DVD-RAM

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 19:14
Hallo, op mijn werk hebben we een DVD-RAM drive die herschrijft op 2x.
Nu hebben we er ook een Normale DVD writer bij (dus geen RW) en die schrijft een 4GB dvd'tje in ongeveer 24 minuten..(is veel sneller dan die andere)

Omdat we nog nooit een dvd hebben herschreven (we backuppen er alleen maar mee) vervalt nu de functie van de RW drive

Waarschijnlijk krijg ik deze nou is mijn vraag kan ik hier ook dvd films mee backuppen?
Er kunnen alleen maar dvd rams in (met z'n casette eromheen).

Ik kan het zelf niet proberen want hij hangt hier aan een apple en die hebben geen fatsoenlijk brand progsel

Wie weet het?

• procyon
wie?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:36 schreef Procyon for life het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik deze nou is mijn vraag kan ik hier ook dvd films mee backuppen?
Je kan gewoon DVD-films, back-uppen/illegaal kopiëren (of hoe je het zelf wilt noemen) alleen zit dat kastje errond, dus ben je verplicht 'm in een DVD-RAM drive af te spelen.

Ten tweede wil ik je nog vragen of het wel rendabel is om DVD-films te kopiëren, de nieuwprijs ligt vaak onder de prijs van een DVD-RAM (dat dacht ik tenminste).

20*350ZO45°

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:36 schreef Procyon for life het volgende:
Hallo, op mijn werk hebben we een DVD-RAM drive die herschrijft op 2x.
Nu hebben we er ook een Normale DVD writer bij (dus geen RW) en die schrijft een 4GB dvd'tje in ongeveer 24 minuten..(is veel sneller dan die andere)

Omdat we nog nooit een dvd hebben herschreven (we backuppen er alleen maar mee) vervalt nu de functie van de RW drive

Ik kan het zelf niet proberen want hij hangt hier aan een apple en die hebben geen fatsoenlijk brand progsel

Wie weet het?
Dit kan niet omdat de CSS code's op een ramdisk fysiek anders staan dan op een originele DVD

• procyon
ok duidelijk.. ik heb er dus niets aan :)

thanx