LG 915FT Gaat steed uit...

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:19

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een LG 915FT+. Deze is nu ongeveer 2 maanden oud, nooit problemen mee gehad. Maar vandaag is hij 2 keer uitgegaan en vervolgends meteen weer aan. Je hoort dan ff een piep net als bij de OSD. Het gebreurd heel snel en ik heb dus niet kunnen kijken of de power knop naar oranje gaat. Het gebeurd gewoon terwijl ik met de computer bezig ben.

De energy save, of standby modus. Hoe het ook mag heten staat helamaal uit in windows. Het is dus niet zo dat de monitor naar 30 min ofzo vanzelf op standby gaat.

Er zijn geen instellingen veranderd die hier invloed op kunnen hebben. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

vr. Groet.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Je monitor degausst gewoon.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Nee het is niet degaussen. Dan zie je het beeld ook een tijdje trillen. Het is niet bij mij het geval. Hij wordt gewoon ff zwart.

Ik had het net weer ff, tijdens Codename eagle.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Verder iemand met dit probleem??

Moet wel zeggen dat het vandaag nog niet weer gebeurd is... :)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ben er achter waar het door komt. Mijn tesla lamp.

Die staat aardig dicht bij m'n monitor, en het magnetisch veld stoort de monitor.

Dus die lamp moet maar een eindje naar rechts verhuisen :)

Verwijderd

LOL! Tja, staat in je handleiding heh...

"NEVER put a Tesla lamp anywhere NEAR your monitor"

Had je die maar moeten lezen

:P
Pagina: 1