[TIP] Simutrans (transport tycoon clone)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Deze kwam ik toevallig tegen "Simutrans" Transport tycoon clone, ik ben 'm nu aan t' downloaden dus ik kan nog niet echt zeggen of het iets is maar aan de screenshots te zien belooft het heel wat :)

Link naar de site:
http://www.s-line.de/homepages/simutrans/simutrans/english/home.html
Direct download:
http://www.s-line.de/homepages/simutrans/simutrans/data/simutrans-0_79_0.tar.gz

veel plezier!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Transport tycoon was echt een heel kewl spel. We hadden altijd competities, wie het meeste geld had.. Was echt heel leuk.

Helaas heeft TT een beperking op het nummer stations/trains dat je kan hebben, dan was echt heel erg kl*te. Dan had je een lekker imperium, en dan mag je zomaar niet meer uitbreiden. Daarom ben ik ook gestopt met het spelen van TT. Hopelijk heeft dit proggie niet zo'n beperking. : )

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:34
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:19 schreef Stuff het volgende:
Helaas heeft TT een beperking op het nummer stations/trains dat je kan hebben, dan was echt heel erg kl*te. Dan had je een lekker imperium, en dan mag je zomaar niet meer uitbreiden. Daarom ben ik ook gestopt met het spelen van TT. Hopelijk heeft dit proggie niet zo'n beperking. : )
daar was een patch voor....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Stuff
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Oh wat leuk... Wist ik niets eens.. Was nog in mijn DOS tijd, toen waren we nog niet zo actief met patchen en updates downloaden.. Ja, ja.. vroeger, toen de programmas nog niet zo buggy waren.. :7

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

damn .. als het net zo goed/ nog beter is als tt dan ga ik hem zeker wel proberen!

Hij staat nog steeds in m'n all-time favorite spellen :)

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
hmmz kvind het maar gigantisch lelijk hoor.. tot nu toe heb ik nog niks gezien wat ook maar een beetje in de buurt kwam van TT

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Squee
  • Laatst online: 07-06-2025
Transport Tycoon (Deluxe, met patch!) is ongeveer de enige reden dat ik af en toe nog windows boot op mijn machine :)

Eigenlijk zou er een open source, GL-Transport Tycoon gemaakt moeten worden ofzo... alles mooi met openGL gerenderd, zodat je ook gewoon fijn om je map heen kan draaien enzo!

Ik had Simutrans inderdaad al eens eerder bekeken, maar het is het gewoon niet helemaal.

Waarom heeft Chris Sawyer nou niet gewoon TT2 afgemaakt! :'(

Die engine die hij daar dus voor had geschreven heeft hij nu dus voor Rollercoaster Tycoon gebruikt....

Please do not contact me telepathically.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Misschien ligt TT2 wel in de koelkast weet jij veel?

Eventueel request naar Micropose sturen.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
dan stuur jij dat mailtje maar ff

• Squee
  • Laatst online: 07-06-2025
Heb nog een beetje zitten spelen met die laatste versie van Simutrans... en al twee keer is ie nu gecrashed met een segfault! :(

Verder viel het met op dat het echt extreem hard gaat met je geld als je een beetje iets wil bouwen! Voordat ik het doorhad was ik failliet! :P

Please do not contact me telepathically.

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

heb hier alleen windows, 't spel ziet er leuk uit..
Totdat je begint te spelen, je ziet niet of je nou wel of niet iets hebt aangeklikt enzo...

Als 't spel iets verder ontwikkeld is proberen we het nog eens een keertje, maar tot nu toe is het een goed probeersel dat nog niet helemaal af is..

Maar, thuis staat nog een p 133 met linux, eens kijken of het daar wil opstarten.. :o

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik vind 'm anders best kickuh draait hier goed :)

Pagina: 1