Toon posts:

Mensen! Ik kan jullie hulp wederom hard gebruiken!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn mobo uit:

[topic=305426/1/25]

nog steeds niet kunnen identificeren...!

Help me aub nog eventjes...!

Verwijderd

Gaan we weer. ;)

Stabiliteit van een systeem valt of staat met de installatie van de software. Punt. :P

Zie mijn sig. Ik heb zelfs dual overgeclockte P3's (met verschillend voltage) op een Via-based mobo...en stabiel onder Win2K.

AMD biedt meer waar voor de zuurverdiende centen en in benches is het stukken sneller, maar real-life draait mijn Intel op Intel het 'soepelst'. (Da's is dus duidelijk een subjectieve waarneming).

Koop gewoon wat je budget toelaat.

Verwijderd

Topicstarter
Wat heb ik nou aan jou BULL-CRAP....???!!! |:(

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:16 schreef mike2bier het volgende:
Koop gewoon wat je budget toelaat.
sjek die pc's van jou dan ook
echt mooie systemen
jj hebt wel een mooi budget zeker ;)

Verwijderd

Daar heb je zeker gelijk in ik weet echt niet wat die gast daar schrijft het slaat inderdaad nergens op maar ja !

Je kan op je mobo meestal wel een type nummer zien staan. Als je die hebt gevonden ga je naar yahoo en typ je dat nummer in!

Of je kijkt welke chipset je hebt en dan ga je ff kijken bij ECS,Biostar,Asus (abit volgens mij niet want die schrijven volgens mij hun naam op het mobo tusen de sloten) als zij ook mobo's hebben met die chipset en dan ff de layout vergelijken met die van jou, dat is wel de langste manier maar wel de betrouwbaarste!

Verwijderd

Ehmmmmmm.....sorry verkeerde topic. ;)

BULL-CRAP??? :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Verdergaan in oude topic aub.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.