Toon posts:

Draytek en MSN/netmeeting = :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb samen met een vriend een vigor2200e gekocht, en het werkt perfect, echter we kunnen niet netmeetingen of via MSN ouwehoeren ;)

Hij heeft DMZ aanstaan en ik ook, en dus zou netmeeting volgens de handleiding van draytek moeten werken. Niet dus :( heeft iemand het zelfde probleem en wat nog veel beter is een oplossing?

Verder werkt dat ouwehoeren niet met MSN :( Heeft iemand daar al een oplossing voor? In de andere post met het zelfde probleem had er nog niemand een oplossing ( [topic=235435/1/25] ) is er nu al iemand die het wel heeft werken?

Alvast bedankt

PS: heeft iemand al die beta voor VPN draaien? :)

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Op wat voor internet verbinding heb je hem aangesloten, kabel of ADSL. Ikzelf heb hem aangesloten op een Chello verbinding en het werkt perfect. Ook msn, icq en meer van dat soort dingen. Netmeeting heb ik niet geprobeerd.

Wat je misschien zou kunnen proberen is de nieuwste versie van de firmware downloaden. ftp.draytek.com (ik kan hem je ook wel mailen)

Als je er echt niet uitkomt kun je het natuurlijk vragen aan draytek zelf: support@draytek.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op zich ook geen probleem met MSN of netmeeting, echter wel als ik mijn collega/vriend die ook achter een vigor zit wil horen. Msn werkt wel maar dat voice over IP niet en bij netmeeting doet niets het (webcam en geluid)

dus...... :)

iemand een oplossing?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het andere topic wordt al gevraagd of er een portmapping gebruikt moet worden, maar ik zie zosnel niet dat iemand daar antwoord op geeft, en het antwoord is ja. Het gaat niet werken zonder dat je de juiste poortjes open zet.

Meer info in [topic=184484].