Toon posts:

van VGA naar Scart of tulp ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om mijn VGA kaart aan te sluiten op mijn TV?

Mijn Tv heeft een scart en tulp uitgang en in mijn comp zit een Matrox Millennium G400 DualHead, heeft dus twee vga uit gangen }:O

Ook geen TV out dus maar hoop toch stiekem dat het mogelijk is, er rust een zware druk op jullie schouders haha want ik weet het niet :?

Alvast bedankt
Jeff

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer het eerst eens in een handleiding ofzo. Daar staat dat wel in.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:09 schreef the_jeff het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn VGA kaart aan te sluiten op mijn TV?

Mijn Tv heeft een scart en tulp uitgang en in mijn comp zit een Matrox Millennium G400 DualHead, heeft dus twee vga uit gangen }:O

Ook geen TV out dus maar hoop toch stiekem dat het mogelijk is, er rust een zware druk op jullie schouders haha want ik weet het niet :?

Alvast bedankt
Jeff
Ja dat kan, moet je wel een speciale kabel van Matrox erbij hebben, en die zit alleen bij de retail versie.
Los is die kabel ook wel te koop, alleen is hij schreeuwend duur. Iets van 90 piek ofzo.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

Sick Nick

Drop the top!

Kan wel, met zo'n trust televiewer. Maar is erg duur (200 piek geloof ik)

http://www.puremotion.com/videoediting/reviews/hardware/trustteleviewer/

Verwijderd

Of : [search=vga tv], daar staat ook een hele hoop :)

• JvS
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 30 oktober 2001 12:13 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Ja dat kan, moet je wel een speciale kabel van Matrox erbij hebben, en die zit alleen bij de retail versie.
Los is die kabel ook wel te koop, alleen is hij schreeuwend duur. Iets van 90 piek ofzo.
Je bedoelt dan -neem ik aan- wel een kabel die specifiek alleen met matrox werkt.
Op dinsdag 30 oktober 2001 12:13 schreef Sick_Nick het volgende:
Kan wel, met zo'n trust televiewer. Maar is erg duur (200 piek geloof ik)

http://www.puremotion.com/videoediting/reviews/hardware/trustteleviewer/
Zo'n trust televiewer werk idd ook, maar die kwaliteit is echt veel minder, dan zo'n matrox het zelf (gelukkig) kan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

De kabel die bij die kaart zit is gewoon een standaard DIN15<->(DIN15&tulp) (meen toch dat din15 beeldzut is..)
Die moet toch redelijk goedkoop ook los wel te verkrijgen zijn.

Aan die tulp kun je in combinatie met een kabeltje uit je geluidkaart een tulp<->scart hangen en die kan dan in je TV of videorecorder.

Vervolgens kies je in advanced video options voor tabblad Dualhead en kies daar ergens TV Out.
Pagina: 1