Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Ik geloof niet dat het echt uitmaakt... of je nou linear of logaritmisch iets verhoogd.. boeie... met een lineare is het waarschijnlijk "makkelijker" in te stellen... een potmeter met een max. weerstand van bijv. 10KOhm heeft altijd een max weerstand vanb 10KOhm.. linear of logaritmisch..
(of is mijn elektronica al zover gezakt dat ik er naast zit?)
(of is mijn elektronica al zover gezakt dat ik er naast zit?)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
He stealth,
Als jij je lcd parallel hebt aangesloten, zou je dan alsjeblieft het schema kunnen mailen en de software die je hebt gebruikt voor het aansturen? Mijn dan ik heel groot.
Mijnes doet het namelijk nog niet
Als jij je lcd parallel hebt aangesloten, zou je dan alsjeblieft het schema kunnen mailen en de software die je hebt gebruikt voor het aansturen? Mijn dan ik heel groot.
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Verwijderd
ja potmetertje kan ook en het maakt weinig uit welke dat je er tussen gooit zolang ie maar 10 k is
Ik zou een lineare nemen. Dan gaat het instellen een stuk makkelijker.
heb je dezelfde?Op woensdag 31 oktober 2001 11:06 schreef Chieliot het volgende:
He stealth,
Kijk dan op http://www.eio.com en kijk bij jouw lcd bij de pinouts
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
lineaire of logaritmische nodig??
Vrij simpel als je een lineaire potmeter gebruikt regelt hij van 0 tot 100K lineaire. Deze werkt dus gewoon als een INSTEL POTMETER, maar een logaritmische potmeter regel logaritmische(dit werkt als volgt, als je je potmeter op o hebt staan en je draait heb langzaam omhoog dan zal de weerstandswaarde steeds sneller toenemen, dit kan ook anders om zijn licht aan het TYPE). De logaritmische potmeter worden meestal in de muziek wereld gebruikt op mengpanelen!!
Dus als ik jou was zou ik een INSTELPOTMETER of een lineaire potmeter kopen!!
Vrij simpel als je een lineaire potmeter gebruikt regelt hij van 0 tot 100K lineaire. Deze werkt dus gewoon als een INSTEL POTMETER, maar een logaritmische potmeter regel logaritmische(dit werkt als volgt, als je je potmeter op o hebt staan en je draait heb langzaam omhoog dan zal de weerstandswaarde steeds sneller toenemen, dit kan ook anders om zijn licht aan het TYPE). De logaritmische potmeter worden meestal in de muziek wereld gebruikt op mengpanelen!!
Dus als ik jou was zou ik een INSTELPOTMETER of een lineaire potmeter kopen!!
logarithmische is voor geluid*
lineaire is voor het andere*
*: Uitzonderingen daargelaten, op druk en zet fouten voorbehouden, interwork en tweakers.net kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade
lineaire is voor het andere*
*: Uitzonderingen daargelaten, op druk en zet fouten voorbehouden, interwork en tweakers.net kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Verwijderd
Kijk ns op http://www.mp3car.com/usersites/mp3-otm
bij Building staat een aansluitmanier,maar voor 4x20 en groter staat er een link naar schema paginatje..
bij Building staat een aansluitmanier,maar voor 4x20 en groter staat er een link naar schema paginatje..
Pagina: 1