Hoi, als ik een mp3-tje kopieer in de mp3 folder op mijn sl45 via de seriele kabel gaat er iets fout. Hij kopieert alles goed en als hij klaar is wil ik die mp3 afluisteren waarop hij vervolgens zegt "! bestand onleesbaar" Hebben jullie dit ook wel eens gehad en hoe los je dit op? Ik heb het al met verschillende mp3's geprobeerd ook nieuw geripte en die doen het allemaal niet, de eerste die ik erop gezet heb deed het wel. Bedankt voor jullie hulp!
Hoi ik hoop niet dat ik eenige ben met dit probleem, na een hele middag surfen schijnen meer mensen dit te hebben hebben jullie dit ook?
Verwijderd
MMC misschien een keertje formatteren?Op dinsdag 30 oktober 2001 13:43 schreef Xproject het volgende:
Hoi, als ik een mp3-tje kopieer in de mp3 folder op mijn sl45 via de seriele kabel gaat er iets fout. Hij kopieert alles goed en als hij klaar is wil ik die mp3 afluisteren waarop hij vervolgens zegt "! bestand onleesbaar" Hebben jullie dit ook wel eens gehad en hoe los je dit op? Ik heb het al met verschillende mp3's geprobeerd ook nieuw geripte en die doen het allemaal niet, de eerste die ik erop gezet heb deed het wel. Bedankt voor jullie hulp!
Of koop beter een USB kabel, heb ik ook, rete snel
Bedankt, ik denk dat ik dat maar ga doen ja, en zo'n usb ding lijkt me ook wel wat, elke keer een 20 min, wachten is ook nix alles... Wat ik wel ontdekte ff tussendoor is dat als ik hem gewoon op de root van de MMC zet dat hij het dan gewoon wel doet. Erg vreemd allemaal. Bedankt. Ik wou gewoon weten of ik niet de enige was. Voor de rest een erg lekker telefoontje ja.
Verwijderd
Jah zekerz lekkere telefoon...
Alleen bij mij kan alleen BEN nu op
simlock, maarjah
Ik heb nog 64 mb MMC gekocht, lekkur van genieten
Alleen bij mij kan alleen BEN nu op
simlock, maarjah
Ik heb nog 64 mb MMC gekocht, lekkur van genieten