Apple | Marantz | B&W
Ik dacht dat de Swiftech paste, dus dan zal de Alpha ook wel passen, maar zeker weten doe ik het niet.
Verwijderd
Ja, hij past op de ABIT 
* Nebuchadnezzar vind het opvallend dat het aantal Alpha PAL8045T topics explosief is toegenomen
* Nebuchadnezzar vind het opvallend dat het aantal Alpha PAL8045T topics explosief is toegenomen
In je handtekening zie ik dat je de 8045 gebruikt in combinatie met de uiterst (uit verhalen gehoord) stille Papst 8412NGML koeler.Ja, hij past op de ABIT
Klopt het dat deze maar 19dBa's produceert met een airflow van 45cfm-etjes????
Is deze echt zo stil als ze zeggen???? Zo ja, waar heb jij deze gekocht? Ik kan geen Nederlandse site vinden die deze type verkoopt. Zeker in het buiteland gekocht?
Apple | Marantz | B&W
Hmmm... da's vreemd. In het PDF-bestandje van Papst staat er echt dat de 8412NGML 45m3/h produceert met 19dBA's.19dBA's klopt wel, maar 45CFM'sNo way... dat ken niet met zo'n stille koeler
Apple | Marantz | B&W
Verwijderd
Klopt helemaal wat je zegt... MAAR 45m3/h is zeker geen 45CFM 
Het juiste antwoord moet zijn: 26.5CFM
Ahh... ok, kun jij mij uitleggen wat de formule is om het aantal CFM's uit te rekenen als je het aantal m3/h weet?Klopt helemaal wat je zegt... MAAR 45m3/h is zeker geen 45CFM
Apple | Marantz | B&W
Je moet dus van kubieke meters per uur naar kubieke voeten per minuut. 1 voet = 0.3048 m. (1/.3048)^3/60 = .589
Kubieke meter per uur dus vermenigvuldigen met 0.589 om op CFM uit te komen.
Kubieke meter per uur dus vermenigvuldigen met 0.589 om op CFM uit te komen.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Pagina: 1