Idee? Zoek-je-eigen-topic's-knop in search.

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:57

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik heb de search ff gebruikt om te bepalen of dit idee al eerder is geweest. Maar ik kon niks vinden. Maar mijn idee is dus een knop bij het search veld in te plaatsen. En met die knop moeten de search resultaten laten zien van de topic's waar je in gereageerd hebt, of de topic's die je zelf gemaakt hebt.

Dit zou denk ik het GoT nog ietsje gebruikers vriendelijker maken, omdat ik en misschien wel meerdere mensen met mij, vaak even kijken of er al gereageerd is op een vraag van jezelf.

Misschien een ideetje? Wat jullie er ook me doen, succes verder met het GoT!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ipv dit kan je ook naar de index pagina en daar op je eigen naam klikken bij dat 'Welkom [username]...'

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Die knop is er al.. Klik maar es op je eigen usernaam..

Is trouwens nog simpeler ook.. niet eerst de search en dan nog een knop ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is misschien wel een idee, maar je kan ook op je naam klikken. En dan die link in je favourites zetten.

Of nog heftiger, plak die link onder een shortcut knop op je toetsenbord 8-). Verder zou je zo'n feature request moeten doen bij de makers van dit forum, op bugs.topix.nl (jaja, afgezaagd) want zelf kunnen we hier niets mee ;(.

Het knopje is er dus al :) (je naam zelf :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Hu9o
  • Laatst online: 19:57

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Verd*md, het werkt ook nog.

Ik heb die maar meteen in m'n favorieten gedrukt.

Bedankt voor de tip!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• veldmuis
  • Niet online
nu nog een request erbij

zoeken op je eigen naam, en dan in een bepaald subforum, of met een bepaald woord in het onderwerp/post

jaja ik maak het moeilijk
en heeft submitten op bugs.topix.nl nog zin dan?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:37 schreef ikbenveldmuis het volgende:
nu nog een request erbij

zoeken op je eigen naam, en dan in een bepaald subforum, of met een bepaald woord in het onderwerp/post
Dat kan al. Ga naar de search, zoek op username, en selecteer één of meerdere fora uit de lijst eronder :)
jaja ik maak het moeilijk
en heeft submitten op bugs.topix.nl nog zin dan?
Hangt er vanaf. Voor feature requests voor GoT heeft het op dit moment weinig zin meer, meer informatie kun je hier lezen:
[topic=305265/1/50]

Ik denk dat je binnenkort wel een statement kunt verwachten daarover, tot die tijd is het even afwachten, we zijn er zelf nog niet helemaal uit hoe of wat.

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:42 schreef Negotiator het volgende:
Dat kan al. Ga naar de search, zoek op username, en selecteer één of meerdere fora uit de lijst eronder :)
of met een bepaald woord in het onderwerp/post
;)
die zit er dus nog niet bij :P
Hangt er vanaf. Voor feature requests voor GoT heeft het op dit moment weinig zin meer, meer informatie kun je hier lezen:
[topic=305265/1/50]

Ik denk dat je binnenkort wel een statement kunt verwachten daarover, tot die tijd is het even afwachten, we zijn er zelf nog niet helemaal uit hoe of wat.
owk, tnx :)

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:06 schreef Twynn het volgende:
Die knop is er al.. Klik maar es op je eigen usernaam..

Is trouwens nog simpeler ook.. niet eerst de search en dan nog een knop ;)
Nee hoor. Dan zie je de topics waar je in gereageerd hebt EN die je gestart hebt, niet alleen de topics die je zelf gestart hebt.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Pleur gewoon de link die achter je naam staat in de "links" balk.. ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.50hertz.net/images/snapshot.gif

Zo dus ;)

(Die folder 'Forums' is een pulldown-menutje *D)
Pagina: 1