Ik kan me dat bowlen van jou nog wel herinneren (dat filmpjeOp zondag 04 november 2001 22:51 schreef dusty het volgende:
1. Karten.
2. Bowling.
3. Laserquest.
ok, k'ben ook ingeschreven 
Ik zal waarschijnlijk als ik kan komen de enige Belg zijn enz maar k'doe m'n best
Ik zal waarschijnlijk als ik kan komen de enige Belg zijn enz maar k'doe m'n best
If it ain't broken it doesn't have enough features
Als je erbij was geweest had je geweten dat bij de "eerste" ronde we overnieuw moesten beginnen vanwege een domme McVirus (ja ik geef hem de schuld)..Op zondag 04 november 2001 22:56 schreef Nielsz het volgende:
Ik kan me dat bowlen van jou nog wel herinneren (dat filmpje), i'll kick you're ass
![]()
in die eerste ronde had ik de eerste een spare en toen achter elkaar vijf strikes gegooid.
Toen we overnieuw begonnen ging alles compleet mis.
Dus kom maar op, Watje!!
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
LOLOp zondag 04 november 2001 23:02 schreef dusty het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest had je geweten dat bij de "eerste" ronde we overnieuw moesten beginnen vanwege een domme McVirus (ja ik geef hem de schuld)..
in die eerste ronde had ik de eerste een spare en toen achter elkaar vijf strikes gegooid.
Dus kom maar op, Watje!!
Zet je icq es aan...
* Gerco is in, nu nog weten waar en wanneer
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
McVirusS !Op zondag 04 november 2001 23:02 schreef dusty het volgende:
Als je erbij was geweest had je geweten dat bij de "eerste" ronde we overnieuw moesten beginnen vanwege een domme McVirus (ja ik geef hem de schuld)..
Enne, ik vraag me af wat jullie denken van de locatie Hoofddorp? Voor de mensen die geen experts zijn in aardrijkskunde: dit ligt onder Schiphol. Of denken jullie meer aan een locatie in het centrale deel van Nederland?
Wat mij betreft is het weer bij iemand thuis, want ik vond de 2e W&G meeting veel leuker dan de 1e.
Btw, we moeten er ook ff op letten dat Pelle en Willem169 ook kunnen op de betreffende datum.
zo'n STARLET met zo'n "friend" logo eronder zeker?Op zondag 04 november 2001 22:17 schreef Nielsz het volgende:
STARLET![]()
Back In Black!
jajajaOp zondag 04 november 2001 23:02 schreef dusty het volgende:
[..]
Dus kom maar op, Watje!!
dat zal allemaal wel weer
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
en dit ben ikOp dinsdag 30 oktober 2001 18:01 schreef stylee het volgende:
[edit] Post eens een keer wat fotos van jezelf, tis zo duf om tegen een digitale-jij te praten zonder er een voorstelling van te hebben tegen wie je het nou hebt
ok ik zal de aftrap geven. links, dat ben ik
(lang leve de skenner)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Mkay.Op maandag 05 november 2001 14:32 schreef chem het volgende:
[..]
en dit ben ik
(lang leve de skenner)
Ik denk wel dat het redelijk centraal in NL moet zijn, zodat de reistijden van iedereen redelijk zijn, dus niet dat het voor 3 een 'thuiswedstrijd' is, en de andere 4 uur onderweg zijn.
Daarom vindt ik Urecht een van de beste plaatsen.
Daarom vindt ik Urecht een van de beste plaatsen.
Den bosch ligt ook redelijk centraal..
[Even wat onnodige info modus]Op dinsdag 06 november 2001 09:52 schreef wasigh het volgende:
Den bosch ligt ook redelijk centraal..
Utrecht is het hart van Nederland.
* Ten oosten wonen er 7.000.000 mensen,
* Ten westen wonen er 7.000.000 mensen,
* Ten noorden wonen er 7.000.000 mensen,
* Ten zuiden wonen er 7.000.000 mensen.
Dus.
[/Even wat onnodige info modus]
edit: 700.000 != 7.000.000
Den Haag, ligt pcies tussen de zee en de duinen - lijkt me mooi centraal toch?
Mee eens!Op dinsdag 06 november 2001 10:40 schreef chem het volgende:
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Thuiswedstrijd voor jou jaOp dinsdag 06 november 2001 10:40 schreef chem het volgende:
rotterdam is beter
het centrum van de wereld
(
uiteraard)
het centrum van de wereld
(
Site is geupdate, je kunt nu een plaats opgeven en wat je zou willen gaan doen, je kan ook aangeven of je wilt komen.
Ook kan je een overzicht zien van de mensen die willen komen en waar ze willen meeten en wat ze willen doen.
De huidige statistieken zeggen dat ik mag bepalen waar het gehouden wordt
Ook kan je een overzicht zien van de mensen die willen komen en waar ze willen meeten en wat ze willen doen.
Back In Black!
offtopic: waarom een kotsmilie naast een grolsch-logo?Op dinsdag 06 november 2001 10:40 schreef chem het volgende:
grolsch roelt!
Zou je niet eens maken dat je niet op f5 hoeft te drukkken als je je eigen account heb toegevoegd?Op dinsdag 06 november 2001 12:42 schreef dusty het volgende:
Site is geupdate, je kunt nu een plaats opgeven en wat je zou willen gaan doen, je kan ook aangeven of je wilt komen.
lasergamen + cafe + utrecht it is!
Ehm, ff mijn doelloze bijdrage: volgens mij is een P&W meeting net zo eng als mijn statistiek lessen @ RuG
Geef mij maar een Warsteiner.
Palm, Kriek.Op dinsdag 06 november 2001 12:45 schreef ceidhof het volgende:
Grolsch is tha master,
er is absoluut geen lekkerder bier dan Grolsch!
* dusty heeft een officiele "Beer Master" diploma
Back In Black!
* mbravenboer moet ook maar komen
.
Wat betekent het als je aangeeft dat je komt? Er is toch nog geen datum vastgesteld?
Wat betekent het als je aangeeft dat je komt? Er is toch nog geen datum vastgesteld?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
op de site zegt het "Wil je komen naar de meeting ?"Op dinsdag 06 november 2001 12:49 schreef mbravenboer het volgende:
* mbravenboer moet ook maar komen.
i.e. WIL je komen. (niet of je komt dus maar of je WILT komen
Back In Black!
* Nielsz heeft vorige week "kwakbier" op. Belgisch jahOp dinsdag 06 november 2001 12:46 schreef dusty het volgende:
[..]
Palm, Kriek.
* dusty heeft een officiele "Beer Master" diploma
Je wilt het niet weten
Idd, dan maken we er meteen een reu(met puntjes)nie vanOp dinsdag 06 november 2001 12:49 schreef mbravenboer het volgende:
* mbravenboer moet ook maar komen.
Vraag erbij: "Wat wil je absoluut NIET doen"
Back In Black!
In Mozilla is het nogal onduidelijk dat er een checkbox achter 'Wil je komen' staat. Ik kon hem eerst niet vinden
Ik ken het, Het is beter als HeinekenOp dinsdag 06 november 2001 12:52 schreef Nielsz het volgende:
* Nielsz heeft vorige week "kwakbier" op. Belgisch jah
Je wilt het niet weten
Back In Black!
Oja, ik was alleen vergeten er een kotssmilie bij te zetten, wat een ranzige meuk zeg. Het was zo erg, dat ik het kwakken niet heb laten gebeuren, toen was ik al weer op het gewone bier overgegaanOp dinsdag 06 november 2001 13:01 schreef dusty het volgende:
[..]
Ik ken het, Het is beter als Heineken
Dat zeg ik beter als HeinekenOp dinsdag 06 november 2001 13:02 schreef Nielsz het volgende:
Oja, ik was alleen vergeten er een kotssmilie bij te zetten, wat een ranzige meuk zeg. Het was zo erg, dat ik het kwakken niet heb laten gebeuren, toen was ik al weer op het gewone bier overgegaan
Back In Black!
* D2k is weer de slimste in het gezelschap
* D2k drinkt niet (nou jah niet
,weinig dan iig)
* D2k drinkt niet (nou jah niet
ZOu het niet het slimst noemen, anders zou je weten dat je zou uitdrogen als je niets drinktOp dinsdag 06 november 2001 13:09 schreef D2k het volgende:
* D2k is weer de slimste in het gezelschap
* D2k drinkt niet (nou jah niet,weinig dan iig)
Back In Black!
* D2k had het uiteraard over dat ie niet veel water drinkt maar veel alcoholOp dinsdag 06 november 2001 13:11 schreef dusty het volgende:
[..]
ZOu het niet het slimst noemen, anders zou je weten dat je zou uitdrogen als je niets drinkt
of was het nou andersom
ik wil karten 
maakt niet heel veel uit waar, als het maar in utrecht is
ik dacht dat er maar 16 miljoen mensen in NLD wonen?Op dinsdag 06 november 2001 10:40 schreef Nielsz het volgende:
[..]
[Even wat onnodige info modus]
Utrecht is het hart van Nederland.
* Ten oosten wonen er 7.000.000 mensen,
* Ten westen wonen er 7.000.000 mensen,
* Ten noorden wonen er 7.000.000 mensen,
* Ten zuiden wonen er 7.000.000 mensen.
Dus.
[/Even wat onnodige info modus]
edit
ach je laat nog ruimte voor discussieOp dinsdag 06 november 2001 14:53 schreef PlayR het volgende:
ik wil karten
Kwestie van een kartcentre met laserquest hal te vindenOp dinsdag 06 november 2001 15:05 schreef D2k het volgende:
ach je laat nog ruimte voor discussie
Back In Black!
lolOp dinsdag 06 november 2001 14:53 schreef PlayR het volgende:
ik wil karten
enne D2k ga eens werken!!
Op dinsdag 06 november 2001 15:14 schreef dusty het volgende:
[..]
Kwestie van een kartcentre met laserquest hal te vindeniedereen laserquesten en PlayR in zijn eentje karten
ben druk bezigOp dinsdag 06 november 2001 15:29 schreef razor-x het volgende:
[..]
lol
enne D2k ga eens werken!!
zit te wachten tot mijn bakkie klaar is met compilen
sgoed, sgoed..Op dinsdag 06 november 2001 15:14 schreef dusty het volgende:
Kwestie van een kartcentre met laserquest hal te vindeniedereen laserquesten en PlayR in zijn eentje karten
Verwijderd
Hmmmm ... jammer dat ik door een bak onzin moet waden om aan wat nuttige info te komen.
Ik denk niet dat ik kom. Op zich zou ik weleens een paar GoTters willen ontmoeten, maar 't hoeft voor mij niet met een erg grote groep.
Verder is het 'bral' gehalte in deze discussie al een beetje aan de hoge kant. (Welk merk bier je drinkt is niet boeiend, hard rijden op de snelweg is geen prestatie want het gaspedaal intrappen kan iedereen, etc.)
Anyway, ik zie nog wel hoe of wat.
Ik denk niet dat ik kom. Op zich zou ik weleens een paar GoTters willen ontmoeten, maar 't hoeft voor mij niet met een erg grote groep.
Verder is het 'bral' gehalte in deze discussie al een beetje aan de hoge kant. (Welk merk bier je drinkt is niet boeiend, hard rijden op de snelweg is geen prestatie want het gaspedaal intrappen kan iedereen, etc.)
Om ff in te gaan op het hard rijden en bier zuipen >> ik neem aan dat de rest dat net zoals ik zegt om een beetje te geinen. Mijn auto kan toch niet harder als 135 dus waar hebben we het overOp dinsdag 06 november 2001 16:20 schreef MrX het volgende:
Hmmmm ... jammer dat ik door een bak onzin moet waden om aan wat nuttige info te komen.
Ik neem aan dat we er gewoon een gezellige dag van gaan maken waar aardig gegeind gaat worden, aangezien we dan eindelijk offtopic mogen lullen
Heb er even een extra "feature" op de meeting site bijgegooid.. (soort kleine berichten ding.. )
eigenlijk een hele kleine forum ding waar je een zin kan type, soort chat, maar geen auto reload onzin.
Hopelijk goed genoeg om de gehalte serieuze praat juist weer in deze topic te stimuleren.
eigenlijk een hele kleine forum ding waar je een zin kan type, soort chat, maar geen auto reload onzin.
Hopelijk goed genoeg om de gehalte serieuze praat juist weer in deze topic te stimuleren.
Back In Black!
Ach.. als er een stuk of 50 man zeggen dat ze komen is een opkomst van 15 normaal.Op dinsdag 06 november 2001 16:20 schreef MrX het volgende:
Back In Black!
hmmz....
hard rijden kan ik niet, heb geen rijbewijs, en veel drinken doe ik ook niet altijd dusse, doe maar rustig.
Ik heb van wasigh gehoord dat hij, martin en ACM zouden komen dus je hebt grote kans dat ik me ook zal vertonen..
wie organiseert het nou dan?
hard rijden kan ik niet, heb geen rijbewijs, en veel drinken doe ik ook niet altijd dusse, doe maar rustig.
Ik heb van wasigh gehoord dat hij, martin en ACM zouden komen dus je hebt grote kans dat ik me ook zal vertonen..
wie organiseert het nou dan?
mm, ACM weet ik niet zeker 
maar het wordt zeker wel gezellig hoor..
Als niemand het organiseerd wil ik er wel over nadenken.. (diegene die organiseerd beheerd de pot!)
maar het wordt zeker wel gezellig hoor..
Als niemand het organiseerd wil ik er wel over nadenken.. (diegene die organiseerd beheerd de pot!)
Ja, laten we er een P&W -java- Meeting van makenOp dinsdag 06 november 2001 17:23 schreef wasigh het volgende:
Goed punt, ik voel ook meer voor een gewone gezellige meeting met vaste GoT bezoekers. Aan stoer zuipen oid heb ik ook niet zoveel behoefte.MrX schreef wat nuttigs
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
tja iedereen moet het zelf wetenOp dinsdag 06 november 2001 19:46 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Goed punt, ik voel ook meer voor een gewone gezellige meeting met vaste GoT bezoekers. Aan stoer zuipen oid heb ik ook niet zoveel behoefte.
maar zoals ik al eerder betoogd heb
ik drink toch niet
houden we toch 2 meetings?Op dinsdag 06 november 2001 19:46 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Goed punt, ik voel ook meer voor een gewone gezellige meeting met vaste GoT bezoekers. Aan stoer zuipen oid heb ik ook niet zoveel behoefte.
Het moet eigenlijk gewoon bij iemand thuis, dat is veel cewler dan dat je door de stad loopt te slenteren.Op dinsdag 06 november 2001 19:56 schreef chem het volgende:
houden we toch 2 meetings?
HeheheOp dinsdag 06 november 2001 19:56 schreef chem het volgende:
houden we toch 2 meetings?
Mja, ik ben ook niet zo'n voorstander van "uitgebreide actie" enzo...
Maar dan houden we toch een P en een W meeting?
dan kies ik toch voor de P meetingOp woensdag 07 november 2001 09:06 schreef ACM het volgende:
[..]
Hehehe
Mja, ik ben ook niet zo'n voorstander van "uitgebreide actie" enzo...
Maar dan houden we toch een P en een W meeting?
dan mogen de n00bs in W zelf een meeting organiseren
(btw: ik zou um met alle plezier bij mij thuis willen houden maar dan moet het wel een minimeeting worden want er gaan er niet zoveel in
Zie ik hier dat jij jouw huis aanbied ?Op woensdag 07 november 2001 08:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Het moet eigenlijk gewoon bij iemand thuis, dat is veel cewler dan dat je door de stad loopt te slenteren.
Back In Black!
Ik heb een huis(je
) waar zo'n 10 man in kan, en dan is het wel vol.
Furthermore, ik ben helaas geen stabiele factor
<ot>Op woensdag 07 november 2001 10:29 schreef Nielsz het volgende:
ik weet het en ik vin het ook bijzonder rot voor je
</ot>
Iemand zou dit compleet verkeerd kunnen lezen, dat je dat "even" weetOp woensdag 07 november 2001 10:29 schreef Nielsz het volgende:
ik ben helaas geen stabiele factor
Back In Black!
Ik neem aan dat mijn smilie en de reply van D2k en mijn sig genoeg zeggen?Op woensdag 07 november 2001 10:54 schreef dusty het volgende:
[..]
Iemand zou dit compleet verkeerd kunnen lezen, dat je dat "even" weet![]()
Gewoon een kwestie van onjuist quoten.Op woensdag 07 november 2001 11:23 schreef Nielsz het volgende:
Ik neem aan dat mijn smilie en de reply van D2k genoeg zeggen?
Back In Black!
vrijdag???Op dinsdag 30 oktober 2001 16:02 schreef wasigh het volgende:
ik ben vrijdag met de HCC in Urecht CU then
het is toch pas vrijdag 24 november??
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
lees ff de draad voor je reageertOp woensdag 07 november 2001 11:42 schreef the_dgc het volgende:
[..]
vrijdag???
het is toch pas vrijdag 24 november??
is al behandeld en hij bedoeld idd die vrijdag eind november
Met de wasp meeting hebben we een dag gepland in Utrecht, beetje kletsen ook beetje actief ik vond het ontzettende gezellig en volgens mij de meeste met mij (toch?)
Ik zou niet graag 20 onbekenden in mijn(studenten) huis halen (en dat dan vooral voor de 20 onbekenden
)
Gewoon een keer zondagmiddag in Utrecht, terrasje, lasergamen, cafeetje, bowlen.. and that's it.
Uit ervaring weet ik dat mensen die elkaar onbekende zijn vaak nogal snel uitgeluld zijn (5 min max) dus daarom moet je dus toch iets actiefs doen om de tijd te doden..
Ik zou niet graag 20 onbekenden in mijn(studenten) huis halen (en dat dan vooral voor de 20 onbekenden
Gewoon een keer zondagmiddag in Utrecht, terrasje, lasergamen, cafeetje, bowlen.. and that's it.
Uit ervaring weet ik dat mensen die elkaar onbekende zijn vaak nogal snel uitgeluld zijn (5 min max) dus daarom moet je dus toch iets actiefs doen om de tijd te doden..
5 min maxOp donderdag 08 november 2001 09:10 schreef wasigh het volgende:
Owh, 5 minuten max
dat viel wel mee toch?Op donderdag 08 november 2001 10:04 schreef Nielsz het volgende:
[..]
5 min max
Owh, 5 minuten max
op de HF meeting waren we toch ook niet zo 1-2-3 uitgeluld?
ben een tijdje aan het volgen.. 
nu ook maar eens profile'tje aangemaakt.
op http://www.dusty.nl/progmeeting/
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Verwijderd
Replace(Text, "Uw", "Je")Op donderdag 08 november 2001 10:19 schreef im_ik het volgende:
ben een tijdje aan het volgen..
ik ni snapOp donderdag 08 november 2001 10:26 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Replace(Text, "Uw", "Je")
Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ
Verwijderd
Je zegt overal bij het aanmelden: Uw dit Uw datOp donderdag 08 november 2001 10:35 schreef im_ik het volgende:
[..]
ik ni snap
/me haat U & Uw
Krijg je als je het snel maakt terwijl je de hele dag bezig bent geweest met een user interface voor klanten
Back In Black!
6 mensen of 20 dat scheeld nogalOp donderdag 08 november 2001 10:07 schreef D2k het volgende:
[..]
dat viel wel mee toch?
op de HF meeting waren we toch ook niet zo 1-2-3 uitgeluld?
Verder was die meeting bij iemand thuis toch? en dat is toch anders dan in hartje Utrecht...
mwoah dat eerste kunnen we over twistenOp donderdag 08 november 2001 13:56 schreef wasigh het volgende:
[..]
6 mensen of 20 dat scheeld nogal
Verder was die meeting bij iemand thuis toch? en dat is toch anders dan in hartje Utrecht...
het 2e was in een garage
Maar nu kan je wel 20 * 5 minuten lullen, snappieOp donderdag 08 november 2001 13:56 schreef wasigh het volgende:
[..]
6 mensen of 20 dat scheeld nogal
Tussen die 20 man zit heus wel iemand waarmee je langer kan lullen toch?
wij zijn denk ik nog niet uitgeluldOp donderdag 08 november 2001 14:18 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel 20 * 5 minuten lullen, snappie
Tussen die 20 man zit heus wel iemand waarmee je langer kan lullen toch?
zonder EP kunnen jij,razor-x en ik eindelijk eens praten over de site
Op donderdag 08 november 2001 14:24 schreef D2k het volgende:
[..]
wij zijn denk ik nog niet uitgeluld

Jaja een beetje de P&W meeting gebruiken om te praten over de site! dat gaat neit door!Op donderdag 08 november 2001 14:24 schreef D2k het volgende:
[..]
wij zijn denk ik nog niet uitgeluld
Op donderdag 08 november 2001 15:08 schreef wasigh het volgende:
[..]
Jaja een beetje de P&W meeting gebruiken om te praten over de site! dat gaat neit door!

* D2k noteert: wasigh als target voor de meeting
(geintjuh)
En jij denkt de 5 minuten te overlevenOp donderdag 08 november 2001 15:25 schreef D2k het volgende:
[..]
* D2k noteert: wasigh als target voor de meeting
(geintjuh)
Maar mmm, wat dachten jullie van 19 december
das op een woensdag?Op donderdag 08 november 2001 15:40 schreef wasigh het volgende:
[..]
En jij denkt de 5 minuten te overleven
Maar mmm, wat dachten jullie van 19 december
* wasigh kan nog niet zo goed klokkijkenOp donderdag 08 november 2001 15:43 schreef D2k het volgende:
[..]
das op een woensdag?
15 december?
dat klinkt al beterOp donderdag 08 november 2001 16:14 schreef wasigh het volgende:
[..]
* wasigh kan nog niet zo goed klokkijken
15 december?
tonite maar eens op de kalender kijken
kom op met die data... dan kan ik er een lijstje op de meeting site zetten en dan kan je erop stemmen
Back In Black!
stemmen op 1 optie 
that's the way i like it!
that's the way i like it!
Volgens mij valt dat nog wel mee. Je moet wel iets gaan doen. Maar op W&G meeting I hebben we na het bowlen ook nog een hele tijd zitten praten in verschillende cafeetjes.Op donderdag 08 november 2001 09:10 schreef wasigh het volgende:
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Binnenkort een reinstall van mijn complete systeem hopelijk werkt mijn grabben van mijn digitale video recorder dan weer dan eindelijk de filmpjes van W&G 2 onlineOp vrijdag 09 november 2001 13:48 schreef Taradino het volgende:
Volgens mij valt dat nog wel mee. Je moet wel iets gaan doen. Maar op W&G meeting I hebben we na het bowlen ook nog een hele tijd zitten praten in verschillende cafeetjes.
Back In Black!
Ik heb de filmpjes van W&G 1 nog wel, op 2 was ik niet...Op vrijdag 09 november 2001 14:39 schreef dusty het volgende:
[..]
Binnenkort een reinstall van mijn complete systeem hopelijk werkt mijn grabben van mijn digitale video recorder dan weer dan eindelijk de filmpjes van W&G 2 online
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Veel te actief, daar ga ik niet voor met jullie rondhangenOp vrijdag 09 november 2001 21:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://www.snowplanet.nl/
Mensen die ik heb gehoord waren positief.
Maar het lasergamen was niet actief?Op vrijdag 09 november 2001 21:11 schreef ACM het volgende:
[..]
Veel te actief, daar ga ik niet voor met jullie rondhangen
Dat was geen P&W meetingOp vrijdag 09 november 2001 21:13 schreef wasigh het volgende:
Maar het lasergamen was niet actief?
En ik herinner me ervan dat we allemaal _heel_erg_ zweetten en dat was niet fijn daarna in een cafeetje zitten
Je bent gewoon bang dat iedereen jouw afmaakt, en dat kun je niet hebben als modOp vrijdag 09 november 2001 21:14 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat was geen P&W meeting
En ik herinner me ervan dat we allemaal _heel_erg_ zweetten en dat was niet fijn daarna in een cafeetje zitten
<subtiel>
*SGOP*
</subtiel>
*SGOP*
</subtiel>