Toon posts:

tactical ops vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik hoor overal dat het een goeie mod is,
maar wil het over lan spelen met een vriend van mij.
Maar als ik een level speel, heb je een missie, maar als je alle tegenstanders dood hebt, heb je het ook gehaald.
Mijn vraag is, is er ook een optie dat je om het level te winnen, echt je missie moet volbrengen?

Want nu is het wel heel makkelijk om te winnen, en is het gewoon alles dood schieten wat er loopt.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
nog even ter verduidelijking, en om hem nog ff snel omhoog te schoppen :) .

De .net site is down, en ik heb geen manual.
Het leuke van tacops is dat je missie's moet spelen.
Maar ik heb nog nooit een missie kunnen volbrengen, omdat ik steeds alle special forces dood heb, voor ik bommen ed kan plaatsen.

Dit is imo niet de bedoeling van de missie's dus vandaar bovenstaande vraag.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Dat die botjes waar je waarschijnlijk tegen speelt zich te makkelijk dood laten schieten heb je zelf in de hand. Menselijke spelers zullen waarschijnlijk normaler reageren, en dus wat afwachtender zijn (zich niet zomaar recht voor je storten) en dus zal je meer tijd hebben voor het voltooien van een missie (bom plaatsen, ontsnappen, boot kapen).

Dus als je persé de missies wil volbrengen, dan moet je je tegenstanders maar niet mollen ;)

Het zoeken naar een optie dat je nadat iedereen dood is, je toch nog de missie moet volbrengen, lijkt me niet echt nuttig, want je zal geen problemen meer tegen komen. Niemand gaat je dwarszitten en dus kun je alleen makkelijk doen wat gevraagd wordt, en dit kost tijd, en is saai. (Voor zover ik weet is die optie er ook niet)

Als je online zou gaan spelen zou je er vaker tijd voor hebben, en soms zelfs gedwongen zijn om de missie te voltooien. (in je eentje tegen 8 spelers lijkt me niet zo'n goed idee, in dat geval kan je beter de missie voltooien)

Verwijderd

Topicstarter
ok,bedankt voor de tip.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
www.tactical-ops.net is idd down :(

Maarre, online gaat iedereen meestal ook gewoon op elkaar knallen. Ik heb persoonlijk ook liever dat je de missie uitvoert, dat is gewoon leuker. Gelukkig zijn er nog wel servers waarop dat nog gebeurt.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tactical-ops.net is down omdat ze verhuist zijn naar www.tactical-ops.to |:(

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:39
Op zaterdag 10 november 2001 17:25 schreef MaXiMizE het volgende:
tactical-ops.net is down omdat ze verhuist zijn naar www.tactical-ops.to |:(
Niet verhuist, ze zitten daar alleen omdat ze de officiele site niet meer up wil ofzo.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
hehe? wist ik helemaal niet?

trouwens, maps downloaden op to-center.com gaat ook niet geweldig.. 1 op 2 kans dat het een 404'tje is :(
Pagina: 1