Toon posts:

Wat te doen...... ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 6210 die in het afgelopen jaar al 4 keer terug is geweest voor reparatie bij de Phonehouse. Nou moet ik zeggen dat ik netjes twee keer een nieuwe heb gekregen na 6 weken wachten, dus daar valt weinig over te zeggen..

Alleen nou het volgende :
Ik heb mijn 'nieuwe' 6210 vanaf vorige week donderdag weer terug. Afgelopen zaterdag wou ik het raam dicht doen en toen viel die uit m'n borstzakje 5 meter naar beneden (stom natuurlijk maar ik was ook behoorlijk sjikuh). En je raadt het al, display voor 70% onleesbaar en het ontvangst is behoorlijk bagger nu..
Das behoorlijk klote want tis net een nieuwe....

Nou heb ik de zaterdag ook een knal op m'n kop gehad van een baldadig groepje die achter mijn huis stonden, ik heb daar aangifte van gedaan en in de verklaring laten opnemen dat ik al bellend naar beneden kwam en toen van 1 uit de groep een knal kreeg...
Ik kon volgens de dienstdoende agente geen aangifte doen omdat er geen dader was, daar ik geen goed signalement kon geven van die klojo's.
Dit staat wel allemaal op papier..

Nou is mijn vraag, kan ik op de 1 of andere manier een nieuw toestel krijgen van de verzekering of van de Phone House ( alweer ) ? Of misschien op een andere manier?

Weten jullie iets.....

Verwijderd

gewoon proberen bij die telefoonwinkel met 1 of andere smoes. En mochten ze nee zeggen dan gewoon het feit gebruiken dat je klappen hebt gekregen door die groep.. maar waarom heb je tegen de wouten gelogen niet echt verstandig |:(

Verwijderd

Topicstarter
Stja niet echt handig, kheb een blauw oog en die klojo's hadden m'n poort gemold om binnen te komen.. Dus het zou zo maar kunnen....

Verwijderd

maar kdenk niet dat dit probleem echt vanzelf komt mensen die zomaar aan de deur komen om je in mekaar te rossen :+
naja iig om ontopic te blijven zoals ik net al zei try it je zult t zien anders moet je maar een siemens kopen
>:) :P

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon proberen dus bij Phone House... Die lui kwamen achterom omdat m'n buurman uit het raam liep te blerren.. Ik was gewoon aan het www-en en toen de bel ging deed ik nietsvermoedend open...

Maar als ik naar de Phone House ga, kan ik daarna meteen niks anders meer verzinnen.. It sucks man, btw die SL 45 vond ik wel leuk, alleen die was met het goedkoopste Libertel Abo dik FL 1200,- .. Word je ook niet echt vrolijk van, al die subsidies zijn er af. Tis niet meer te betalen....

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 13:51 schreef Roedi het volgende:

Maar als ik naar de Phone House ga, kan ik daarna meteen niks anders meer verzinnen.. It sucks man, btw die SL 45 vond ik wel leuk, alleen die was met het goedkoopste Libertel Abo dik FL 1200,- .. Word je ook niet echt vrolijk van, al die subsidies zijn er af. Tis niet meer te betalen....
wat is de zichtbare schade van de phone zitten er diepe krassen in ofzo ? kijk als dat niet t geval is kun je gewoon zeggen dat die weer stuk is moeten ze wel aannemen

Verwijderd

Topicstarter
Display zitten 3 grote barsten in... :( Voor de rest helemaal niks... En het ontvangst is onwijs slecht, valt om de 20 sec. weg om na 10 sec weer op volle bak te staan..
It suckz..

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 13:55 schreef Roedi het volgende:
Display zitten 3 grote barsten in... :( Voor de rest helemaal niks... En het ontvangst is onwijs slecht, valt om de 20 sec. weg om na 10 sec weer op volle bak te staan..
It suckz..
tja 3 grote barsten dan heb je weinig om als excuus te gebruiken maar niet geschoten is altijd mis he ;) :+
Pagina: 1