Goede Samhain aan allen.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Morgen is het zover, Samhain (uitspr. sauwèn) is daar. De dag waarop de God sterft en zijn laatste stervende energie schenkt aan de vruchten van de Laatste Oogst. Het einde van het oude jaar - het begin van het nieuwe. En de dag waarop zij die zijn heengegaan, vooral zij die ons het afgelopen jaar hebben verlaten, worden herdacht. Ook ligt Samhain midden in de periode van het jaar waarin de sluier tussen de werelden het dunst is, dus een tijd van divinatie en sterke magie.

Samhain, de belangrijkste Sabbat op de Paganistische kalender, is dus morgen. Ik wens alle andere Paganisten een gezegende Samhain, en zij die leven volgens de Keltische kalender een gelukkig nieuwjaar!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Heu? moet dit een begin van een discussie worden? Ik snap em even niet....

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb er ook moeite mee dit in een juiste context te plaatsen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Helaas moet ik bekennen dat ik niets weet van Paganisme (zeg ik dat goed) en van de Paganistische kalender.
Maar gezien dat voor jouw een belangrijke dag is, wens ik je een gezegende Samhain toe.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 23:51

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Sja, ik wilde men gewoon een prettige Samhain wensen, en het leek me beter dat hier te doen dan in HK of SG. Als modjes daar anders over denken maggie best gemoved worden hoor...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Beetje zinloos of niet? :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.