuwing moeten geven :P

Maar thread is netjes gesloten door havana, die heeft de user ook duidelijk gemaakt dat topics zoals deze erg vaak zijn langsgekomen.

Maar goed het is idd irri, maarja dit soort dingen hou je gewoon als mensen niet de search gebruiken.
De crew is bezig (dacht ik) met als een nieuwe user zich aanmeld dat deze een mini FAQ erbij krijft waar wat regels instaan, o.a het gebruik van search + FAQ zodat de zoekvragen minder voorkomen/dat is in in iedergeval het doel. :)

Verwijderd

AMD rox
intell SuX :p

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, ik koop een Intel omdat AMD allemaal van die zielige zealoten als gebruiker heeft.
Op feestjes schep ik liever op over kwaliteit ipv nerdmateriaal.

* Delerium mag een PC van 5000 piek uitzoeken, gratis, zonder enige extra voorwaarden.

• Tripp

Tripp

Wreah

Op dinsdag 30 oktober 2001 17:37 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, ik koop een Intel omdat AMD allemaal van die zielige zealoten als gebruiker heeft.
Op feestjes schep ik liever op over kwaliteit ipv nerdmateriaal.

* Tripp mag een PC van 5000 piek uitzoeken, gratis, zonder enige extra voorwaarden.
is intel van betere kwaliteit dan AMD?
zo ja verklaar je nader met argumenten en niet met gezever over nerds e.d. , want dat slaat natuurlijk bergens op.

specs

• Garfield|IA
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:50 schreef executor het volgende:

[..]

is intel van betere kwaliteit dan AMD?
zo ja verklaar je nader met argumenten en niet met gezever over nerds e.d. , want dat slaat natuurlijk bergens op.
mmm geloof niet dat dit de bedoeling is!, hier geen gezeur wat nou beter is want daar vraagt de topicstarter niet om :)

Ontopic please...

Verwijderd

Topicstarter
idd ik dacht al gaaaaaaan we weer :(

• Tripp

Tripp

Wreah

Op dinsdag 30 oktober 2001 17:54 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

mmm geloof niet dat dit de bedoeling is!, hier geen gezeur wat nou beter is want daar vraagt de topicstarter niet om :)

Ontopic please...
jij gelijk hebben. Ik wilde alleen maar even aangeven dat ectablablabla met argumenten moet komen :)

Ik ga hier natuurlijk niet verder op in.

specs

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op dinsdag 30 oktober 2001 17:27 schreef executor het volgende:
Toch zie ik veel mensen AMD de voorkeur geven en dat dan ook goed onderbouwen.
Precies, en als het goed word onderbouwd, dan is er niks mis mee.

Laat Ecteinascidin lekker lullen. Hij gaat voor het opscheppen, wij voor de prestatie.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 30 oktober 2001 17:19 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ECHT GEK word ik er van , je hoeft nog niet te vragen waar koop ik een p4
Dat moet je ook helemaal niet vragen :P
Daar is de pricewatch voor ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Jongens, maak er nou niet weer zo'n flame-gebeuren van.. En wat iedereen kiest moet hij/zij zelf weten, maar laat dat even buiten dit topic..

Inderdaad is het de laatste tijd weer een ramp met dit soort topics.. En soms verdenk ik de topic-starters er ook van om juist met dat doel zo'n topic te starten..

En inderdaad zijn de reacties ook vaak zielig te noemen.. Gewoon geblaat, zonder enige onderbouwing..

Misschien is het maar het beste om als verstandige user niet meer te reageren in dit soort topics.. Ze gaan toch vanzelf wel dicht!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 30 oktober 2001 18:10 schreef Twynn het volgende:
Misschien is het maar het beste om als verstandige user niet meer te reageren in dit soort topics.. Ze gaan toch vanzelf wel dicht!
En anders zakken ze wel weg, of je geeft ze aan in SU.

Verwijderd

KOOP GEEN AMD WANT DIE BRANDEN DOOR.

;)

Da's nog het ergste :)

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 30 oktober 2001 18:50 schreef iefje het volgende:

;)

Ja man, mijn huis is afgefikt dankzij AMD :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Mja, als je duidelijk aangeeft dat je een Intel wilt, dan zijn 20 x AMD rulez replies wel irritant.

• Cyphax
  • Laatst online: 23:27

Cyphax

Moderator LNX
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:38 schreef HlpDsK het volgende:
Mja, als je duidelijk aangeeft dat je een Intel wilt, dan zijn 20 x AMD rulez replies wel irritant.
Daar ging het toch aanvankelijk even om he? :)
't is net zoiets (maar dan toch net anders) als wanneer ik een probleem heb met mijn P200 (mijn oogappeltje), als ik erover begin, gaat het zo: "koop toch een nieuwe man!" :)
En niet alleen in topics op GoT, maar ook irl :)
Om GEK van te worden.
Mensen willen blijkbaar hun mening duidelijk verkondigen, ik weet niet of je daar wel wat aan KAN doen.
Misschien het beste om als je een topic opent en de eerste reactie begint precies met wat je NIET wilt hebben, je even duidelijk maakt dat het topic DAAR niet voor bedoelt is.

Ja of dat helpt is een tweede.

Saved by the buoyancy of citrus

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 30 oktober 2001 18:50 schreef iefje het volgende:

;)

Kap jij 's ff met die caps, en ik waarschuw je alvast voordat je opnieuw tegen AMD gaat flamen. Ik ben je een beetje heel erg zat aan het worden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 21:38 schreef Exirion het volgende:

[..]

Kap jij 's ff met die caps, en ik waarschuw je alvast voordat je opnieuw tegen AMD gaat flamen. Ik ben je een beetje heel erg zat aan het worden.
uhm, dit was bedoeld als een grap/voorbeeld.

Hoezo staat er anders die ;) smiley bij? :)

En ja, ik weet dat je schijtziek van me word, maar ik ben ook al opgehouden met te zeiken op AMD 8-)

• JT

JT

VETAK y0

Op dinsdag 30 oktober 2001 21:38 schreef Exirion het volgende:

[..]

Jonge jonge....ff rustig man ! Hij maakt een geintje als voorbeeld !! Dat kan je toch wel zien ?!?!?!

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

het irritantste is dat de meeste extreme voorstanders van ofwel intel ofwel amd er vrijwel geen verstand van hebben... :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:38 schreef HlpDsK het volgende:
idd dat soort dingen.....
mischien is et overdreven, maar kun je dat soort mensen niet gewoon een waarschuwing geven ofzo? of iets dergelijks.. een tijdelijke ban ofzo :) van een uur of 6

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik vind ook, maar correct me if I'm wrong, dat AMD vs. Intel net zoiets is als Linux vs. Windows: goedkoop vs. duur, nerd vs. pc-gebruiker?

Ik bedoel: ik zie vooral AMD-gebruikers Intel afzeiken (vooral om prijs en snelheid per MHz) en andersom zie ik weinig over cracked cores en incompatibiliteit enzo... Zelfde gaat voor Linux: 'k heb zelf ook zo'n Linux freak als huisgenoot en die komt ook continu met die niet-onderbouwde "windows is slecht"-opmerkingen.

Voorbeeldje: "Windows XP is slecht omdat het systeemeisen heeft". Vraag je vervolgens om uitleg, krijg je dit: "Linux _kan_ draaien op een 386, dus is XP slecht, want die kan dat niet"

*zucht*, zo moe word ik van mensen die je _hun_ ideeën op willen dringen omdat ze _denken_ dat dat beter voor jou is.

Ik vind inderdaad dat posts met "koop toch een AMD" meteen getrashed mogen worden, die discussies worden hier al jaren gevoerd... Wacht maar af, als Intel of AMD met een nieuwe processorserie komt, laait de discussie weer op |:(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:12
waarom moeilijk doen.... amd is gewoon beter ;)

ben het er eigenlijk ook wel mee eens.... tis altijd dat amd vs intel gedoe... je hoeft maar iets te vragen over at je het beste kunt kopen en het is weer feest

https://wren.co/join/Devian

• Twynn
Op woensdag 31 oktober 2001 09:23 schreef skinhead het volgende:
je hoeft maar iets te vragen over at je het beste kunt kopen en het is weer feest
Klopt.. Al denk ik dat het sowieso meestal niet slim is om te vragen wat je moet kopen.. Dat is namelijk iets wat de topicstarter van dat topic het beste zelf kan bepalen.. En als hij het echt niet weet kan hij beter wat reviewtjes gaan lezen, en wat dingen uit de search halen..

Verwijderd

hier komen dan de argumenten waarom ik pentium beter dan vind AMD:

1. Je hebt dan geen last van een via chipset die praktisch altijd onstabiel zijn (uit ervaring spreek ik)
2. Als je koeler plotselig een keer stuk gaat smelt je CPU niet :) (uit test blijk dat een p3 vastslaat en een p4 langzamer gaat draaien. Een AMD smelt binnen 1/20 seconde)
3. Pentium produceert veel minder warmte
4. De core van een AMD breekt makkelijk af bij plaatsen van een koeler

De enige 2 voordelen vind ik de prijs en het overclocken, alhoewel ik overclocken lame vind, dat doen echt alleen maar nerds :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, dit topic is weer een extraatje voor mijn archief. Mijn persoonlijke vooreur gaat uit naar een iNtel en hoppa, komen weer een stel AMD blaters die naar hun voorhoofd wijzen en zeggen "AMD is toch beter (arme ziel)".

Dat gebeurt dus bij alle topics die over intel-apparatuur gaan. Dit topic is juist als aanklacht tegen al die AMD-blaters die normale vragen verpesten en hierzo staan dus alleen maar de bevestigingen.

Jammer AMDérs, Intel groeit weer boven de K7-core uit.

• Twynn
Op woensdag 31 oktober 2001 10:32 schreef sjorsie het een en ander
Tja, ik kan natuurlijk jouw argumenten wel even ontkrachten, maargoed, daar is dit topic helemaal niet voor bedoeld.. Het gaat hier juist niet om welke het beste is, maar gewoon dat die amd vs intel topics juist iedere keer fout gaan..

Bovendien begin je je betoog al fout.. AMD vs Pentium!?!? Pentium is een processortype (en inmiddels allang bejaard!)
Op woensdag 31 oktober 2001 10:53 schreef ecteinascidin het volgende:
Dat gebeurt dus bij alle topics die over intel-apparatuur gaan. Dit topic is juist als aanklacht tegen al die AMD-blaters die normale vragen verpesten en hierzo staan dus alleen maar de bevestigingen.
Niet alleen AMD-blaters hebben die eigenschap.. Ga de topics maar es na, er zijn ook genoeg Intel-flamers..
Punt is gewoon meestal dat er een paar van die blaters zijn, die ergens iets gehoord hebben, daarop een persoonlijke mening hebben gebaseerd, en deze vervolgens zo hard mogelijk proberen te verkondigen!

* Twynn vind gewoon dat zowel intel als amd beide goede processoren leveren!

Verwijderd

* Twynn vind gewoon dat zowel intel als amd beide goede processoren leveren!
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is gewoon een mening welke iemand het beste vind en een mening moet je niet opgedwongen krijgen. Je kan het alleen beargumenteren waar helaas veel mensen veel moeite mee hebben.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 10:32 schreef sjorsie het volgende:

2. Als je koeler plotselig een keer stuk gaat smelt je CPU niet :) (uit test blijk dat een p3 vastslaat en een p4 langzamer gaat draaien. Een AMD smelt binnen 1/20 seconde)
onzin sorry :) ik heb een brakke koeler en paaar keer per week kom ik er na 5 minuten achter dat de koeler het weer niet doet, moet ik hem ff een tikje geven, maar nog nooit doorgesmolten

Verwijderd

Topicstarter
KIJK DAN ZELFS IN DEZE TOPIC BEGINNEN JULLIE ALWEER TE BLATEN stelletje losers daar vraag ik toch niet om??

KAPPE !! KAPPE !!

/me is nu heeeeeeeeeel boos, en heeft zijn punt gemaakt en nu mag ook deze nare topic dicht !!!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op woensdag 31 oktober 2001 13:06 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
KIJK DAN ZELFS IN DEZE TOPIC BEGINNEN JULLIE ALWEER TE BLATEN stelletje losers daar vraag ik toch niet om??

KAPPE !! KAPPE !!

/me is nu heeeeeeeeeel boos, en heeft zijn punt gemaakt en nu mag ook deze verneukte topic dicht !!!
Hey, doe eens een beetje rustig zeg.
Dit kun je ook op een normale manier vragen :(

Verwijderd

Precies.. ff dimmen.

(...)

EN AMD IS TOCH LEKKER BETER!!! >:)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kunnen we er ook normaal over praten?

Of moeten we de zoveelste draad op slot zetten?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 31 oktober 2001 13:06 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:

KAPPE !! KAPPE !!

/me is nu heeeeeeeeeel boos, en heeft zijn punt gemaakt en nu mag ook deze verneukte topic dicht !!!
Je zou het iets rustiger kunnen zeggen, maar ik vrees dat ik het wel helemaal met je eens moet zijn.

Ik word er zelf ook DOODZIEK van dat elke discussie over Intel en AMD omzeep wordt geholpen door een paar zeloten die zelden genoeg inzicht hebben om objectief te kunnen oordelen.

Het staat al bijna 3 maanden in de PMG FAQ, en ik ga er nu ook heel consequent naar modden : ELKE ongefundeerde opmerking ten nadele van Intel of AMD zal worden beloond met een waarschuwing. Het moet eindelijk eens afgelopen zijn met het puberale geklier.

Als je kennis van zaken hebt, laat je mening horen. Graag zelfs! Maar als je niks beters te melden hebt dan 'X zuigt, of X rulez' dan krijg je nu gewoon keihard een waarschuwing. Zeg dan gewoon niks.

Misschien dat ik het nog duidelijker in de FAQ ga zetten, of een extra sticky topic aanmaak, maar ik ben dit echt spuugzat.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

McBoom

Broem

Waar ik me wel eens aan irriteer is dat als iemand een AMD-systeem heeft en het is niet stabiel te krijgen dan is het een prutser. Maar als een tevreden AMD-gebruiker een Intel-syteem niet stabiel kan krijgen is Intel troep.

Ik zeg niet dat in nooit een AMD zal kopen, maar ik ben nu tevreden met mijn Intel-systeem. Hij doet wat ie moet doen zonder problemen en voor mij snel genoeg. :)

The ramblings of an idiot

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 31 oktober 2001 13:25 schreef Mcboom het volgende:
Waar ik me wel eens aan irriteer is dat als iemand een AMD-systeem heeft en het is niet stabiel te krijgen dan is het een prutser. Maar als een tevreden AMD-gebruiker een Intel-syteem niet stabiel kan krijgen is Intel troep.
Beide stellingen zijn onzin, en iemand die kennis van zaken heeft zal zowel Intel als AMD op hun waarde weten te schatten. Helaas hebben maar weinig mensen de kennis/ervaring en het inzicht daarvoor, en zodoende dat er elke keer weer een heilige oorlog onstaat tussen zeloten die ongenuanceerde/ongefundeerde uitspraken doen zonder naar anderen te willen luisteren.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

McBoom

Broem

Op woensdag 31 oktober 2001 13:39 schreef Exirion het volgende:

[..]

Beide stellingen zijn onzin, en iemand die kennis van zaken heeft zal zowel Intel als AMD op hun waarde weten te schatten. Helaas hebben maar weinig mensen de kennis/ervaring en het inzicht daarvoor, en zodoende dat er elke keer weer een heilige oorlog onstaat tussen zeloten die ongenuanceerde/ongefundeerde uitspraken doen zonder naar anderen te willen luisteren.
Inderdaad. Ik heb geen ervaringen met AMD's, dat durf ik gewoon toe te geven en ik doe dan ook geen uitspraken over AMD (positief danwel negatief). Voor mij is het gewoon een beetje de angst voor het onbekende. Met Intel heb ik goede ervaringen en als ik een nieuw systeem koop (meestal gaat het in etappes) gaat het toch wel om aardig grote bedragen. Ik zet dan toch mijn geld in op datgene waar ik goede ervaringen mee heb. Wat ik van AMD weet is hoofdzakelijk wat ik hier op dit forum lees.

The ramblings of an idiot

• Twynn
Op woensdag 31 oktober 2001 13:39 schreef Exirion het volgende:
Helaas hebben maar weinig mensen de kennis/ervaring en het inzicht daarvoor, en zodoende dat er elke keer weer een heilige oorlog onstaat tussen zeloten die ongenuanceerde/ongefundeerde uitspraken doen zonder naar anderen te willen luisteren.
Dat is inderdaad ook juist het grote probleem.. Zie bijvoorbeeld dit topic: [topic=304769/2/50]

90% van de mensen raad hier de topicstarter aan een Athlon-XP te kopen.. Ik vraag me af hoeveel mensen ook werkelijk ook maar ooit met een XP hebben gewerkt, het ding hebben geinstalleerd etc.. Dus waar dan die mening op gebaseerd wordt? Ik denk in veel gevallen: van horen zeggen.

Overigens is dit dus ook hetzelfde probleem met windows vs linux, Ati vs Nvidia, en meer van dat soort dingen.. Je zult altijd fanatieke aanhangers van een bepaald merk/os/whatever horen. Objectiviteit is dus heel ver te zoeken..

Maargoed, ik denk ook dat die problemen niet makkelijk op te lossen zijn.. Heel hard modereren is een oplossing, maar of dat lang goed gaat?
Al die topics meteen op slot zetten? Krijg je weer het probleem dat topicstarters gaan zeuren dat het toch een goede vraag is.

Maar om in de faq's te plaatsen dat dit soort topics niet gewenst zijn is in ieder geval een goed begin!

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 13:23 schreef Exirion het volgende:

[..]
Het staat al bijna 3 maanden in de PMG FAQ, en ik ga er nu ook heel consequent naar modden : ELKE ongefundeerde opmerking ten nadele van Intel of AMD zal worden beloond met een waarschuwing. Het moet eindelijk eens afgelopen zijn met het puberale geklier.
.
Waar slaat dat nou weer op. Omdat JIJ die discussies zat bent ga je iedereen die een ongenuanceerde post plaatst een waarschuwing geven? Als ik een posting doe waarin ik verklaar dat Intel kut is, dan mag dat. Verklaar ik dat statement niet nader, dan hoef ik er niet van staan te kijken als die vervolgens niet serieus wordt genomen, maar het krijgen van een waarschuwing daarvoor slaat werkelijk als een lul op een drumstel.

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 14:05 schreef xoploosx het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op. Omdat JIJ die discussies zat bent ga je iedereen die een ongenuanceerde post plaatst een waarschuwing geven? Als ik een posting doe waarin ik verklaar dat Intel kut is, dan mag dat. Verklaar ik dat statement niet nader, dan hoef ik er niet van staan te kijken als die vervolgens niet serieus wordt genomen, maar het krijgen van een waarschuwing daarvoor slaat werkelijk als een lul op een drumstel.
Iedereen is het zat hoor. Als jij goed kan onderbouwen dat Intel kut is mag jij daar een topic over openen, maar verder dan 1 zin komt het vaak niet.

De crew is het gewoon zat om telkens politieagentje te spelen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 31 oktober 2001 14:05 schreef xoploosx het volgende:
Waar slaat dat nou weer op. Omdat JIJ die discussies zat bent ga je iedereen die een ongenuanceerde post plaatst een waarschuwing geven?
Jij redeneert verkeerd, of je wilt me gewoon niet begrijpen. Het punt is dat elke discussie over AMD/Intel wordt aangegrepen om te gaan relschoppen, net als een paar dolle voetbal supporters die zich voor/tijdens/na een wedstrijd niet normaal kunnen gedragen.
Als ik een posting doe waarin ik verklaar dat Intel kut is, dan mag dat. Verklaar ik dat statement niet nader, dan hoef ik er niet van staan te kijken als die vervolgens niet serieus wordt genomen, maar het krijgen van een waarschuwing daarvoor slaat werkelijk als een lul op een drumstel.
Nee, een troll uiten zonder onderbouwing slaat pas als een lul op een drumstel. En die stricte manier van modden is een GEVOLG van het kinderachtige gedrag in de vele AMD/Intel topics die er zijn geweest.

Ik verzin dit niet zomaar, maar de ervaring heeft geleerd dat het op een normale volwassen manier gewoon niet werkt.

Verwijderd

Lees die topics dan gewoon niet.. doe nie zo moeilijk. Sommige mensen vinden het gewoon leuk om een beetje te bekvechten om Intel/AMD. Laat ze. Je kan je tijd als moderator wel beter besteden toch? (Bijvoorbeeld aan het reviewen van nieuws-submits >:) (zie post elders van mij van vandaag)).
Op woensdag 31 oktober 2001 14:05 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De crew is het gewoon zat om telkens politieagentje te spelen.
I see. Die staan ook met 10 man met een laserpistool aan de kant van de weg om te kijken of argelozen automobilisten niet 10km te hard rijden, terwijl elders drugs gedeald wordt en mensen vermoord worden. Mooie vergelijking trouwens. :)

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 31 oktober 2001 16:34 schreef xoploosx het volgende:
Lees die topics dan gewoon niet.. doe nie zo moeilijk. Sommige mensen vinden het gewoon leuk om een beetje te bekvechten om Intel/AMD. Laat ze. Je kan je tijd als moderator wel beter besteden toch? (Bijvoorbeeld aan het reviewen van nieuws-submits >:) (zie post elders van mij van vandaag)).
[..]
Je wil het echt niet snappen he? Vooral de:
Lees die topics dan gewoon niet..
Het gaat hier dus om mensen die een topic wat over intel gaat verpesten door compleet offtopic te gaan zitten trollen. Die dus een post neerzetten met "amd zuigt toch ook" ofzo. dat gaat aangepakt worden omdat het gewoon zeer vervelend is. En offtopic.

Ikzelf heb gisteren in een topic dat over de beeldkwaliteit van een PS2 ging ook heel wat reacties zitten snoeien omdat er een bijdehandje "PS2 zuigt, GC rulez!!" kwam zeggen :Z. Echt heel interessant, maar totaal offtopic in niet inforumatief binnen het kader van het topic.
I see. Die staan ook met 10 man met een laserpistool aan de kant van de weg om te kijken of argelozen automobilisten niet 10km te hard rijden, terwijl elders drugs gedeald wordt en mensen vermoord worden. Mooie vergelijking trouwens. :)
Als jij dat graag zo wil zien. Wij willen het hier gewoon zo leuk mogelijk voor zoveel mogelijk mensen houden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 31 oktober 2001 16:34 schreef xoploosx het volgende:
Ik geloof dat jij er weinig van begrijpt. Moderators zijn er juist voor om alles in goeie banen te leidene, en de orde een beetje te handhaven. Wij moeten maar gewoon alles laten gaan vind je? Dus iedereen maar warez laten posten, porno laten posten, en lekker laten flamen omdat ze dat leuk vinden? Helloooooww.. Wake up :P

Verwijderd

Oh zijn daar moderators voor! Hehe, op de kast! >:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 31 oktober 2001 16:42 schreef xoploosx het volgende:
Goed, als het jouw enige doel is om hier te gaan zitten klieren, dan snap ik ook waarom jij het OK vindt dat mensen van die kinderachtige flamewars beginnen :Z

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 16:47 schreef Exirion het volgende:
[..]
Goed, als het jouw enige doel is om hier te gaan zitten klieren, dan snap ik ook waarom jij het OK vindt dat mensen van die kinderachtige flamewars beginnen :Z
Nou het gevoel voor humor is ook weer ver te zoeken vandaag. :( Het hoort er gewoon bij af en toe een flamewartje, wat is daar nou op tegen, 't moet alleen niet te gek worden natuurlijk.

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 31 oktober 2001 16:42 schreef xoploosx het volgende:
Kinderachtig. Als je zonder argumenten komt te zitten, ga je maar zeggen dat je het doet om te stoken.

Als dat zo is, dan wil ik je bij deze vriendelijk maar dringend vragen dat niet meer te doen.
Op woensdag 31 oktober 2001 16:51 schreef xoploosx het volgende:

[..]

Nou het gevoel voor humor is ook weer ver te zoeken vandaag. :( Het hoort er gewoon bij af en toe een flamewartje, wat is daar nou op tegen, 't moet alleen niet te gek worden natuurlijk.
Nee, flamewars willen we niet hebben. Dat is simpel.

De policiy hieromtrend is duidelijk. Offtopic gehakketak over AMD vs Intel wordt aangepakt. Topics die duidelijk over die twee gaan niet. Daarin gaat het om die discussie. :)

Deze is dus afgehandeld. Verdere discussie lijkt alleen offtopic te gaan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.