IK zit te denken om een leuke platte 17" monitor te kopen, zit nu nog met een bagger samsung 15"je. Nu is mijn oog gevallen op deze twee monitoren. Ik weet dat de LG de bekende lijntjes niet heeft. Graag alleen één van deze twee, ik weet al dat ik geen andere ga nemen, antwoord aub alleen uit eigen ervaring, en redelijk objectief (dus liefst geen posts met bwah IIyama is veeeel beter! ofzoiets)
bedankt alvast iedereen die serieus antwoord wil geven! (BTW kan ze allebei voor ongeveer 700 gulden krijgen {per stuk hehe})
met die LG heb ik nog nooit gewerkt, met de iiyama wel en ik kan je zeggen dat het een topper is.
de 2 horizontale lijntjes zag ik in het begin wel, maar na een half uurtje merk je daar niks meer van (je ziet ze zoiezo alleen op een witte achtergrond).
de specs zijn ook nog 's zeer :(~ voor een 17"
kortom, ik ben er tevreden over!
de 2 horizontale lijntjes zag ik in het begin wel, maar na een half uurtje merk je daar niks meer van (je ziet ze zoiezo alleen op een witte achtergrond).
de specs zijn ook nog 's zeer :(~ voor een 17"
kortom, ik ben er tevreden over!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
LG is ook goed, ik heb weleens met een 19" van ze gewerkt. Maar Iiyama is prijs/kwaliteits gewijs beter, ik heb een VMP452 das ook een diamondtron en die twee lijntjes storen niet echt, dus ik zou voor de Iiyama gaan!
|Specs|
OK jongens, bedankt!
Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk wordt het toch de IIyama ook in verband met de 3 jaar on-site garantie!!!!
Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk wordt het toch de IIyama ook in verband met de 3 jaar on-site garantie!!!!