Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik gok het erop dat het van die minimaal kleine ledjes zijn ter groote van een rijstkorrel.
Dat is vrij moeilijk te vervangen en je met zeker oppassen dat je niet te lang met je soldeerbout er tegen aan gaat zitten zodat er van alles verbandt en door brandt.
Dat is vrij moeilijk te vervangen en je met zeker oppassen dat je niet te lang met je soldeerbout er tegen aan gaat zitten zodat er van alles verbandt en door brandt.
Da's dus SMD, maar daar ben ik niet bang voor... gewoon ff oefenen op 1 of ander oud computerding en dan die LCDOp dinsdag 30 oktober 2001 17:56 schreef brainball het volgende:
ik gok het erop dat het van die minimaal kleine ledjes zijn ter groote van een rijstkorrel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Kun je de verlichting d'r niet uitschuiven.
And The Only One
hmmz blauw zou heel wat cooler staan bij mn alu lian-li, maar er is al eens een topic over geweest geloof ik waar ze zeiden dat je je LCD niet goed meer in elkaar kreeg...
Ik heb het wel eens gezien, maar die gast wou niet uitleggen hoe 
Hij had zo'n lcd'tje waar je de backlight er uit kunt schuiven, op die manier heeft tie ze opnieuw opgesoldeerd.
Het zag er wel donders mooi uit, alleen het is k*t om passende leds te vinden.
Hij had zo'n lcd'tje waar je de backlight er uit kunt schuiven, op die manier heeft tie ze opnieuw opgesoldeerd.
Het zag er wel donders mooi uit, alleen het is k*t om passende leds te vinden.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dat is toch meestal een folieachtig stuk plastic waar 2 stroomdraadjes uitkomen? Ik heb wel eens een displaytje opgengesloopt uit een ouwe klein spelcomputerje, en daar zat zo'n stukje folie in. Kweet niet hoe het in zulke displays zit, maar ik zou wel eerst ff voorzichtig kijken voordat je hem naar de eeuwige jachtvelden helpt.
Pagina: 1