[XP]: help verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zie topic: zonder reden is mijn help-functie verdwenen (de help en support service staat gewoon aan). Er is wel disk activiteit, maar er gebeurt nix op het scherm.
Idee-en?

Verwijderd

who needs the help function :?

[/lekker nuttig]

Geen idee :?

heb je met tweakui/policy editor gerommeld?

• AlterEgo
  • Niet online
en het wordt nog gekker: nu is naast help ook de search functie in de explorer weg en de internet opties in Internet explorer.
en ik heb niet zitten prutsen met policies of tweakUI..

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je met poledit lopen spelen ofzo :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01 20:03
Poledit werkt niet onder XP

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op maandag 05 november 2001 11:31 schreef mol99 het volgende:
Poledit werkt niet onder XP
Ohja,.. XP |:(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• AlterEgo
  • Niet online
en nu het antwoord: HaySoft Cleandisk 2.0 (cleant overtollige files en registry; jarenlang blind gebruikt in W98 en 2000 en werkt daar toppie)vern***t je XP door allemaal reg-dingen weg te gooien die niet weg mogen...
weer wat geleerd en weer een paar grijze haren erbij :)

Verwijderd

volgens mij heb je de build 2600 >:)

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Wat is er mis met de build 2600 ? Die draait perfect bij mij. Is er al een andere build? Maar waarom doe je trouwens geen system restore draait het alles terug!

Verwijderd

*kick*

Ik heb precies hetzelfde probleem en aangezien ik geen restore point heb :( en verder nog geen oplossingen heb kunnen vinden, bij deze.

Weet iemand misschien de REG settings om de search weer zichtbaar te maken en te gebruiken ?

(Voor de goede orde, F3 werkt niet, optie 'search' staat niet in context menu)

Verwijderd

mischien last van een virus oid?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Geen idee wat de reg-keys zijn, maar misschien is het een idee om te booten vanaf je XP cd en dan via de Repair optie je registry proberen te maken :).

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 17:30:
*kick*

Ik heb precies hetzelfde probleem en aangezien ik geen restore point heb :( en verder nog geen oplossingen heb kunnen vinden, bij deze.

Weet iemand misschien de REG settings om de search weer zichtbaar te maken en te gebruiken ?

(Voor de goede orde, F3 werkt niet, optie 'search' staat niet in context menu)
Misschien staat het antwoord hier in deze thread, [rml][ XP] Help and Support installeren[/rml] . Veel leesplezier :)

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Verwijderd

Bedankt voor de replies maar Easycleaner heb ik niet gebruikt, geen virussen hier maar ik ga vanavond die repair optie proberen.

:)

• AlterEgo
  • Niet online
Als mijn topic van bijna een jaar geleden gekickt wordt,
dan ga ik ook reageren ook : >:)

wat ik weet m.b.t. search: als je de search-button uit het start-menu verwijdert m.b.v. tweak-ui of een ander tooltje, dan functioneert de search ook niet meer goed in de explorer.

Je moet dus op zoek gaan naar een registry-setting; een virus lijkt me onwaarschijnlijk.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb gehoord dat het te maken heeft met SP1... Hebben jullie die geinstalled? If so, uninstall 'm eens :)
Pagina: 1