[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Waarschijnlijk bedoelt ie 3 spelers, dus inclusief hemzelf. Dus met 2 bots....Op dinsdag 30 oktober 2001 14:29 schreef Lord Daemon het volgende:
Het is je met 3 bots gelukt, maar je hebt 't nog niet geprobeerd met 3 bots?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Komt zeker omdat ik nog nooit tegen bots heb gespeeld en omdat ik dat nooit doe. Ik ben vanaf het begin altijd alleen maar online geweest.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ik had laatst TDM gedaan 1vs5 godlike, en toen won ik met heel veel...
ik speel nooit op godlike. ben ook niet goed erin.
ik speel de laatste alleen nog maar TO en daar wordt ik langzamer hand online stukjes beter.
bots zijn ook niet leuk om tegen te spelen. heel andere spel wijze. zoals met TO rushen ze alleen maar en online zit men nog wel eens sneaky te wachten en te verschuilen en dan zie je het en dan:
tatatatataata you killed ..... lekker vol in de rug ofzo
sorry liet me even gaan
De redeemer staat uit uiteraard, en ik ga me ook niet in een hoekje verstoppen. Die bots vinden je toch wel.Op dinsdag 30 oktober 2001 23:13 schreef raptorix het volgende:
Met lamen is het niet moeilijk in liandri, als je gewoon bij de redeemer positie blijft is het geen probleem.
Verder is het me nu al gelukt tegen 4 bots. Straks ff 5 proberen.
(Waar dit topic opslaat weet ik eigenlijk niet, maar ik ben vooral me aim met de RL aan het oefenen!!)
Wat speel je online dan? En wat is je nick? Ik zie namelijk alleen je clan staan.Op dinsdag 30 oktober 2001 22:58 schreef RaVeNgEr het volgende:
godlike stinkt, die versla je zo, 6 a 7 met LMS
ik had laatst TDM gedaan 1vs5 godlike, en toen won ik met heel veel...
Ik speel online CTF. Meestal op de gamepoint servers.
offtopic
Alleen is me internet nu even afgesloten, ik stap over van casema basic (TRAAAAAG) naar ADSL!!!
Daarom speel ik nu ff tegen bots.
Meestal win ik, maar soms verlies ik ook.
Kan ik ook een topic starten "Met hoeveel godlike bots win jij gothic CTF" of "Met hoeveel godlike bots win jij Fractal DM"
nog een prettige dag verder trouwens....
Jij ook nog een prettige dag gewenstOp woensdag 31 oktober 2001 12:01 schreef CyberTijn_ het volgende:
Dit vind ik echt een lame topic..
Kan ik ook een topic starten "Met hoeveel godlike bots win jij gothic CTF" of "Met hoeveel godlike bots win jij Fractal DM"
als je dit niks vindt dan moet je niet reageren!!!Op woensdag 31 oktober 2001 12:01 schreef CyberTijn_ het volgende:
Dit vind ik echt een lame topic..
Als je dan ff een demo maakt hoe jij 16 godlike bots killed in liandri ofzo. Dan kan je em ff mailen!!Op donderdag 01 november 2001 00:57 schreef Mittenz het volgende:
maximum aantal bots
bots zijn dom.. als je slim speelt win je zo
Ik kan er nu al 5 hebben op godlike op liandri. Me aim met de RL is trouwens ook stukken verbeterd.
Lekker online wat mensen killen vanavond!!
zeg maar gekilled worden..Op donderdag 01 november 2001 11:48 schreef TD-DMZ het volgende:
Vanaf vanavond ADSL, dus geen bots meer....
Ik kan er nu al 5 hebben op godlike op liandri. Me aim met de RL is trouwens ook stukken verbeterd.
Lekker online wat mensen killen vanavond!!
tenzij je zon supernewbie server joined
There is no magic.
Verwijderd
Loque is de beste/meest accuratieve botOp donderdag 01 november 2001 15:34 schreef The_Will het volgende:
Zal wel beetje n00b vraag zijn, maar wie/wat is Loque? Ik zie namelijk iedereen daar over lullen etc. maar ik weet niet wat het is.
LOLOp donderdag 01 november 2001 14:48 schreef Morphs het volgende:
Zal je denk ik tegenvallenmensen spelen niet echt als computers. Zelfs mensen die door de computer dik worden ingemaakt kunnen het je behoorlijk moeilijk maken. Maar na wat training zul je de meeste games wel winnen (heb een keer een hele zondag zitten instagibben, won ongeveer 98% van de games
)
Ik speelde hiervoor al UT online hoor, maar door mijn overstap van casema naar ADSL dus van ping 200 naar ping 100 zal mijn lol op de gamepoint ctf servers alleen maar groter worden.
Met 1 of 2 bots kun je ze nog in de gaten houden, maar als het er meer worden gebeurt het regelmatig (of vaak) dat er eentje jou van achteren neerhaalt zonder dat je em ook maar gezien hebt. Ik heb met meerdere Godlike bots ook heel vaak dat ik 6 of 7 keer achter elkaar gespawnkilled wordt terwijl ik nog niet eens de tijd had om mn muis te bewegen
Op LAN's vind ik het altijd leuk om te 'spelen met de ruimte', dus liftjes, pilaartjes enzo tactisch gebruiken, en proberen te voorspellen welke route een tegenstander neemt
Hij probeerde het ook eens bij mij, maar ik was zo slim om niet om te draaien maar meteen te gaan lopen, waardoor hij net langs me heen schoot (hij stond tegen me aan
Als je zo een paar potjes speelt wordt je echt enorm scherp in je reflexen, da's vet
Wij (ik en de mensen met wie ik altijd speel, drZymo en Meuk) weten ook zo'n beetje van elkaar hoe we spelen en kunnen meestal zo op het gevoel zeggen waar de ander zich bevindt
[samenvatting] UT roeleert
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Psies.. ik weet zo'n beetje altijd waar jij bent. Alleen jij schiet sneller raakOp donderdag 01 november 2001 17:21 schreef johnwoo een lang verhaal.
Maaru hebben we het hierover Godlike Autoadjust of gewoon ECHT godlike. Ik speel namelijk altijd met Godlike autoadjust met een stuk of 8 spelers. Das gewoon sim-pel. Echte godlike bots ja die zijn lastiger he. Ik heb het wel een keer goed geprobeerd (toen was ik echt in vorm) en heb ik tegen 5 bots gespeeld, en werd toen mooi wel (met 1 leven over) 1e
Ooh ja ik speel Liandi eigenlijk nooit. Turbine of Tempest zijn veel vetter. Ken daar de weg tenminste ECHT goed.
En loque... dat ben ik
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
BF1: Don-Panio
Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Pffff, je loopt stage -> (tweakt en drinkt koffie)Op donderdag 01 november 2001 19:56 schreef Meuk het volgende:
Jamaar ikke doe altijd drinken of ik ben erg moe want ik werk en jullie niet (johnwoo en zymo)....
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
uhhhhhhh, naar mijn weten zijn autoadjusted naar godlike bots gelijk in skill als dat je godlike in et begin instelt hoorOp donderdag 01 november 2001 18:20 schreef drZymo het volgende:
[..]
Psies.. ik weet zo'n beetje altijd waar jij bent. Alleen jij schiet sneller raakMaar het gebeurt de laatste tijd iets te vaak dat we precies elkaar tegen het lijf lopen omdat we weten waar we zijn. Das niet goed, noemen ze volgensmij verslaving
Maaru hebben we het hierover Godlike Autoadjust of gewoon ECHT godlike. Ik speel namelijk altijd met Godlike autoadjust met een stuk of 8 spelers. Das gewoon sim-pel. Echte godlike bots ja die zijn lastiger he. Ik heb het wel een keer goed geprobeerd (toen was ik echt in vorm) en heb ik tegen 5 bots gespeeld, en werd toen mooi wel (met 1 leven over) 1eWas eerder mazzel denk ik, maar toch. Konijntje spelen is dan het beste.
Ooh ja ik speel Liandi eigenlijk nooit. Turbine of Tempest zijn veel vetter. Ken daar de weg tenminste ECHT goed.
En loque... dat ben ik
Hij is inderdaad vet 'anoying' goed in accuraat iemand neer te schieten. Maar een andere bot die Loque overtreft is Tamerlane vind ik. Ik speel vrijwel altijd op Internet, maar zeer af en toe wil ik nog wel eens tegen bots spelen. Tamerlane, komt de vlag halen, loopt achteruit terug (level CTF-Face), schiet iedereen een headshot die hij ziet. Zelfs als je in het snipper-hokje staat te snippen op hem!!!Op donderdag 01 november 2001 15:57 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Loque is de beste/meest accuratieve bot
Als ik tegen bots speel (zelden nog), speel ik op 'inhuman' of 'godlike'. Maar bots zijn veel te voorspelbaar zoals eerder vermeld. Bovendien weten ze je altijd te vinden als je hun vlag hebt, behalve als je in CTF-Face op een rand op de toren gaat staan, dan lopen ze door om jou vlag te halen. LOL!
"The fastest code, is the code that is never called."
Verwijderd
Als je in Deck16 met 5 bots op Godlike Sniperarena speelt, en je staat heel veel frags voor (30+) dan raken ze je opeens niet meer, heel raar.
Ik ben voor de grap eens in zo'n groepje van 4 gaan staan, en werd niet een keer geraakt.
Iemand deze "bug" al een keer gemerkt?
Verwijderd
jajaOp donderdag 01 november 2001 00:57 schreef Mittenz het volgende:
maximum aantal bots
bots zijn dom.. als je slim speelt win je zo
Wat doe jij trouwens op GoT?
ah net geregt zie ik hehe cool
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
maar is ontzettend lang geleden dat ik singleplaya gespeeld heb... nooit echt gedaan...
Unreal 2 kan ik helaas nie spelen op mijn bakje... zal ik toch weer vette investering moeten doen
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
is goedOp donderdag 01 november 2001 10:10 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Als je dan ff een demo maakt hoe jij 16 godlike bots killed in liandri ofzo. Dan kan je em ff mailen!!
16 met LMS?
wat voorn frag limit?
WS off met LMS LOL, mitz toch met LMS start je met allesOp vrijdag 02 november 2001 21:56 schreef Mittenz het volgende:
[..]
is goed
16 met LMS?
ws on/off, wat voorn frag limit?
Verwijderd
oeps ja.. speel niet zoveel LMSOp zaterdag 03 november 2001 02:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
WS off met LMS LOL, mitz toch met LMS start je met alles