Soyo K7V dragon plus

Pagina: 1
Acties:

• Xenofoob392
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:19
Kan iemand mij vertellen waar ik dit mobo kan halen?
Heb gezocht in pricewatch, maar niet gevonden.

alvast bedankt

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nog niet in NL in elk geval....

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Ik meen ergens gelezen te hebben dat ie half november in Duitsland te koop zou zijn.
Dan zal het hier ook niet lang meer duren.

Good goan

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 17:04 schreef Xenofoob het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik dit mobo kan halen?
Heb gezocht in pricewatch, maar niet gevonden.

alvast bedankt
In Heerlen zit een postorder bedrijf die ze levert voor 509 piek excl verzendkosten !!
maar ja ik heb t ook niet zo op die postorder dus ik ben op zoek naar een winkel die ze verkoopt in de buurt van Amsterdam.
Maar t lijkt wel of niemand meer SOYO verkoopt terwijl t zo'n verschrikkelijk mooi bord is met zoveel extra en tis ook nog eens een zeer stabiel bord volgens meerdere buitenlandse testen
Dus heren winkeliers als jullie dit lezen dan zou ik ook graag horen dat jullie dit verkopen en voor welke prijs !!

• Xenofoob392
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:19
Kan je mij wat meer vertellen over die zaak
Ik heb nu een MSI k7t266pro 2, fijn boord hoor,
maar die soyo heeft betere functies en wordt toch
bijna overal beter beoordeeld

alvast thanx

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 18:12 schreef Xenofoob het volgende:
Kan je mij wat meer vertellen over die zaak
Ik heb nu een MSI k7t266pro 2, fijn boord hoor,
maar die soyo heeft betere functies en wordt toch
bijna overal beter beoordeeld

alvast thanx
via pricewatch in tweakers had je m kunnen vinden !!
maar ach ben gister een halve dag bij elkaar aan t zoeken geweest en dit is momenteel de enigste die ik kan vinden.

http://www.space-promotion.nl/

Verwijderd

Ze staan op de HCC :P

en ben blij dat er eindelijk een paar mensen zijn die um ook willen.

Ik voelde me zo alleen :'(

Verwijderd

ik overweeg ook hem te kopen :) Weet iemand of je hem kan voltmodden? En zo ja, waar is daar een site over te vinden? /me hoopt dat hij op de hcc nog wel iets goedkoper is...

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 19 november 2001 18:06 schreef vonky het volgende:

[..]

In Heerlen zit een postorder bedrijf die ze levert voor 509 piek excl verzendkosten !!
maar ja ik heb t ook niet zo op die postorder dus ik ben op zoek naar een winkel die ze verkoopt in de buurt van Amsterdam.
Maar t lijkt wel of niemand meer SOYO verkoopt terwijl t zo'n verschrikkelijk mooi bord is met zoveel extra en tis ook nog eens een zeer stabiel bord volgens meerdere buitenlandse testen
Dus heren winkeliers als jullie dit lezen dan zou ik ook graag horen dat jullie dit verkopen en voor welke prijs !!
Hmmmmmmm stond vandaag anders iets op de frontpage van een revieuw van 3 KT266 mobo's en daar kwam ie niet als snelste en stabielste uit de test. Dat was namelijk de MSI K7T pro2 RU. Maar dat soyo bordje ziet er inderdaad mooi uit en heeft erg leuke features d'r bij. Ik vraag me af hoe dat bordje zich houd als je gaat océn ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=137&PageID=1 en http://www.overclockers.at/index.php staat en review.

Het valt mij ook een klein beetje tegen dat hij in 3d mark en q3 achterloopt bij de rest, maar verder een zeer goed bordje denk ik :) Bij die oostenrijkers kregen ze de fsb met corsair pc 2400 maar op 155, bij amdmb.com kregen ze hem op 171
Using the Athlon XP 1800+ processor and a standard Tai Sol Copper Bottom HSF I was able to get the FSB to overclock to 171 MHz or 342 MHz DDR. This ties the previous winner in the category the Epox 8KHA+. I wasnt able to break the 1.7 GHz level at the high of a front-side bus, but lowering it down the 166 MHz I reached the top speed on the board of 1743 MHz. That is 10.5 x 166 MHz. Not a bad performance at all.
Weet iemand als iets over een mogelijke voltagemod op dit bordje?

Verwijderd

Ik meen dat die standaard tot 2.05 volt al kon middels het bios.

Ja zoiets.

Je kon de standaad voltage (1.85 ofzo) ophogen met max +.25
En dan kom je op 2.1 ongeveer.

Maar wie in NL levert boarden van Soyo tegenwoordig.
5 jaar geleden zag je ze veel meer.

Ik zie alleen SpacePromotion tot nu toe.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 13:33 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ik meen dat die standaard tot 2.05 volt al kon middels het bios.

Je kon de standaad voltage (1.85 ofzo) ophogen met max +.25
En dan kom je op 2.1 ongeveer.
weet iemand dit zeker ??? :) als het zo is zie ik namelijk geen reden meer deze niet te kopen :) (alleen erg jammer dat ie in 3d mark/q3 zo slecht is :()

Verwijderd

Je zou ff naar www.soyousa.com (ofzo) moeten gaan.

Dan keizen voor de K7V dragon plus.
Nou ja het goeie mobo dus.
En dan staat er een lijstje met sites met revirews.
OP een van die sites zag ik naar mijn idee een review
met wat layous van de BIOS instellingen.
En daar hadden ze het over deze optie, iets met voltage mod already onbaord in the Bios. Ofzo.

Ik zelf het ff de binary bios file gedownload op die soyo site. En met Modbin6 kan je browsen door de menutejs
van de BIOS, en inderdaad, dit zat er in. !!

BTW waar wou jij dit Soyo board kopen ??
Ik heb denk ik ook wel interesse maar ik zie
het voorlopig allen bij SpacePromo

Verwijderd

Ik wil geen spelbreker zijn maar ik las laatst geen fijne dingen over de Dragon plus op t Amdmb forum, hou t ff in de gaten, zou k zeggen.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 17:29 schreef Klaas_Baas het volgende:
Je zou ff naar www.soyousa.com (ofzo) moeten gaan.

Dan keizen voor de K7V dragon plus.
Nou ja het goeie mobo dus.
En dan staat er een lijstje met sites met revirews.
OP een van die sites zag ik naar mijn idee een review
met wat layous van de BIOS instellingen.
En daar hadden ze het over deze optie, iets met voltage mod already onbaord in the Bios. Ofzo.

Ik zelf het ff de binary bios file gedownload op die soyo site. En met Modbin6 kan je browsen door de menutejs
van de BIOS, en inderdaad, dit zat er in. !!

BTW waar wou jij dit Soyo board kopen ??
Ik heb denk ik ook wel interesse maar ik zie
het voorlopig allen bij SpacePromo
thx,

en tsja, ik heb ook nog niemand anders in gedachten dan Space Promotion ...

Verwijderd

heeft de soyo eigenlijk wel een 1/5 pci optie? Dus als ik op 166 mhz fsb loop dat dan de pci op 33 loopt??

Verwijderd

een schop, en een vraagje, wie verpatst dat ding @ de hcc? Space Promotion wel, maar hij staat (nog) niet in de hcc pricewatch... Is iemand al weer thuis en weet ie toevallig de winkel en de prijs ?????? thx
Pagina: 1