damn das wel een naaistreek, vooral als je nagaat dat als ik bij outlook invul dat mijn adres femme@tweakers.net is, dat dat toch best geloofwaardig overkomt, als onderwerp Gathering of Tweakers
en dan netjes afsluiten met
Met vriendelijke groet,
Femme
Management Team Gathering of Tweakers
dan komt dat heeeeeel geloofwaardig over
k heb idd wel eens mailtjes gehad jah..die waren helaas echt
en dan netjes afsluiten met
Met vriendelijke groet,
Femme
Management Team Gathering of Tweakers
dan komt dat heeeeeel geloofwaardig over
k heb idd wel eens mailtjes gehad jah..die waren helaas echt
Verwijderd
Dit is voorlopig zover we weten nog maar eenmalig geconstateerd.
Het kan een bewuste actie tegen 1 iemand zijn of een actie in het algemeen...
We zoeken dit verder uit en verzoeken mensen indien dergelijke mail te ontvangen dit door te geven.
Indien het maar bij een iemand blijft kan het zijn dat er een geintje wordt uitgehaald met degene ofdat iemand kwaadwillig achter de gegevens van zijn emailaccount probeert te komen...
Het is iig geconstateerd en het is zeker geen nette actie...
Het kan een bewuste actie tegen 1 iemand zijn of een actie in het algemeen...
We zoeken dit verder uit en verzoeken mensen indien dergelijke mail te ontvangen dit door te geven.
Indien het maar bij een iemand blijft kan het zijn dat er een geintje wordt uitgehaald met degene ofdat iemand kwaadwillig achter de gegevens van zijn emailaccount probeert te komen...
Het is iig geconstateerd en het is zeker geen nette actie...
Nee, het gaat om een ander draadje wat voor overleg naar het crewforum is gemoved.Op dinsdag 30 oktober 2001 16:46 schreef ikbenveldmuis het volgende:
gaat om [topic=305447/1/50] neem ik aan?
edit:
en daarbij deze:
[topic=305467/1]
Mh.. in dat topic staan ook nog wat links die niet helemaal fris zijn? 
Of ligt dat aan mij?
Of ligt dat aan mij?
Als je een mailtje van Tweakers krijgt is het mischien slim om het IP ervan te checken, kijken of dat van t.net is 
Of gewoon T.net zelf een herkeningspunt in het mailtje laten zetten
Als dat er dan niet staat is het mailtje nep
mwah, paar game backup pages heOp dinsdag 30 oktober 2001 18:29 schreef Lampie het volgende:
Mh.. in dat topic staan ook nog wat links die niet helemaal fris zijn?
Of ligt dat aan mij?
en doe maar niet alsof je ze zelf niet kent
Verwijderd
Mailtjes van tweakers.net personen komen hebben niet speficiek een Tweakers.Net IP hoorOp dinsdag 30 oktober 2001 18:36 schreef hdd het volgende:
Als je een mailtje van Tweakers krijgt is het mischien slim om het IP ervan te checken, kijken of dat van t.net is
Verwijderd
Dat doe je echt niet hoorOp dinsdag 30 oktober 2001 18:36 schreef hdd het volgende:
Als jij als afzender t.net ziet geloven veel mensen dat wel. De meeste mensen weten dat t.net niet aan massale spamacties doet, alleen passwordmailtjes kan je krijgen, meer niet volgens mij.
Jaja, kweet wel wat en allemaal vannaf T.net gemailt word.
Ik bedoelde eigelijk meer te zeggen om een herkenningspunt van T.net meeltjes te vinden,
zodat je nepmailtjes over weetik niet allemaal eruit kan vissen
Maargoed, laat deze discussie maar, ik weet wel wat er allemaal van t.net komt en wat niet
Ik bedoelde eigelijk meer te zeggen om een herkenningspunt van T.net meeltjes te vinden,
zodat je nepmailtjes over weetik niet allemaal eruit kan vissen
Maargoed, laat deze discussie maar, ik weet wel wat er allemaal van t.net komt en wat niet
Pagina: 1