Toon posts:

Cd lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met branden:

ik heb een teac 6 speed fikker, gebruik nieuwste Nero

nu heb ik van een vriend een cd gehad, die multisession is

op zich geen probleem, maar dit is een audio en data(filmpies) cd...... in mijn pc ziet ie session 1, de data en geen audio tracks, in mijn cd-speler ziet ie alleen de audio tracks (denk ik)

nu wil ik deze kopieeren.... maar nero ziet de audio tracks logischerwijs ook niet, hoe doe ik dit...

ik heb ergens vaag iets gelezen over een proggie die dat wel kan.. weet alleen niet meer welke dat is...

Alvast bedankt toppers (ik weet dat er een antwoord komt, want hier zitten alleen masters) 8-)

Verwijderd

Voor zulke cd's is er een speciale functie in Nero,
dat heet Mixed mode dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
werkt dat ook als Nero en windows de audio tracks niet zien ?????

ik zit nu op m'n werk, dus ik zal thuis eens kijken naar mixed mode en of Nero die tracks dan wel ziet, alvast bedankt.. voor de snelle reactie

het is best wel belangrijk, dus ik wardeer dit zeer

en het gaat om een legale cd, voor de mensen die daar aan twijfelen... is een cd gemaakt door een vriend van mij die dj aan het worden :? is.... hij heeft ook een clip gemaakt.. als ik de data en audio apart had, was het me wel gelukt met een multisession, nu krijg ik dus een multisession |:(

Verwijderd

clone cd kan dit wel ! :)

Verwijderd

Topicstarter
predju, ik heb clonecd gebruikt...... werkt toppie, clonecd kan die cd wel goed zien en begint met kopieeren...

dan ineens de foutmelding dat mijn brander niet ondersteund is (teac CDR-56S (SCSI) ......... ik kijken op de site van clonecd (http://www.elby.org/english/corp/index.htm), staat er dat die brander wel ondersteund is mits je de nieuwste firmware gebruikt... ik denk oke eitje effe downloaden die firmware

kom ik op www.teac.de staat er dat er van scsi branders geen drivers zijn :?

wat doe ik nu :?

Verwijderd

Hey daar :)

ik zoek net ff een minuutje en ik zie toch echt wel drivers en firmware updates voor jouw cd brander staan en wel op:

http://www.teac.com/DSPD/TechSupport/Drivers/cdrcdrom.htm

suc6 maar weer :7

Verwijderd

Topicstarter
Vaag daar heb ik gekeken, maar kreeg een of andere vage melding dat een scsi brander upgraden niet slim was enz.... :?

boeien, ik heb de firmware, thanks *D

Verwijderd

volgens mij heb je niet met je ogen gekeken of was je een beetje :Z :Z :Z :Z :?, heb hier nog +/- 10 sites staan met teac updates maargoed :Y) :*

hehehe ok slotje !
ook weer opgelost :7
Pagina: 1