Kan iemand mij vertellen waar ik dit mobo kan halen?
Heb gezocht in pricewatch, maar niet gevonden.
alvast bedankt
alvast bedankt
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Good goan
Verwijderd
In Heerlen zit een postorder bedrijf die ze levert voor 509 piek excl verzendkosten !!Op dinsdag 30 oktober 2001 17:04 schreef Xenofoob het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik dit mobo kan halen?
alvast bedankt
Verwijderd
via pricewatch in tweakers had je m kunnen vinden !!Op maandag 19 november 2001 18:12 schreef Xenofoob het volgende:
Kan je mij wat meer vertellen over die zaak
Ik heb nu een MSI k7t266pro 2, fijn boord hoor,
maar die soyo heeft betere functies en wordt toch
bijna overal beter beoordeeld
alvast thanx
Verwijderd
Verwijderd
Hmmmmmmm stond vandaag anders iets op de frontpage van een revieuw van 3 KT266 mobo's en daar kwam ie niet als snelste en stabielste uit de test. Dat was namelijk de MSI K7T pro2 RU. Maar dat soyo bordje ziet er inderdaad mooi uit en heeft erg leuke features d'r bij. Ik vraag me af hoe dat bordje zich houd als je gaat océnOp maandag 19 november 2001 18:06 schreef vonky het volgende:
[..]
In Heerlen zit een postorder bedrijf die ze levert voor 509 piek excl verzendkosten !!
maar ja ik heb t ook niet zo op die postorder dus ik ben op zoek naar een winkel die ze verkoopt in de buurt van Amsterdam.
Maar t lijkt wel of niemand meer SOYO verkoopt terwijl t zo'n verschrikkelijk mooi bord is met zoveel extra en tis ook nog eens een zeer stabiel bord volgens meerdere buitenlandse testen
Dus heren winkeliers als jullie dit lezen dan zou ik ook graag horen dat jullie dit verkopen en voor welke prijs !!
Verwijderd
Weet iemand als iets over een mogelijke voltagemod op dit bordje?Using the Athlon XP 1800+ processor and a standard Tai Sol Copper Bottom HSF I was able to get the FSB to overclock to 171 MHz or 342 MHz DDR. This ties the previous winner in the category the Epox 8KHA+. I wasnt able to break the 1.7 GHz level at the high of a front-side bus, but lowering it down the 166 MHz I reached the top speed on the board of 1743 MHz. That is 10.5 x 166 MHz. Not a bad performance at all.
Verwijderd
Verwijderd
weet iemand dit zeker ???Op donderdag 22 november 2001 13:33 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ik meen dat die standaard tot 2.05 volt al kon middels het bios.
Je kon de standaad voltage (1.85 ofzo) ophogen met max +.25
En dan kom je op 2.1 ongeveer.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
thx,Op donderdag 22 november 2001 17:29 schreef Klaas_Baas het volgende:
Je zou ff naar www.soyousa.com (ofzo) moeten gaan.
Dan keizen voor de K7V dragon plus.
Nou ja het goeie mobo dus.
En dan staat er een lijstje met sites met revirews.
OP een van die sites zag ik naar mijn idee een review
met wat layous van de BIOS instellingen.
En daar hadden ze het over deze optie, iets met voltage mod already onbaord in the Bios. Ofzo.
Ik zelf het ff de binary bios file gedownload op die soyo site. En met Modbin6 kan je browsen door de menutejs
van de BIOS, en inderdaad, dit zat er in. !!
BTW waar wou jij dit Soyo board kopen ??
Ik heb denk ik ook wel interesse maar ik zie
het voorlopig allen bij SpacePromo
Verwijderd
Verwijderd